Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 700
mertgil
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 18:20

Alıntı:

Geçenlerde Gölbaşı Belediyesini aradım. Yeni imar çalışmadı var mı dedim. Gölbaşı’ndaki mevcut imarlı alanların ihtiyacın 3-4 katı olduğunu söyledi . Tabi moral çöktü , sizce bu doğru olabilir mi? Gölbaşı’nda kiralar Yüksek diye duyuyordum.


Doğru olabilir ama; imarli denilen yerlerin bu kuş kadar emsalle imarsız yerlerden farkı yok ki.Zaten o yüzden de imara rağmen kimse inşaat yapmıyor.Durum böyle olunca da kira rakamların yüksek oluşu normal.


sysonal
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 18:38

Güzel yorum



Demir Ülgen
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 21:02

0.15 emsal arsaları belediyeye emlak vergisi almak için yapmışlar. Yoksa belediye incek zenginlerinin yolunu,alt yapısını nasıl yapacaktı. Çöplerini nasıl toplayacak 0.15 emsal ekin ekilen tarlalardan senede ortalama 1000.-TL emlak vergisi üstelik hiçbir alt yapı ve yol yapmadan 20 yıldır sağımlık inek bırakır mı Gölbaşı Belediyesi.

girişimciadam
1 ay önce - Cmt 26 Eyl 2020, 17:20

Merhaba,

Ankara Niğde yönünde Gökçehöyük tesislerine tabela asıldı. Atlı Dinlenme Tesisleri yazıyor.

Bilginize.




(+)





(+)


mertgil
1 ay önce - Cmt 26 Eyl 2020, 21:02

Sn girişimciadam,

Paylaşim için teşekkürler.
Tesislerin sizce bölgeye etkisi olur mu?



Engin Karadereli
1 ay önce - Cmt 26 Eyl 2020, 21:14

Bu tesisler otoyolun ücretsiz kesiminde yer aldığı için çevrede oturanlar da buraya alışveriş ve yemek için gelebilirler.

matematk06
4 hafta önce - Pzr 27 Eyl 2020, 14:08

Sayın mertgil mutlaka faydası olur .
Ancak biraz detayli bilgi lazım ? Nasıl bir tesis ?,.kaç dönüm ? avm tarzında bir yapı var mı?( mesela bozöyük sarar outlet gibi ise fena olmaz )

Aslında bozöyük ( Bilecik) tarzı outlet AVM olsun o tarafta diye dile getirenler olmuştu bu platformda!

Girişimci adam lütfen siteye daha fazla ugrayiniz!!!

Not: sayın SSO6 Gölbaşı & Niğde ücretli yolunun faydasini görmeye başladınız mı ?


Engin Karadereli
4 hafta önce - Pzr 27 Eyl 2020, 14:18

Tesisin Google’daki uydu görüntüsü şu şekilde: https://www.google.com/maps/@39.6773381,32.743400 ...a=!3m1!1e3

Biraz eski bir fotoğraf olduğu için binaları göremiyoruz henüz, ama genel büyüklük hakkında bir fikir versin diye ekliyorum.

Yolun her iki tarafındaki tesisler, 100-150 metre eninde ve 250-300 metre uzunluğunda gibi gözüküyor.

Karşılaştırabilmeniz için İstanbul-İzmir Otoyolu’nun ücretsiz kesiminde yer alan Dilovası O3 AVM’ye bakabilirsiniz: https://www.google.com/maps/@40.7734172,29.519393 ...a=!3m1!1e3

Bu da Gökçehöyük dinlenme tesisinin güncel uydu görüntüsü: https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14 ...5f85b9427e


matematk06
4 hafta önce - Pzr 27 Eyl 2020, 17:45

Teşekkürler paylaşım için Engin bey👏

SS06

4 hafta önce - Pzr 27 Eyl 2020, 23:20

Sayın matematk06,
Niğde-Ankara otoyolu'nun ücretli kısmının bana kişisel bir faydası olmaz, ancak, bölgenin gelişmesine olumlu katkısı olacağını düşünüyorum. Keşke, ilk planlandığı gibi 25 yıl önce yapılabilseydi. Ücretsiz kısmının bir faydasını gördünüzmü derseniz, evet, hemde çok. Biliyorsunuz, ben 492 cadde de oturuyorum, otoyol inşaatından dolayı yolun çevre yolu bağlantısı 14 ay boyunca kapalı kaldı ve alternatif denilen yolların hiç birisi çevre yoluna direk bağlanmakla kıyaslanamayacağından bölgede oturanlar olarak çok sıkıntı çektik. Şu anda eşşeği önce kaybedip, sonra tekrar bulduğumuz için çok mutluyuz beni asıl ilgilendiren hala devam etmekte olan çevre yolu kavşağı inşaatının bitmesi ve Bilkent bağlantısı. Şu anda otoyolun başlangıcı olan çevre yoluna giriş çıkışta geçici bağlantılardan aniden dar bir yola dönüyor veya birden çevre yoluna çıkıyorsunuz, neyseki otoyolda fazla kullanım olmadığından şimdilik idare eder. Yakında asıl bağlantıların bitmesiyle bu sorun da halledilir. Bilkent bağlantısı da hem ulaşım, hem de bölgenin gelişmesi açısından çok önemli, umarım 2 yıl içinde hallolur. Bir de, otoyol kavşaklarından çıkar çıkmaz berbat durumda olan Büyükşehir Belediyesinin sorumluluğunda ki yollara kış bastırmadan acilen bakım-onarım gerekiyor. Bu işler öyle aman, aman, bir şey de değil. Çöken yamaların tamiri, seviyesi ayarlanması gereken rögar kapakları ve yağmur ızgaraları, trafik işaretleri, şerit, kaldırım gibi fazla emek ve para gerektirmeyen işler ama Ankara'nın her yerinde çok daha büyük işler yapılırken Gölbaşı her zamanki gibi üvey evlat muamelesi görüyor. Herhalde, burada yoğunluk olmadığı, dolayısıyla buraya yapılacak hizmetlerin oy getirisinin düşük olacağı sebebiyle olsa gerek ne Gölbaşı Belediyesi, ne de Büyük Şehir Belediyesi bizim buralara hiç uğramıyor.



En son SS06 tarafından Pzr 27 Eyl 2020, 23:34 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 700
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet