Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 947
Serkan Guzel
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 15:58

Alıntı:

1. Oyüzden mi hala bu hatta feribot kullanılıyor. Niye ticari veya turistik açıdan herkes köprüyü kulanmıyor. Geçiş ücreti uygun olsaydı "Devlet bu yolları bölgede yoğunlaşan ulaşımı, yeterli ve kaliteli hale getirmek için yaptırdı. " derdim. Fakat şu anda bu köprü belli bir kesime hitap ediyor. Bu geçiş ücreti ile halkın geneline hitap etmiyor.

2. Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz. Köprü açılalı 3-4 yıl oldu zaten hala garanti geçiş sayısının yarısına ulaşamadı. Günlük geçiş sayıları devlet sırrı gibi saklanıyor. Yoksa halktan tepki geleceği için mi saklanıyor?

3. Bu köprü ticari amaçla yapılsaydı tırlar hala feribotu kullanmazdı.

4. NOT: Bence bu köprü çok geç kalınmış proje. Nasıl yapıldığı da önemli değil, YİD veya başka şekilde yıllar önce yapılmalıydı. Ülkenin zenginliğine bakmadan yıllar önce yapılmalıydı çünkü köprünün potansiyelinden dolayı uygun bir geçiş ücreti olsaydı kendi trafiğini yaratarak ekonomiye katkısı olacak ve dolaylı olarak ülkemizi zengileştirecekti. Benim itirazım sadece geçiş ücretine. Gerekirse Devlet sübvanse miktarını artırıp köprüden vızır vızır araç geçişini teşvik etmesi lazım. Ama malum şirket İDO buna karşı.


1. Ticari aracın demekki işi acele değil ve feribotu kullanıyor. İsteyen istediği yerden geçer. Bu gün feribotu kullanan ticari araç yarın acele işi olunca köprüyü kullanır. Herkes kendi hesabını senden iyi yapar merak etme.

2. Yıllık geçiş rakamlarını UBAK açıklıyor zaten. Senin keyfine göre, sen istedin diye açıklama yapılmaz. 3 - 4 yıl olsun. Asıl sen sözleşme bitimindeki rakamlara bak. Bu iş süreçtir. Sürecin sonunda devlet her halükarda karlı çıkacaktır. Oluşan vergi gelirlerini saymıyorum bile...

3. Herkes hesabına neresi gelirse orayı kullanır. Bugün acele işi yoktur. Yarın acele sevkiyat yapması gerektiğinde köprüyü kullanır. Sen ticaretin nasıl döndüğünü bilmiyorsun.

4. Devlet aklı da bu yazdıklarını düşünüyordur herhalde...


Ustura Faysal
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 16:03

Alıntı:
Bu köprü ticari amaçla yapılsaydı tırlar hala feribotu kullanmazdı.


Otobüsler Ticari değil mi.? Otobüslerin neredeyse tamamı köprüyü kullanıyor. Peki neden.?

Bu tırcılar feribotu kullanacak kadar akıllı da, otobüsçüler köprüyü kullanacak salak mı.?

Herkes işine ve ticaretine hangisi daha uygun ise orayı kullanıyor.


kadir akbas
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 16:22

Alıntı:
Otobüsler Ticari değil mi.? Otobüslerin neredeyse tamamı köprüyü kullanıyor. Peki neden.?


Otobüsçüler köprü ücretini 40-50 koltuğa paylaştırıp bilet fiyatlarına yansıtabiliyor fakat tırlarda aynı imkan yok.



kadir akbas
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 16:44
28 Mart 2019



(+)





(+)



İş kazası olan viyadük

(+)


mustafa 1903
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 16:50

Alıntı:
Otobüsçüler köprü ücretini 40-50 koltuğa paylaştırıp bilet fiyatlarına yansıtabiliyor fakat tırlarda aynı imkan yok.

Tırlar da şirketler için taşıdığı mallar üzerine eklemiş oluyor.



Efe Elaldı

3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 17:05

son incelediğim uydu görüntülerinde en geri olana bursa-karacabey arasında asfaltlama çalışması çok iyi düzeye gelmiş bu hızla giderlerlerse ağustos başına bursa-karacabey arasında bitmemiş bir bölüm kalmaz karacabey-balıkesir tarafı yetişirmi asıl önemli konu bu

demogro
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 17:20

3-4 yıl sonra garanti sağlanır diyenler arada nefes alın oksijen iyidir...
Kopru dolar bazında. Alım gücü dolar bazında maalesef her gün azalıyor. .
Arkadaşın dediği gibi acilen devlet ücretleri tabana indirip tüm trafiği yola almaya hedeflemelidir. Ancak bu şekilde en az zararlı çıkarız. örneğin bugün 40 TL olsa köprü kimse feribot kullanmaz. istanbul-İzmir 250 TL yerine 100 TL olsa trafiğin büyük kısmı otoyola kayar sürümden devlet karlı çıkarak daha az geçiş garantisi öder.



