1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1  |
 |
levend46
|
 |
İsmail Yavuz
8 yıl önce - Pts 19 Nis 2010, 14:07
TEBRİKLER
Levent46 arkadaşımız kendi şehrinin ulaşım rehberini çok güzel bir şekilde yansıtmış ben çok beğendim, her şehrin böyle bir forum başlığı olmalı diye düşünüyorum. tebrik ediyorum. Yalnızca; TURAY TURİZM seferlerinde Trabzon belirtilmemiş. Çünkü Turay Turizm TRABZON-K.MARAŞ seferleri düzenli olarak yapılmaktadır.
|
 |
emrah günaydın
8 yıl önce - Pts 19 Nis 2010, 17:41
aksu turizm ıspartaya gelmiyor. onu düzeltelim sitesidede belirtmiş hatta biletini bile satıyorlar ama konyada başka şirkete aktarıyorlar..ben yaşadım ordan biliyorum 
|
 |
alican eğin
8 yıl önce - Pts 19 Nis 2010, 17:58
üstteki raybüs değil yüksek hızlı trendir
|
 |
kms2009
8 yıl önce - Pts 05 Tem 2010, 11:49
Aksu! 444 44 46
Ak turizm şubelerinin bulunduğu şehirlerin telefonları...444 00 46
(+)
Bu araba müthiş yaa plakaya bak sennnn 34 VIZ 33 bi defa binme fırsatım oldu...Ak Turizm'in en sevdiğim aracı !
(+)
|
 |
mehmet emin 46
8 yıl önce - Pts 14 Şub 2011, 17:10
konya, ısparta ve antalya'ya kontur da gidiyor ayrıca ankara aktarmalı uçağım cuma günü yani cuma günleri de ankaraya uçak var
|
 |
levend46
7 yıl önce - Pzr 03 Tem 2011, 21:29
Kahramanmaraş Ak Turizm filosuna yeni kattığı Neoplan Otobüsler seferlere başlamıştır.
|
 |
mustafa vural
6 yıl önce - Cmt 29 Arl 2012, 11:49
Kahramanmaraş'a Düzenlenen Sefer Sayısı Artıyor
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), uçuşların tüm ülkeye yayılması amacıyla Kahramanmaraş dahil iç hatlarda sefer yapan 6 havayolu şirketi için yeni teşvik başlattı
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), uçuşların tüm ülkeye yayılması amacıyla Kahramanmaraş dahil iç hatlarda sefer yapan 6 havayolu şirketi için yeni teşvik başlattı.
Düzenleme ile iç hatlarda ana merkez olan; İstanbul Sabiha Gökçen, İzmir Adnan Menderes, Ankara Esenboğa ve Antalya Havaalanları’ndan sürekli uçuş hizmeti verilmeyen güzergahlara sefer düzenleyen şirketlere ayrıcalık tanındı.
Yılbaşından itibaren uygulanacak teşvik kapsamında yayınlanan genelgede; yolcu talep, mağduriyet ve memnuniyetleri de dikkate alınarak havayolları, uçuş izin başvurusu yaptığı hatlarda, yaz tarife döneminde başlamak üzere haftalık en az 3 sefer düzenleyecek. Uçuş izni onaylanan hatlarda o hattı ilgili havayolu dışında başka havayolu şirketi kullanamayacak. İzin alan şirkete, hattı geliştirmesi için 2 yıl süre tanındı.
Ayrıca teşvik edilen iç hattı alan havayolu şirketine buradan dış hatta düzenlenecek seferler için öncelik verilecek.
