Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5809
selcukkocak78
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 10:36

darpa kardeş o yapılan büyük ihtimalle kutup araştırma ekibine hazırlanılan araçlardan

Misafir e84

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 10:54

Kanatli güdüm kiti. Umarım ilerde daha uzun menzilli ve hareketli hedef vurabilen modelide yapılır. 😎😎😎



süleymanKS

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 12:24
Yerli tank Kaplan'a ilk sipariş geldi! 135 milyon dolar...


Endonezya Savunma Bakanı Ramisard Ryakuda, Türk-Endonezya ortak üretimi Harimau (Kaplan) için ilk siparişi verdi.

Nurol Holding’in iştiraklerinden FNSS ile Endonezya Savunma Sanayisi şirketi ortaklaşa ürettiği Harimau Modern Orta Ağırlık Tankı için resmi imzayı attı

Harimau için verilen ilk siparişte 20 tank olacak. Siparişin bedeli ise 135 milyon dolar olarak açıklandı. Harimau için verilen sipariş ise 3 yıl içinde teslim edilecek.

http://video.haber7.com/video-galeri/138419-yerli ...lyon-dolar



_pirifani_
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 12:40

Alıntı:
IDEF2019
@MeteksanSavunma
standında ilk kez göreceğiniz ürünler;

- MİLDAR (Sürpriz☺️)
- MİLSAR İHA SAR/GMTI Radarı
- Retinar (Yeni versiyon)
- KEMENT
- C-Band İHA Veri Bağı
- YAKAMOS 2020 Yeni Nesil Sonar Sistemi
- TMV, IPS ve diğerleri...


Metaksan standı yoğun olarak ziyaret edilecek anlaşılan. Özellikle retinar'ın yeni versiyonunu merak ediyorum menzili daha fazla arttırıldı herhalde


Misafir e84

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 13:03

Elimde gelse idi Meteksan yetkililerine Retinar radarının Daha küçük 2 km menzilli Tüfek üstü modelinin yapılmasını söylerdim. Bütün mekanizma sırt çantasında taşınan sadece radar modülü dürbün gibi takılabilen bir model yapılabilir. Doğuda çok faydalı olurdu.😎😎😎



Misafir 25d

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 13:03

Yerli otomobil ıcın Honda nın fabrikası bulunmaz bir kaftan, sadece el degıstırecek, butun sistemler, alt/ust yapı hazır, ulasim yolları, liman, sonucta beyaz esya fabrikası otomobil fabrikasına donusturulmeyecek.

Cenkbca
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 13:51

Aşağıdaki fabrikanın kapatılma sebebini
Bilen var mı

Tuzla Jeep Fabrikası’nın Gizemli Öyküsü

Yıllar sonra, 1988’de, Yıldız Teknik Üniversitesi ve Türk Silahlı Kuvvetleri ortak projesi harekete geçirildi. Tuzla’da, “Askeri Jeep (jip) Üretimi”… Ve Tuzla Jeep Fabrikası, 1990’da seri üretime geçti. 15 yıldan fazla sürede, yerli 13 bin kadar askeri jip üretti, çeşit çeşit; her ihtiyacı karşılayan… Sonra, 2006’da, üretim durduruldu, hiçbir açıklama yapılmadan!.. “İhtiyaç yok” denildi. Artık ihtiyaçlar daha pahalıya gelen ithal araçlarla gideriliyor… Tuzla üretimi askeri araçlar halen TSK’da kullanılıyor. Bu üretimlerin ayrıntıları, “askeri proje” olması nedeniyle saydamlıktan uzak tutuldu. Üretimin neden durdurulduğunu değil kamuoyu ve basın; projede görev alan askeri ve sivil uzmanlar dahi anlayamadı, açıklayamadı. Tuzla’da Jeep’lerin üretildiği fabrika, 1954 yılında, “Türk Willys Overland” adıyla kurulmuştu. Türkiye’nin ilk otomotiv fabrikası sayılan bu yerde, ABD’den getirilen parçalar yerli parçalarla montajlanarak sivil ve askerî amaçlı Jeep, kamyonet üretiliyordu. Fabrika daha sonra Türk Silahlı Kuvvetleri’ne devredildi. 1986 yılından itibaren ‘T Model’ adıyla jiplerin yerlileştirilmesi çalışmalarına geçildi. 1990’lı yıllarda da yüzde yüz yerli GT ve GTD Model olarak askerî jip üretimine başlandı. Araçlara ait marka tescili, 1995’te Türk Patent Enstitüsü tarafından ‘Tuzla 1013’ adı ve ‘T’ logosuyla yapıldı. Ayrıca, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Genel Müdürlüğü’nden araç tip onay belgeleri alınarak, ihracat için gerekli şartlar elde edildi.



Misafir 1b9

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 14:05

Tuzla üretim araçlar herhalde dünyanın en kalitesiz saçma araçlarındandı.Bedava verseler alınmazdı

golgeler prensi
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 14:16

AKSUNGUR'un bazı özellikeri:
-40bin feet irtifa
-40 saat havada kalış
-3.3 ton toplam kalkış ağırlığı
-Teber 81/82,Hgk-82,Kgk-82 gibi mühimmatlar
-Elint/Sigint/Comint faydalı yükleri
-Denizaltı tespiti için Sonobuoy atabilme






Cenkbca
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 14:18

Otomobili yapmak hem kolay hemde çok çok zor bir iş. Yani otomobili tasarlarsınız olmadı bir tasarım firmasına tasarlattırırsız ki türkler bu konuda iyi.dışarıdan da motor vs parçaları ile milli oto muzu yaptık diyelim.benim bu konuda hiç şüphem yok çok güzel olur.
Ancak bu otomobilden yılda kaç adet satıcaz bu önemli ve fiyatı ne olacak.bu iş otomobil yapmakla bitmez, tüm bu sorunları çözmek için birşeyler yapımaşı. Yoksa sadece iç piyasa için ekonomik olmaz. Yıllardır oto üreten firmalar bile zarar edip evlilikler yapıyorlar.
Zor iş ama yapılmalı..başlangıç olarak saab ın platformundan başlanılabilirdi. Devlet makam araçlrı için alsa belki adet tutturulur.



sayfa 5809
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET