Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1111
ERTUĞRUL
1 ay önce - Çrş 18 Eyl 2019, 00:27

Tespit edilirse hem aşırı hızdan hemde tacizden ceza yemesi gerekir.

Antipode
1 ay önce - Çrş 18 Eyl 2019, 01:50

Ücret seviyesi nedeniyle yaygın kullanımın bulunmaması, otoyol değil de motor sporları alanı (autodrome) algısını hissettirmeden destekliyor.
Hız serbestisi konusunda ise uç örnek olan Almanya nın yanında ABD, Japonya, İngiltere vb. ülkelere bakıldığında sınırlamaların varlığı ve ciddi olarak uygulandığı görürülür.
Özellikle ABDde 1973 petrol krizinde tasarruf amacıyla getirilen hız sınırlamalarının kazalardaki azaltıcı etkisi nedeniyle kriz sonrasında da pek az gevşetilerek sürdürülmesi ilginç bir hikayedir.


En son Antipode tarafından Çrş 18 Eyl 2019, 09:09 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


erdall erdall
1 ay önce - Çrş 18 Eyl 2019, 08:38

Alıntı:
Sofor arkadaslara bir soru: Otobanda diyelim en sagda kamyonlar var 80 le gidiyorlar orta seritte 110 a sabitlemis bir arac ve siz orta seritte giderken bu 110 la giden arkadasi 125 130 la solluyorsunuz sol serit bu esnada bos ve sizin sollamayi yapip geri orta seride gececeginiz 20 saniye diyelim sure zarfinda sol seritten 180 ile gelen aracin sizin sollama yapmanizi bitirmenizi beklemeden yanasip selektor yapmasi durumunda trafik cezasi yemesi gerekir mi ( acil bir durum olmamasi kosulu ile Tr otobanlarinda



Şoför arladaşlara bir soru diyince gülümsedim espirili bir giriş olmuş
Sorduğunuz soru şu anda yolların sorunu ve de en kıl olduğum şofer tipi...
Bu yaz yalova termale gittim Osmangazi köprüsünü geçip termal tabelası yazan yerden yalovanın içine girdim yol çok ışıklı kırmızida dur yeşilde kalk yapıyoruz trafik sıkışık vede en öndeyim arkamda beyaz bir servis minübüsü bende suv var kirmızida duruyoruz daha yeşil yanmadan bu şofer selektör korna yapiyor ne yapayım yolamı atlayım zaten yesil yaninca kalkcaz bir oldu iki oldu üç oldu dört oldu baktım olmayacak hafif sağ yaptım yol verdim hemen arkasina gectim bu sefer ben ona daha yesil yanmadan korna selektör yapmaya başladim tabi biraz panikledi hemen hizlı kalkışlara başladı nasil iyimiymiş böyle iki üç ışikda o gitti sonra sağdan döndü gitti...
Bu tip dengesizler malesef çok... elleri korna ve selektörden gitmiyor.. Işiklarda sürekli korna çalan manyaklar türedi sehir icinde trafik hafif yavaşlasa korna basiyorlar bu nedir arkadaş.. kornayla degil ışikla hareket edilecek bunu anlamaları ne zaman olur bilmiyorum
Otoyolda sollamayı bitirmeden yanaşıp sellektör yapmayı bunlar adet haline getirmiş ne acil işi biri degil ikisi değil zaten sol seritte sollama yaparken sizin hızınızda az degilki acele edilecek bir durum olsun o hareketlerde dengesiz hareketleri merak etmeyin....



DirenJK

4 hafta önce - Çrş 18 Eyl 2019, 13:49

Bu otoyoldaki aşırı hızın sebebi otoyolun süre ile pazarlanması. Çevresine bak ben 3 saatte gittim 3.5 saatte gittim demek için aşırı hız var.

emrenmert

4 hafta önce - Prş 19 Eyl 2019, 19:46

Otoyol inşaat aşamasındayken kavşaklar nerede olacak diye çok konuşuyorduk. Bakalım nerelerde olmuş:

1. Gebze TEM Bağlantısı
2. Tem-İzmir otoyolu ayrımı
3. Muallimköy
4. Diliskelesi
5. Altınova-Yalova
6. Taşköprü
7. İznik-Orhangazi
8. Gedelek-İznik
9. Gemlik
10. Osmangazi-Gürsu-Kestel-İnegöl
11. Balat-Emek-Geçit-Nilüfer OSB
12. Görükle
13. Görükle-Başköy-Uluabat
14. Karacabey-Bandırma-Uluabat
15. Susurluk-Bandırma
16. Balıkesir (kuzey)-Kepsut
17. Balıkesir (güney)-Havran-Edremit
18. Savaştepe
19. Soma
20. Kırkağaç
21. Akhisar
22. Saruhanlı-Manisa
23. Turgutlu-Manisa
24. Kemalpaşa
25. Ulucak
26. Kavaklıdere
27. Ege Üniversitesi-Bornova
28. İzmir Çevre Yolu bağlantısı



koseoglu korhan

4 hafta önce - Cum 20 Eyl 2019, 08:20

5. Sanayi'de kavşak olmaması hayal kırıklığı.

Hasan Mihrican
3 hafta önce - Cum 20 Eyl 2019, 10:52

Alıntı:
Bu otoyoldaki aşırı hızın sebebi otoyolun süre ile pazarlanması. Çevresine bak ben 3 saatte gittim 3.5 saatte gittim demek için aşırı hız var.



İnsanların bir kısmı yolun parasını vereceksem o zaman zamandan kazanmalıyım düşüncesiyle pedala asılıyorlar. Aslında yetkililer de bunun farkında. Ancak kuralları çok sıkı uygulayacaklarını pek zannetmem çünkü her sıkılaşma buranın cazibesini azaltır ve müşteri kaçırır. Bu da şu anda İdare'nin isteyeceği en son şey. Yani bir bakıma "alacağın riske sen karar ver" diyerek bu konu sürücünün insiyatifine bırakılıyor.



mustafa 1903
3 hafta önce - Cum 20 Eyl 2019, 11:03

Alıntı:
İnsanların bir kısmı yolun parasını vereceksem o zaman zamandan kazanmalıyım düşüncesiyle pedala asılıyorlar. Aslında yetkililer de bunun farkında. Ancak kuralları çok sıkı uygulayacaklarını pek zannetmem çünkü her sıkılaşma buranın cazibesini azaltır ve müşteri kaçırır. Bu da şu anda İdare'nin isteyeceği en son şey. Yani bir bakıma "alacağın riske sen karar ver" diyerek bu konu sürücünün insiyatifine bırakılıyor.

Hukuk devleti değil miyiz? İçişleri Bakanlığı ve Emniyet bu konuda taviz vermemelidir.


Antipode
3 hafta önce - Cum 20 Eyl 2019, 12:52

Hız sınırlarını katlayarak sürenlerin ortaya çıkardığı risk kendi araçlarıyla sınırlı olsa mesele yok.

Ustura Faysal
3 hafta önce - Cum 20 Eyl 2019, 12:56

Alıntı:
Yani bir bakıma "alacağın riske sen karar ver" diyerek bu konu sürücünün insiyatifine bırakılıyor.


Şu videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum. Adam kendi yolunda sakin sakin gidiyor ve başına gelenleri izleyin. Fazla değil sadece 25 saniye.




Keşke herkes aldığı riskin bedelini kendisi ödese ama o iş öyle olmuyor maalesef



sayfa 1111
ANA SAYFA -> ULAŞIM