2013 YILINDA TEŞVİK EDİLEN HATLAR
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün (SHGM) 2013 yılı yaz döneminde başlamak üzere 4 büyük havalimanından uçmak kaydıyla teşvik kapsamına aldığı hatlar ise şöyle:
İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan;
Kahramanmaraş, Adıyaman, Ağrı, Amasya (Merzifon), Denizli (Çardak), Gökçeada, Iğdır, Isparta (Süleyman Demirel), Nevşehir (Kapadokya), Muş, Siirt, Sinop, Uşak, Eskişehir (Anadolu)
Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan;
Balıkesir (Koca Seyit), Gökçeada, Sinop, Antalya (Gazipaşa), Sivas, Denizli (Çardak)
İzmir Adnan Menderes Havalimanı'ndan;
Kahramanmaraş, Adıyaman, Ağrı, Amasya (Merzifon), Batman, Bursa (Yenişehir), Iğdır, Isparta (Süleyman Demirel), Kocaeli (Cengiz Topel), Konya, Nevşehir (Kapadokya), Muş, Siirt, Sinop, Sivas, Tokat, Uşak, Eskişehir (Anadolu), Tekirdağ (Çorlu), Zonguldak (Çaycuma), Antalya (Gazipaşa)
Antalya Havalimanı'ndan;
Kahramanmaraş, Adıyaman, Ağrı, Amasya (Merzifon), Batman, Bursa (Yenişehir), Çanakkale, Denizli (Çardak) , Erzincan, Erzurum, Elazığ, Gökçeada, Iğdır, Kocaeli (Cengiz Topel), Kayseri, Kars, Nevşehir (Kapadokya), Muş, Siirt, Sinop, Sivas, Tokat, Uşak, Eskişehir (Anadolu), Tekirdağ (Çorlu), Şanlıurfa (GAP), Zonguldak (Çaycuma), Mardin, Malatya
http://www.reklam_link.com/gundem/kahramanmarasa- ...h1972.html
|
 |
erhan344
6 yıl önce - Cmt 29 Arl 2012, 18:24
TÜRKİYEDE ZATEN 7 ŞİRKET VAR.HEPSİDE MARAŞA SEFER DÜZENLEYECEK DEİL ELBET. AMA BİRİNİN BİLE GELMESİ DEMEK UÇUŞ VE YOLCU SAYISININ ARTMASI DEMEKTİR.
SABİHA GÖKÇEN VE ADNAN MENDERES UÇUŞLARI İVEDİLİKLE BAŞLAMASI GEREKENLERDEN.
ÖZELLİKLE ATLAS JETİ YENİDEN KAHRAMANMARAŞTA GÖRSEK ÇOK İYİ OLUR.
http://kokpit.aero/shgm-tevsik-ic-hatlar
|
 |
mustafa vural
6 yıl önce - Prş 14 Şub 2013, 11:56
Dedeoğlu Sordu Ulaştırma Bakanı Cevap Verdi
Dedeoğlu Sordu Ulaştırma Bakanı Cevap Verdi
Milliyetçi Hareket Partisi Kahramanmaraş Milletvekili Mesut Dedeoğlu, pek çok konuda olduğu gibi Kahramanmaraş’ın ulaşım konusundaki sorunlarını da Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne taşıdı.
MHP Kahramanmaraş Milletvekili Mesut Dedeoğlu’nun Kahramanmaraş’a hızlı tren projesinin uygulanıp-uygulanmayacağı konusundaki soru önergesine Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Yıldırım, 2023 ulaştırma hedefleri içerisinde Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep hızlı tren projesi mevcut olduğunu belirterek, Kahramanmaraş’ın da Nur Dağı üzerinden bu hatta bağlanacağını vurguladı.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Yıldırım, “pist 30 metreden 45 metre genişliğe çıkarılmış ve ilave apron yapılmıştır. Ayrıca, pistin daha da uzatılması, 500 metre daha uzatılması için uzun süreden beri bir kamulaştırma problemi yaşanmaktadır, nihayet, bu konuda da çözüm safhasına gelinmiştir. Bu gerçekleştiğinde, mevcut 2.300/45'lik pist 2.845 olarak daha da uzatılacaktır.
Kahramanmaraş Havalimanı'nda 2003'e kadar seferler yoktu. Şu anda, havalimanını haftada 7 gün Atatürk Havalimanı'ndan, Türk Hava Yolları, haftada 4 gün Ankara'dan Anadolu Jet sefer düzenlemektedir. Ayrıca, Kahramanmaraş Havalimanı teşvik kapsamındadır. Yaz tarifesinde de haftada 3 sefer Sabiha Gökçen'den gerçekleşecektir.” dedi.
