Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6317
unixx
1 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 17:47

Kım ne derse desin .1 dünya savaşında kımler neden galip geldi baksınlar.2 dünya savaiında alman tankları büyük ve güclüydu ok .Ama adet üretimi sinirliydı .Almanlar 500 tank yapınca ABD 50.000 tank yaptı.Keza Rusyada tank güclü degildi ama adet olarak yuz bınlerce imalat yapıyordu.
Hangisi dehşet tank dersen Alman tiger lerdi .Ama üretim cok degildi .Bu sonları oldu almanların
Şimdide eger türkiye güclü ülke olmak istiyorsa ucak tank füze bunları kendisin yapması lazım ve adetli olması lazım
Kendin de kualacaksın ve catır catır satman lazım .Onun icin Domates ve sogan ekolonu birakmamız lazım .Ben ak partinin bır cok şeyini eleştırıyorum ama suvunma sanayınde kendince iyi akılıca işler yapıyor yeterlımı Hayır. daha iyi olması dilegıyle


Skytron
1 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 19:02

Türkiye nin bu saatten sonra yapması gereken sey
Rusyadan ucak almak kesinlikle olmamali
Hazır s-400 lerin varligini kabul etmislerken yavas yavas suyu bulandirmadan s-400 lerle alakali ortak üretimi hizlandirip ülke genelinde 6-7 sistem 2030 lu yillara kadar üretilmeli.
Rusyadan savas ucagi almamiz natodan cikarilmaya kadar giderki bu enbüyük kozu kaybetme riski dogurur.
Tf-x e var gucumuzle yuklenip kendi milli savas ucagimizi uretmeliyiz.


Fatihkrblt
1 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 19:19
Sytron


Mesajı beğendim
Ne yapıp edip
Miusları uretmemiz lazım
Proje takvimi açıklandımı deliriyorum arkadaş
Devrim otomobilini 6 ayda üretmiş bir ülke
15-20 yıl en az proje takvimi dedimi çıldırıyorum
1960 yılı imkanıyla 6 ayda devrim otomobili üreten ülke 2019 her taraf cnc makine dolu 15 - 20 yıl
Üretiriz oda enaz sure diyor ya gel de kopma.



Türk gücü
1 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 19:39

Yahu şu rusyanın her açıklamasını paylaşmayın adamlar mal bulmuş mağrip gibi atlıyorlar meseleye amaçları bizim üzerimizde siyasi tahakküm kurmak etki altına almak . Hss 'de füze için bağımlı olursun ama uçakta bu çok daha derin . Abd'den kurtulmaya çalışırken doluya tutulmayalım .he hiç çaremiz kalmaz bütün kapılar yüzümüze kapanırsa o zaman belki ama o sürece daha çok var

Kemal ARITÜRK
1 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 20:01

Turkiye nin şu anda tek eksiği motor, rusya dan ucak almaya falan gerek yok, motor olsa yapariz en iyisini. Atakta govde arti motor vardi icini biz yaptik ucakta govdeyi yapariz motor lazim. Zamaninda 2005 yilinda falan italyanlar ucak eksiginiz olacak gelin ef-2000 alin, projeye ortak olun demislerdi.



mustafa1981
1 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 20:09

Alıntı:
Rusyadan savas ucagi almamiz natodan cikarilmaya kadar giderki bu enbüyük kozu kaybetme riski dogurur
.
Rusya dan uçak almak neden Nato dan çıkarılmayı gerektiriyor ki? Nato genel sekreteri bile Nato ya üye ülkeler istediği yerden silah alır diyor. Amerika madem ruslardan uçak almamızı istemiyor bi zahmet F-35 leri versinler. S-400 leri bahane etmesinler o iş bitti artık. Sorunu hep bizde arayacaklarına müttefikleri dedikleri Türkiye ye neden darbe yaptık neden adamları bölmeye çalıştık adamlara neden patriot satmadık diye kendilerini eleştirsinler!
Nato asıl Avrupa ya bi çare bulsun adamlar Nato ya karşı pesco yu kurmaya çalışıyorlar. Avrupa birliği Nato ya vermeleri gereken parayı vermiyorlar artık.
Amerika bu kafayla Nato yu bitirecek gibi görünüyor.

MMU mızın yapımını hızlandırmak için F-35 lere ödediğimiz parayı geri almalı ve parayı MMU projesine yatırmalıyız.
Cumhurbaşkanı İngilizlerde bir yavaşlama olduğunu belirtmişti. Projeye başka mühendisler de bulmamız lazım. Bu da para demek.


Alıntı:
F-35 ÜRETİMİNDE YER ALAN TÜRK FİRMALARDAN BAZILARI

2004 yılından bu yana programa destek veren Alp Havacılık, F-35 uçak gövdesi yapısal parçaları ve asambleleri, iniş takımı bileşenleri ve motor için titanyum entegre kanat rotorları üretiyor.

