Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 493
Ahmet YAMÇA

2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 21:32

ben bu havalimanının geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum
dediğiniz gibi 2 havalimanı yan yana olmaz uçuş vermezler ihaleyi alan yer işletmecisi de kabul etmez
raylı sistem şart bu havalimanına eğer yapılırsa
Niğde Gaziantep Osmaniye Adana Mersin Kahramanmaraş Hatay yolcularıyla beraber yaklaşık 10 milyon nüfusu dolaylı yoldan hizmet verebilir tabi bu havayolu şirketlerinin uçuş sıklıklarına bağlı


Ahmet YükselS
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 21:35

Alıntı:
Hatta Osmaniyeliler ve yılın büyük bölümünde sel altında kalan havalimanlarını kullanamayan Hataylılar da.


Bu dediğiniz sel olayı, senede bir iki gün ya oluyor ya olmuyor. Yılın büyük bir bölümü derken biraz fazla abartmamış mısınız.
Hataydan da diğer çevre illerden de özellikle dış hatlar için yolcu hep geliyordu zaten. Yine gelecektir. Osmaniye ise çevre il gibi görülmez zaten, Adana ve Çukurova havalimanı kapsamına direkt giriyor Osmaniye..


serkan33

2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 21:40

Adana taksicilerinin havalimanı kaymağını artık yiyemeyecek olmalarından dolayı bu havalimanının geciktirildiği yazıyor, havalimanı açılınca taksi işletme hakkı Mersin’e geçecek malum sıkıntı ordan çıkıyormuş. İstanbul’daki taksicilerin yaptıklarını gördükten sonra inanırım ben bu iddiaya

Haberin tamamını o siteden okuyabilirsiniz, ben ilgili kısmı buraya aldım









Sezerz
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 21:47

Yeterince dolgu kayamız var gelin inat etmeyin dolduralım şu denizi...Yapalım Mersin Merkeze bir havalimanı...Karadenizde oluyor Akdenizde niye olmasın...4 yılda amorti eder....

Mustafa Bkrc
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 21:51

Bence de liman civarına karaduvara vs. yapılabilir bıktık çünkü yapmıyorlarsa yapmasınlar da yolumuza bakalım arkadaşın dediği gibi ya deniz doldurulsun ya da yarım bıraktıkları kumkuyu havaalanını yapsınlar eğer bu kadar süründüreceklerse.Böyle giderse bi 10 sene daha bekleriz



Ahmet YAMÇA

2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 22:26

serkan adana kamuoyumu kaldı sanki taksiciyi kim dinler
para olmadığı için gecikti sadece bu havalimanı değil Gaziantep şehir hastaneside mesela
öncelik hayati projelerde
ne adana kamuoyu nede taksiciler bu havalimanı engelleyemez


Ahmet YükselS
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 22:36

Yahu ne taksicisi, koca Adana şehri karşı havalimanının gitmesine.. Taksici kim de tek başına koca bir havalimanına engel olacak!
Bir de, Çukurova havalimanı yapılınca Kazanlı ve mersinde turizm patlaması olacak sanan saflara iyi gülüyorum.. Sanırsın ki Kazanlıya yapılıyor havalimanı!


Vatman vs Superman
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 22:39

Zaten mantıklı olan, havalimanında iki ayrı taksi durağı olması.

1. Doğuya gidenler için: burada Adanalı taksiciler (Şakirpaşa’nın mevcut taksicileri) olur ve havalimanı ile Adana-Ceyhan-Osmaniye arasında yolcu taşırlar.

2. Batıya gidenler için: burada Mersinli taksiciler olur ve havalimanı ile Tarsus-Mersin-Silifke arasında yolcu taşırlar.

Böylece, Adanalı yolcu ile Adanalı taksici muhabbet eder, Mersinli yolcu ile Mersinli taksici muhabbet ederler


Ahmet YükselS
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 23:02

Mutlaka öyle bir sistem olur. Havalimanında sadece mersinli taksiciler olacak olursa, Adana yolcusunu nasıl taşıyacak? O zaman Adana da onları sokmaz şehre. O yüzden her iki şehrin taksicisi de girecektir havalimanına..
Ha şu da var, bölgesel havalimanına giden insanlar çok fazla taksi kullanmaz. Daha ziyade toplu taşıma kullanılır. Otobüs, ve ilerleyen zamanlarda tren. Aksi halde, uçak bileti 100 lira iken taksi parası 200 lira gibi durumlar olur..


Vatman vs Superman
2 ay önce - Sal 08 Arl 2020, 23:11

Doğru, taksi daha az kullanılacaktır.

Şu da var: şu anda bir havalimanı taksicisi günde belki 20 yolcu taşırken, yeni havalimanından en fazla 10 yolcu taşıyabilecek, ama ortalama mesafe 5-6 katına çıkacağı için daha fazla kazanacaklar.



sayfa 493
ANA SAYFA -> ULAŞIM