MHP Kahramanmaraş Milletvekili Mesut Dedeoğlu’nun Kahramanmaraş-Türkoğlu Lojistik Merkezi konusundaki soru önergesine de cevap veren Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Kahramanmaraş-Türkoğlu Lojistik Merkezi’nin 2014 yılı sonuna kadar yapılması hedeflediklerini ifade ederek, “Şu anda proje imar, kamulaştırma çalışmaları yapılıyor. Uygulama projesi 2013'ün ilk yarısına kadar tamamlanacak, bu yıl içerisinde yapım ihalesi gerçekleştirilecektir.” Şeklinde konuştu.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, MHP Kahramanmaraş Milletvekili Mesut Dedeoğlu’nun Kahramanmaraş’ın yol problemleri konusundaki çok sayıdaki soru önergelerine de şu şekilde cevap verdi:
“Kahramanmaraş-Kayseri bağlantısı yol ağında, karayollarında mevcut çoğunluğu bölünmüş yol olan Kahramanmaraş, Göksun, Pınarbaşı, Kayseri güzergâhıyla sağlanmaktadır. Kahramanmaraş'ı Beşenli köyü üzerinden Çağlayancerit'e bağlayacak olan güzergâh 2013 yılı yatırım programında etüt proje olarak yer almıştır.
Kahramanmaraş çevre yolunda yer alan sanayi kavşağı ihalesi 22 Şubatta, bu ay yapılacak, diğer üç kavşak, Üniversite, Ağabeyli ve Madalyon'un ihaleleri ise 12 Şubatta yapılmıştır, yani bugün gerçekleştirilmiştir.
Kahramanmaraş-Andırın yolu 48 kilometre. Toplam proje bedeli -yaklaşık söylüyorum- 79,6 milyon. Söz konusu projenin 2012 yılı sonuna kadar yapılan toplam harcaması 68 milyon ve kalan kısmının da 2013 yılı sonunda tamamlanması hedeflenmektedir.
Kahramanmaraş-Nurdağı 48 kilometre, bölünmüş yoldur. Toplam proje bedeli yaklaşık 12 milyon TL'dir, 2012 yılı sonuna kadar 4 milyon TL harcanmıştır, projenin 2014 yılında tamamlanması hedeflenmektedir. Kahramanmaraş-Süleymanlı ayrımı 44 kilometre uzunluğunda, bu kuzey-güney koridorunda bulunan bir yoldur. Toplam proje tutarı 38 milyon 250 bindir. 2013 yılı toplam harcaması yaklaşık 4,8 milyondur. Projenin 2014 yılında tamamlanması hedeflenmektedir.
2013 yılı yatırım programında yer alan Süleymanlı ayrımı Göksun 45 kilometre uzunluğunda ve bölünmüş yoldur. Süleymanlı ayrımı Göksun yolunun toplam proje tutarı 372,2 milyon TL'dir. Bu projeye 2012 yılına kadar 31,5 milyon TL harcanmış olup projenin geri kalan kısmı da 2014 yılı sonunda tamamlanacak şekilde çalışmalar devam etmektedir.
Süleymanlı, Kantarma ve Tekke tarihî köprü onarımları tamamlanmış ve toplam 500 bin TL harcama yapılmıştır. Narlı-Pazarcık, Elâzığ bölge hududuna kadar 48 kilometre bölünmüş yol standardında gerçekleşmiş olup toplam proje bedeli 53,5 milyon Türk lirasıdır. 2012 yılı sonuna kadar harcaması 14,4 milyondur.
Kizirli geçişinde kadastro çalışmalarından dolayı pek çalışma yapılamadığı için kalan o 3 kilometrelik kısım da bu yıl sonunda bitmiş olacaktır. Elbistan-Ekinözü yolu 16 kilometre bir il yoludur. Söz konusu yolun 10 kilometre platform genişliği vardır. 2014 yılına kadar tamamlanması hedeflenmektedir.
Göksun-Elbistan yolu 67 kilometre uzunluğundadır. Bu yolun bölünmüş yola dönüştürülmesi için proje çalışması başlamıştır. Proje çalışmasını müteakip de yatırım programına teklif edilecektir. 62 kilometre uzunluğundaki Kahramaraş-Göksun ayrımı, Çağlayancerit il yolu harita alım çalışmaları başlatılmıştır.
Pazarcık-Gölbaşı yolu 52 kilometredir. 45 kilometresi bölünmüş yol olarak trafiğe açılmıştır. Kalan 7 kilometrelik bölünmüş yolun ihalesi yapılmış olup bu yıl sonunda tamamlanması hedeflenmektedir.
Kahramanmaraş çevre yolu, 2x2 şeritli, bitümlü sıcak karışımlı olarak tamamlanmış olup Kahramanmaraş-Göksun-Kayseri yolunda 2x2 sathi kaplamalı bölünmüş yol yapım çalışmaları hâlen sürmektedir.
Andırın-Geben yolunu da içine alan Kadirli-Andırın-Göksun yolu 2012 Yılı Yatırım Programı'nda yer almaktadır. Andırın-Geben arasındaki 27 kilometrelik kesimin 2013 yılında tamamlanarak geometrik standartlarının iyileştirilmesi hedeflenmektedir.
Ekinözü ilçesine ulaşım için Göksun-Elbistan güzergâhı ayrımı Ekinözü il yolunda 16 kilometre proje çalışmaları devam ediyor. "Eski Maraş Yolu" olarak bilinen kesimde ise henüz bir çalışma başlatılmamıştır.
Çınarlı köyü kavşağıyla ilgili olarak proje yapılmaktadır. Göksun Çayı, Umutlu köyü, Ayşepınar köyü, Ahmetli Deresi, Başdoğan köyü, Soka Obası, Büyükkızılcık beldesi, Tatlar beldesinde bulunan köprüler ve yolların yapımı, genişletilmesi çalışmalarıyla ilgili olarak 2013 yılı Global Proje çalışmaları devam etmektedir, detaylar bu çalışmadan sonra ortaya çıkacaktır.
Elbistan-Kahramanmaraş bağlantısı kara yolları ağındaki Elbistan-Göksun-Kahramanmaraş devlet yoluyla sağlanmaktadır. 53 kilometre uzunluğundaki Elbistan-Darıca yolunun Elbistan şehir geçişine rastlayan 7,5 kilometrelik kesimi trafik güvenliği açısından bölünmüş yol olarak tamamlanmış, trafiğe verilmiştir.
Projesi mevcut olmayan 45,5 kilometrelik kesimde ise proje çalışmaları başlatılmış, tamamlanması neticesinde bütçe imkânları dikkate alınarak programa teklif edilecektir.
52 kilometre uzunluğundaki Elbistan-Elâzığ hududu devlet yolu güzergâhı üzerinde yer alan Ambarcık, diğer adıyla Söğütlü köyüne kadar olan yaklaşık 11,5 kilometrelik kesim, bölünmüş yol yapılarak hizmete verilmiştir.
Demircilik köyü ise Elbistan merkezine 14 kilometre mesafe ve yol üzerinde bulunmaktadır. Kalan 40,5 kilometrelik kesimin bölünmüş yol proje çalışmaları hâlen devam etmektedir ve proje tamamlandıktan sonra yatırım programına teklif edilecektir.
2013 yılı yatırım programında yer alan Kahramanmaraş Göksun 6. Bölge hududu yolu 124 kilometre uzunluğunda ve bölünmüş yol standardındadır. Toplam proje bedeli 434,3 milyon TL olup 2012 yılı sonuna kadar 42 milyon TL harcanmıştır. Projenin 2014 yılı sonuna kadar bitirilmesi hedeflenmektedir.
Afşin-Dağlıca-Sarız yolu 71 kilometre ve il yolu ağımızdadır. Güzergâhın 30 kilometrelik kesiminde harita alım çalışmaları tamamlanmıştır. Yolun proje çalışmaları hâlen devam etmektedir, tamamlanması hâlinde bütçe imkânlarıyla yapımına başlanacaktır.”
http://www.haber46.com/siyaset/20129/dedeoglu-sor ...-verdi.htm
|
 |
sayfa 1  |
cevap yaz(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM
|