Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1110
Marek2
1 ay önce - Pts 16 Eyl 2019, 13:17

Politikacının dediğine pek kafa takmamak lazım.

ercan585
1 ay önce - Pts 16 Eyl 2019, 23:25

Bu yolu otobüs firmaları kullanıyor mu

benerenim
1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 09:45

Alıntı:
Bu yolu otobüs firmaları kullanıyor mu

Bir yorumda sadece İpekyol otobüsleri kullanıyordu demiş. Aslında kullansalar çok iyi olur ama yolcu başı 10 TL bi masraf gerektirir bu. Hem de otobüs firmaları il ve ilçe otogarlarına girdikleri için kullanmıyor galiba. Sadece İzmirden İstanbula direkt giden otobüsler için hız açısından ideal.



kadir akbas
1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 09:59

Çoğu otobüs firması osmangazi ve bursaya kadar otoyolu kullanıyor.

Fakat Bursadan sonra kemalpaşa susurluk balıkesir akhisar ve manisa otogarlarına uğrayacaksa eski yoldan gidiyorlar. Ayrıca Bursadan sonra otoyol üzerinde dinlenme tesisi hazır olmadığından mola vermek için eski yola girilebiliyor.


benerenim
1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 10:04

Alıntı:

Çoğu otobüs firması osmangazi ve bursaya kadar otoyolu kullanıyor.

Fakat Bursadan sonra kemalpaşa susurluk balıkesir akhisar ve manisa otogarlarına uğrayacaksa eski yoldan gidiyorlar. Ayrıca Bursadan sonra otoyol üzerinde dinlenme tesisi hazır olmadığından mola vermek için eski yola girilebiliyor.

Güzel bir haber. İlerde Dinlenme tesisleri de açılırsa bu yol daha fazla kullanılabilir. Bence 25 yıl değil de anlaşma 50 yıl olsa fiyatlar biraz daha inse bu yol devlete yük olmadan kendi kendini çevirir.



fy2334
1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 14:19

Alıntı:

e_mutlu

Sol şeritte 200+ hızla seyreden araçlar nedir ,burası araçların hız testi sürüş pisti mi ? 4 saatte gideceğinize 7 saatte gidin kalan 3 saatte atom mu parçalıyosunuz nasıl bir zihniyettir düşünüyorum anlam veremiyorum üstelik çoluk çocuk tatile gidiyor bu insanlar , Allah akıl fikir versin...

Almanya, dünyade en güvenli trafik sıralamasında en başta gelen ülkelerden biridir.

Almanya da bazı otobanlarda mavi 130 hız tabelası var.

Araçlarda surat tehlike değil, dikkatsiz sürüş tehlikedir.
Surat tehlikeli olsaydı Almanya otobanlarında hız yapmayı sınırsız yapmazdı.

Örneğin, Audi A6 ve üstü, veya E300 ve üstü Mercedes araçların 200 km/h hızındaki tehlike Linea'nın 120 km/h hızındaki tehlike kadar yoktur. Güvenli ve konforlu yolculuk için, Audi A8 aracın varsa 200 hızla gider, Clio aracın varsa 120 ile gidersin. Türkiye'de trafikteki en önemli durum, sollayacağın aracın
tavrıdır. Hızını da solayacağın aracın tavrına göre belirlersin.

Almanya da otobanda hız zevkini yaşayan bir sürücü devlet yolları ve cadde sokaklarda trafik kurallarına tam uyar. Türkiye de ise otobanda hız zevkini gideremeyen sürücüler bu zevki otoban dışında da yapmaya çalışırlar.

Türkiye otobanlarında hız üst limiti 120 km/h dır. Yüksek motorlu aracı alıp bu hızda (o araca göre) tıngır mıngır gitmektense orta seviyede bir araçla gitmek daha iyidir.


Kayserili Mehmet

1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 22:26

Alıntı:
Türkiye'de trafikteki en önemli durum, sollayacağın aracın tavrıdır. Hızını da solayacağın aracın tavrına göre belirlersin.


Almanya’da taviz verilmeyen kural: Daima yolun sağından gidilir. Otoyol veya devlet yolu olması kuralı değiştirmez. Bizde 30-40 yıl kadar önce hangi akla hizmetse Otoyol’da ‘sağ şerit yavaş araçlar için, orta şerit hızlı araçlar için, sol şerit sadece geçiş için’ diye bir anlamsız kural belirlenmiş ve levhalara da yazılmış, hala aynı kural devam ediyor. Aracını hızlı araç kategorisinde gören birçok sürücü de 60 kmh süratle bile sürekli orta şeridi kullanabiliyor. Tabii bu da doğal olarak sollamalarda kaza riskini artırıyor Bu saçmalığa artık mutlaka son verilmesi gerekiyor.

Tekraren ifade etmek gerekirse, bomboş bir otoyolda giden her araç daima en sağdaki şeridi kullanmak zorundadır. Bu şeritte giderken önündeki bir aracı geçmesi gerekiyorsa bir sol şeride geçerek şerit değiştirebilir. Geçiş tamamlandıktan sonra tekrar sağ şeritten devam eder, yani sürekli orta şeridi kullanamaz.

Almanya’da bu konuda anlatılan bir fıkra vardır. Sürücüler otoyolda sürekli sol şeridi tercih ettikleri için Otoyol idaresi sağ şeridi iptal etme kararı almış. Onun yerine ikinci bir sol şerit daha yapılacakmış



Yiğitler
1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 23:31

Lütfen Almancılar herşeyi bukadar bilmeyin . İdterseniz marksya göre otoyol yapalım. Buradaki insanları ne sanıyorsun?. Karşına o hızla gitme hskkı olan ( senin gibi) 40 tonluk bir araç çıktığında anında daimler benzin yanına defnederler eğer badiyetin varsa almen aracının hurdasıyla.

Yiğitler
1 ay önce - Sal 17 Eyl 2019, 23:41

Ee.öyle eksi verebilirsiniz sorun yok. Formula pisti var git orada neyaparsan yap.

Çakırbey
1 ay önce - Çrş 18 Eyl 2019, 00:11

Sofor arkadaslara bir soru: Otobanda diyelim en sagda kamyonlar var 80 le gidiyorlar orta seritte 110 a sabitlemis bir arac ve siz orta seritte giderken bu 110 la giden arkadasi 125 130 la solluyorsunuz sol serit bu esnada bos ve sizin sollamayi yapip geri orta seride gececeginiz 20 saniye diyelim sure zarfinda sol seritten 180 ile gelen aracin sizin sollama yapmanizi bitirmenizi beklemeden yanasip selektor yapmasi durumunda trafik cezasi yemesi gerekir mi ( acil bir durum olmamasi kosulu ile Tr otobanlarinda)



sayfa 1110
ANA SAYFA -> ULAŞIM