Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 966
syrosyk
7 ay önce - Cum 26 Tem 2019, 14:10
Bursa Karacabey cok onemli


Bursa karacabey cok onemli , ulkedeki egitim kalitesini belirleyen bir yol bence...

sag serit kamyonlar nedeniyle yogun cok normal..

sol serit ise konvoy halinde gidis oldugunu gore gore size arkanizdan surekli selektor yapan dacia lar , renault clio lar , doblo larla dolu.

170 bg arabanin icindeyiz onumuzde 1 km konvoy arkadaki clio , doblo, dacia ,bayramlarda uzun yola cikacak sabirsizca arabasini deneyecek diye bizleri tehlikeye atiyor..Yol veriyorum kesinlikle yanlis anlama olmasin ancak ben daha tek bir sefer zincirleme kaza gormeden gecmedim o yolu..Marka tespitimde buna dayaniyor..

Benzin istasyonundan cikar bu doblo clio dacia cilar kamyonun onune atar kendini yazik kamyoncu frenemi asilsin sol seritteki trafigemi dikkat etsin!!!

Otobanda da benzin gitmesin diye orta seritte 90 la gider neden ?En sag serittende gitmez yakisik almaz sag serit olurmu hic abilere yakismaz..

Yukaridaki saydigim markalari kullananlarin hepsini tabiiki ayni gruba koymuyorum!!!

Ancak kurban bayraminda bir gozlemleyin egitimin bu ulkede ne kadar eksik oldugunu tespit edersiniz.

Umarim otoban en azindan bu yukarida saydigim insan hayatina mal olacak egitimsizligi bir sekilde de olsa guvenli hale getirecektir..


mustafa 1903
7 ay önce - Cum 26 Tem 2019, 14:14

Alıntı:
Bir de Susurluk sonrasındaki AVM nin önündeki ışıklar uzun kuyruklar olmasına sebep oluyor.
Bu kadar kalabalık olacağını da tahmin etmezdim.

Şehirlerarası yolun dibine AVM yapıp, giriş/çıkış yanyolları yapmadın mı böyle saçma sapan kuyruklar olur tabi.



Serkan99
7 ay önce - Cum 26 Tem 2019, 14:51

-Bence böyle büyük bir projeyi sessiz sedasız açmazlar..

-O yüzden tamamen açılışı daha önce belirtilen tarih olan 29 Ekim'de olacaktır..

-Bayram öncesi ise bitmeye en yakın olan bir bölge reklamlık yetiştirilebilir.

-Ayrıca böyle projelerde oldu bittiye getirip acele yapılan yerler çöküyor vs. yazık günah ..

-On yıllardır otoban görmedik , 3 ay daha bekler bu insanlar ama sağlam ve temiz iş olsun..


harun82_44
7 ay önce - Cum 26 Tem 2019, 15:04

Yol işte adı var yol taştan topraktan . Yuzbinlerce ton taş toprak kırımı,kuremesi ,dökümü, onlarca köprü ,onlarca tünel,onlarca viyadük ,yüzlerce viyadük ayağı ,yuzlercekm elektrik,sinyalizasyon ,elektrik elektronik aksam ,çelik bariyerler yuzbinlerceton asvalt serimi ,bcalisan binlerce kamyon,dozer,kepçe ,silindir vs. Adı üç harf YOL.okadar,,Emeğe tşk ederim bunca emeğe.

remzitalay
7 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 15:45

http://www.patronlardunyasi.com/haber/3-5-saatlik ...adi/223264

Bakan Turhan, "Önümüzdeki günlerde projemizin tamamını inşallah hizmete açacağız. Bugüne kadar projemizde bazı kesimler trafiğe açılmıştı, geçtiğimiz yıllarda 201 kilometresi ana gövde, 33 kilometresi de bağlantı yolu olmak üzere hizmete açılmıştı. Önümüzdeki günlerde ise 183 kilometresi ana gövde, 9 kilometresi de bağlantı yolu olmak üzere toplam 192 kilometrelik kesimi hizmete açacağız." diye konuştu.

İzmir-İstanbul Otoyolu Balıkesir kesimindeki inşaatı ziyaret ederek incelemelerde bulunan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, burada yaptığı konuşmada, İstanbul-İzmir Otoyolu'nun Marmara Bölgesi'ni Ege Bölgesi'ne, Batı Akdeniz ve Batı Anadolu Bölgesi'ne bağlayan önemli ulaşım akslarından biri olacağını ifade etti.

Projenin tamamı hizmete açılmış olacak


Projenin yapım çalışmalarının 2010'da başladığını anımsatan Turhan, "2019 yılına geldik, tamamlanma aşamasındayız. Önümüzdeki günlerde projemizin tamamını inşallah hizmete açacağız. Bugüne kadar projemizde bazı kesimler trafiğe açılmıştı, geçtiğimiz yıllarda 201 kilometresi ana gövde, 33 kilometresi de bağlantı yolu olmak üzere hizmete açılmıştı. Önümüzdeki günlerde ise 183 kilometresi ana gövde, 9 kilometresi de bağlantı yolu olmak üzere toplam 192 kilometrelik kesimi hizmete açacağız." diye konuştu.

Turhan, İstanbul-İzmir arasındaki toplam uzunluğunun 404 kilometre olduğunu belirterek, şöyle konuştu:

"Bunun 20 kilometresi bu proje kapsamı dışında, Bursa çevre yolu kapsamında yapılmıştı. İstanbul-İzmir arasındaki yaklaşık 515 kilometrelik mevcut devlet yolunu 404 kilometreye düşürecek olan bir otoyol projesi olacak. Mevcut yol, iktidarımızın bölünmüş yol çalışması programının ilk yıllarında, 2000'li yılların başında tamamlanarak hizmete alınmış olan bir projeydi. Ülkemizin gelişmesi, büyümesi ve buna bağlı olarak yollarımızdaki artan trafik hacminin daha güvenli, daha konforlu ve daha ekonomik bir şekilde (aktarılacağı) yüksek standartlı bir yol yapmak amacıyla bu projeyi hayata geçiriyoruz."

"3,5 saatte İstanbul'dan İzmir'e ulaşma imkanı olacak"

Proje sayesinde sürücülerin zaman ve akaryakıt tasarrufunda bulunacağını vurgulayan Turhan, şunları kaydetti:


"Mevcut yolumuz, şu anda İstanbul-İzmir arasındaki yol 8,5 saatte katedilebiliyordu. Yani ortalama trafiğin hızı 40-45 kilometre arasında alınabiliyordu. Yeni yaptığımız bu yol, 404 kilometrelik İstanbul-İzmir Otoyolu ile normal şartlar altında, uygun işletim şartlarında 3,5 saatte İstanbul'dan İzmir'e ulaşma imkanı olacak. Bu da yol kullanıcılarına önemli bir ekonomik katkı sağlayacak, zaman ve akaryakıt tasarrufu sağlayacak ve bu güzergahta özellikle ülkemizin sanayi mamüllerinin, tarım ürünlerinin gerek yurt içi gerekse yurt dışına nakliyesinde de önemli imkan ve kolaylıklar sağlayacağı da bunların arasındadır."

Turhan, proje için bugüne kadar 7 milyar dolar harcama yapıldığını hatırlatarak, şöyle devam etti:

"2,5 milyar lira da idare tarafından kamulaştırma işlemleri için harcanmıştır. Bugüne kadar burada çalışılan süre içinde şantiyede ortalama 5 bin kişi iş imkanı bulmuştur. Proje tamamlandığında, yapım çalışmaları bittiğinde bu projenin bakım ve işletme hizmetlerinde bin kişiye yakın insanımız istihdam edilecektir. Bu projenin bu manada hem ulaşım hizmeti hem de istihdama, ekonomimize önemli katkılar sağlayacağı bu rakamlardan görünmektedir. İnşallah önümüzdeki günlerde proje tamamlanıp hizmete açıldığında bahsettiğim fayda ve ekonomik tasarrufu yol kullanıcıları yaşayacak ve bundan faydalanmış olacaklardır."

Bakan Turhan, proje için harcanan 7 milyar dolarlık finansmanın, projeyi yapıp işletecek görevli şirket tarafından karşılandığını, bunun için bir kamu kaynağı kullanılmadığını sözlerine ekledi.



NurP
7 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 16:51

Yani, önümüzdeki günlerde açacaklarmış. Bunu bilmeyen mi vardı, da burada haber oldu?

hmb06
7 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 18:30

Bilmeyen değil ama mevcut durumdan dolayı inanmayan vardı. Çok zamanları kalmadı bakalım bayrama sağlıklı bir şekilde açılmış olacal mı?

kami suyutmaz
7 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 18:56

!92 km deniyorsa nerdeyse gerikalanın tamamı açılacak gibi?
Sizce tam olarak neresi açılıyor?


NurP
7 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 19:25

Bakan "önümüzdeki günler" diyor, bir zaman belirtmiyor. Yani 3 gün de olur, 6 ay da.

Mehmet uygur
7 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 19:46
İstanbul-İzmir Otoyolu'nun 192 kilometrelik bölümü daha açılıyor


Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, İstanbul-İzmir Otoyolu'nun 192 kilometrelik kesiminin daha ilerleyen günlerde hizmete açılacağını bildirdi. Bakan Turhan, yolun 201 kilometresi ana gövde, 33 kilometresi de bağlantı yolu olmak üzere hizmete açıldığını belirtti ve 404 kilometrelik İstanbul-İzmir Otoyolu ile normal şartlar altında 8.5 saatlik yolculuğun 3.5 saate ineceğini söyledi.



sayfa 966
ANA SAYFA -> ULAŞIM