Serkan99
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 17:38

Omer Istanbul ve o kafa yapısına sahip arkadaşlar için ;

-Demogoji anca sana layıktır onu senin zihniyetindekiler yapar. Avrupa'ya gitme ülkemizi temsil değil rezil ediyorsun belli. Orda da gittiğinde ülkemizi kötülüyorsun değil mi yazık sana..

-1 euro neresi 1 euro neresi diyorsun ! Orada yaşayan insanlar aptal olduğu için veya canı sıkıldığı için aylardır çıkmıyor sokaklara , BENZİN OTOYOL vs . fiyatlarını protesto için çıkıyorlar..

-Sen 1 euro diye tutturcağına ödediğin paranın hesabını iyi yap. Hangi Montblanc 30 euro ? Tam 45 euro tek geçiş ücreti.

- montblanc 11 km TEK TÜP 2 ŞERİT (GİDİŞ-GELİŞ ) MAX HIZ 50KM :45 euro Fransa asgari ücret : 1.522 Euro asgari ücretin yüzde 2.95 i

-Orhangazi : ÇİFT TÜP GİDİŞ 3 ŞERİT GELİŞ 3 ŞERİT : 8 KM TÜP TOPLAM -- - Selçuk gazi ÇİFT TÜP GİDİŞ 3 ŞERİT GELİŞ 3 ŞERİT : 3 KM TÜP TOPLAM ve tüm kapsayan otoyol (Altınova - Bursa arası yol dahil ) :28 tl asgari ücret : 2020 tl yüzde 1.38 i HIZ SINIRI YAVAŞLAMA DURAKLAMA YOK ....

-3 tane Avrupanın en güçlü ülkesini bağlayan yolla ( fransa - isviçre -italya ) , bizim yeni yaptığımız yolu kıyaslıyorsun ..

- Ona rağmen böyle kapağı yiyorsun.. Ki bu kapağı yapmakla da uğraşmak istemem ama kendin kaşınıyorsun.. Senin gibilere komple kapak olsun bu..

- Ki zaten benim anlatmak istediğimi zaten anlamayacağınızı biliyorum benim anlatmak istediğim bu fiyat kapışması değil .. Anlatmak istediğim biz daha yeni yeni gelişmekte olan bir ülkeyiz ..

-Bizi kıyasladığınız ülkeler ise gelişmiş ülkeler.. Zaten siklet farkı var..

-Biz 20 yaşında delikanlıyız daha yeni elimiz ekmek tutmaya başlamış , daha ilk büyük projelerimiz tabi ki hatalar yapacağız bunlardan dersler çıkarıp hem millet olarak hem devlet olarak bundan sonraki projeleri daha iyi daha devleti az zarar insanları az zarar ettirerek yapacağız..

- Kim oturduğu yerden sallıyor ? Ben 18 yaşında 1 haftalık iken ipsaladan araçla yurt dışına çıkan en genç Türküm git var hala kayıtlarda. Aslen Yunanistan göçmeniyim. 18 yaşında Avrupanın en yeni otoyollarında TÜRK plakalı aracımla cirit attım.

-Ama sen yıllarca boşuna gitmişsin kafatasçı anlayışla oralara dar zihniyetin ile bakmışsın hep. Araba parçası dediğinin silecek parçası ve cam fitilin den öteye geçmediğini de biliyoruz rahat ol 20 li yaşlardayım ama bütün sektörleri iyi bilirim. Buna rağmen kendimi bilmez görürüm araştırırım.

-Be adam sen ülkeni kötüleyen aşağılayan bir adamsın ... Tabi ki de vatanseverliğin sorgulanır.. Demogojiyi sen yaparsın kafatasçılara yakışır demogoji. Senin yaşın büyük aklın ilkokul malesef .

-Yok öyle mi yapılsaydı böyle mi .. yok elma mı armut mu..

-İşte bu kafatasçı zihniyet en iyisi hiç yapmayalım der çıkar işin içinden.. Şimdi ortada yapılan bir değer var ya vurun.. eleştirin..

-He bu demek değil ki bu projeleri fiyatları tabi kide eleştireceğiz , ama Avrupa şöyle böyle Türkiye tü kaka derecesine çıkarsa iş . Orda devreye projeler herşey biter BEKA meselesi girer . Vatanı düşünmeden savunuruz bu böyle biline ..!!

NOT :
-Yazılar uzun yazarak ifade etmek zor . Arada hakaret etmeden sert yazılar olabilir . Bunlar tartışmanın tadı tuzu o yüzden bu tarz katma değerli tartışmalarda mesajların silinmemesi taraftarıyım.


Efe Elaldı

3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 17:55

bu arada bursa-karacabey arasına gişelerde yapılıyor.ücretsiz olayıda tamamıyle ortadan kalktı bursa çevre yolundan bağlandıktan hemen sonra gişe inşaatı var.

Sinan Bilgin
3 hafta önce - Çrş 19 Hzr 2019, 18:06

Onemli degil, neyse parasi verilir, yol kaliteli olsun da



sayfa 947
ANA SAYFA -> ULAŞIM