F-35 Elektro Optik Hedef Sistemi’nin parçası olan gelişmiş optik bileşenler için üretim yaklaşımları geliştiren ve F-35 CNI Aviyonik Elektronik Arabirim Kontrol Cihazı üzerinde Northrop Grumman ile birlikte çalışan ASELSAN ayrıca tam ölçekli üretim faaliyetleri yürütüyor.

AYESAŞ şu anda iki temel F-35 bileşeni olan füze uzaktan kumanda arabirimi ve panoramik kabin ekranının elektronik kartlarının tek tedarikçisi.

F-35 Elektrik Kabloları ve Ara Bağlantı Sistemi’nin (EWIS) yüzde 40’ını üretmekte olan FOKKER ELMO, ayrıca tüm merkezi bölüm kablo sistemleriyle TAI'yi destekliyor. FOKKER ELMO ayrıca motor için, büyük bir kısmı İzmir’deki tesislerinde üretilen EWIS geliştiriyor.


2005 yılından bu yana F-35 eğitim sistemlerini destekleyen HAVELSAN, gelecekte Türk F-35 Entegre Pilot ve Bakım Eğitim Merkezi (ITC) ve Türkiye’deki ilgili eğitim sistemlerinin geliştirilmesi için öncü bir rol üstlenmekte.

Kale Havacılık, TAI ile birlikte F-35 uçak gövdesi yapısal parçalarını ve düzeneklerini üretiyor. Üç uçak tipinin de iniş takımı kilit asambleleri için Heroux Devtek’i tek tedarikçi olarak destekleyen Kale Havacılık ayrıca, motor donanımlarının üretimi amacıyla İzmir’de Pratt&Whitney ile bir ortak girişim oluşturdu.

2004 yılından bu yana F-35 Programı'nı destekleyen MIKES, British Aerospace Engineering (BAE) ve Northrop Grumman için F-35 uçak bileşenleri ve asambleleri sağlıyor.

ROKETSAN ve TUBITAK-SAGE birlikte, F-35'te dahili olarak kullanılacak hassas güdümlü Stand-off Füzesi'nin (SOM) geliştirme, entegrasyon ve üretimini yürütüyor.

2008 yılından beri F-35 Programı’nı stratejik olarak destekleyen ve tüm F-35 uçaklarında kullanılan donanımları sağlayan TUSAŞ (Türk Havacılık ve Uzay Sanayii), Northrup Grumman ile birlikte uçak orta gövdesi üretim ve montajı, kompozit dış kaplama ve silah bölmesi kapakları ile fiber kompozit hava girişi kanallarının üretimini yürütüyor.

Havadan Yere Pilonlar ve adaptörler dahil F-35'in Alternatif Görev Ekipmanları’nın (AME) yaklaşık yüzde 50’sini üreten TUSAŞ, Pratt and Whitney ile imzaladığı stratejik anlaşma doğrultusunda FACO ve MRO&U için ülke ve bölgede lider konumu hedefliyor.

https://www.aydinlik.com.tr/f-35-ambargosundan-ha ...muz-2019-2


F-35 parçalarını üretmek için harcadığımız parayı da bi zahmet karşılasın ABD.
O kadar para harcandı. O parça üreticileri de MMU projesi için kullanılmalı. Sonuçta başka uçak için de olsa parça üretme deneyimine sahip oldular.


Fatihkrblt
1 ay önce - Cum 19 Tem 2019, 00:57
Arkadaşlar


Fatihkrblt

mesajlar: 186
sitedeyim!
1 gün önce - Çrş 17 Tem 2019 12:08

Akşit hoca motorun tum parçalarını üretiyoruz dedi
Videoda motor kırıtik parça sorunu çözüldü gibi
Gövdeyide tusaş tüm parçalarını üretiyor
Aviyonikleride aselsan üretiyor
Füzeleride roketsan üretiyor
Bombalarıda MKE üretiyor
Eksiğimizkalmadı gibi
ZAMAN ZAMAN ZAMAN lazım zım

Gökbey üretime başladı başlıcak
Atak var satışa hazır
Hurjet te biraz önce arkaş haber paylaştı kendi özgun kaynaklarıyla çok yoğun çalışma var tusaşta
ZAMAN ZAMAN



kırtıl
1 ay önce - Cum 19 Tem 2019, 02:16
aselsan catsflır


http://defenceandtechnology.com/2018/11/01/aselsa ...i-gorevde/

Türk gücü
1 ay önce - Cum 19 Tem 2019, 07:00

Safsata hocam şu soğuk fırlatma işini biz yapamıyor muyuz?





Dağlı13
1 ay önce - Cum 19 Tem 2019, 10:38

Alıntı:
Safsata hocam şu soğuk fırlatma işini biz yapamıyor muyuz?


Biz ve batı ülkelerinin geliştirdiği modern hava savunma sistemlerinde "Soft launching" denilen yöntem kullanılıyor.




CAMM füzesinin ateşlenmesine dikkat ederseniz. Lançerden çıkarken bir ivme motorunu kullanıyor.

Aynı yöntem 3. nesil anti tank füzelerinde kullanılmakta.




Roketsan OMTAS lançerden çıkarken aynı olay var.



sayfa 6317
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET