Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1071
KHanbilge

1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 12:06

Bu tartışmaları 20. Yüzyılın ortalarında Almanlar görse uğruna belgeseller yapılan otobanları yapmazdı İngilizler keza aynı 2. Sanayii devrimi ile 50 60 larda otoyol otoban yapmazlardı.

mustafa 1903
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 12:57

Alıntı:
hiç durmadan saatte 110 km ile giderseniz

Trafik lambaları senin için yeşile dönüyor galiba Ayrıca, köylerden geçerken 110 gidilmez

Alıntı:
Köprünün ayağındaki Altınova'dan Konak yeni otoyoldan veya eski yoldan hiç bir farkı yok. Toplamda 400- 410 km mesafede görünüyor. Hiç bir fark yok.

İstanbul'dan köprünün altına nereden geliyorsunuz peki?

Pendik-İzmir Mesafeler:

Otoyol = 442KM


Devlet Yolu = 530KM


Artık yalan söylemeyi, çarpıtmayı bırak. Bu sayfaya her geldiğimde senin yazılarını görmekten gına geldi.


Biray Mühendislik

1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 13:12

Alıntı:
bursadan normal devlet yolu ile kuşadasına gittim 1.5 dci otomatik , 90 kilometreyi geçmedim ve klima açmadım 900 kilometre 230 lira yakıt masrafım oldu , şimdi otoyoldan gidersem yol iyi basacağım gaza sonuçta düz yol yolda radarda yok yakıt masrafım artacak birde 240 lirada otoyol ücreti olacak , bu yol bana uygun değil


izmirden kuşadası 100 km, bursa 350 km= 450 km siz 900 km gidiş dönüş yazdınız heralde... bursa -izmir yeni otoban 120 tl tek yön...



Mehmet Kasım İyonya
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 13:42
PENDİK-İZMİR 420 KM. OTOYOL 442 KM


Alıntı:
Pendik-İzmir Mesafeler:

Otoyol = 442KM


Devlet Yolu = 530KM



Körfezi dolanmadan, feribotla geçilirse, 110 km eksilir. 420 km olur. Otoyoldan 22 km kısa olur.


Kayserili Mehmet

1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 14:16

Alıntı:
Bu tartışmaları 20. Yüzyılın ortalarında Almanlar görse uğruna belgeseller yapılan otobanları yapmazdı


Dün akşam Alman devlet televizyonu ARD’de buradaki tartışmaları konu alan bir açık oturum vardı. Moderatör burada yazılanları stüdyoda konunun uzmanlarına okuyunca hepsi birden

“Aman Allahım, biz bu otoyolları yapmakla nasıl bir hata işlemişiz, böyle büyük bir yanlışı biz nasıl yaparız!”

diye ellerini dizlerine vurup dövünmeye başladılar, bazıları kalkıp başlarını defalarca duvara vuruyorlar, sonra birbirlerine sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlıyorlardı



Sinan Bilgin
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 14:34

Ama o zaman korfezi dolanmama yani feribot ucretini kopru+otoyol toplam ucretinden dusmek gerekir .

mustafa 1903
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 14:44

Alıntı:
Ama o zaman korfezi dolanmama yani feribot ucretini kopru+otoyol toplam ucretinden dusmek gerekir

Şark kurnazı bunu bilerek yapmıyor.



Sinan Bilgin
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 15:20

Karsilikli bu diyalogun hangi amaca hizmet oldugunu ben de cozemiyorum

Eger eski yol kaldirilarak veya modernize edilerek otoyol yapilsa ve alternatifsiz olarak zam konsa ben de elestiriye katilirim

Yahut gerek yoktu yapilmamaliydi diyeni de dinlerim, bakalim neye dayandiriyor

Ama soyle pahali boyle pahali diyenler bana suyu bulandiriyor gibi geliyor, pahaliysa fakirsen kullanmayacaksin, bedava olandan gideceksin olup bitecek


Mehmet Kasım İyonya
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 16:15

Alıntı:
Ama o zaman korfezi dolanmama yani feribot ucretini kopru+otoyol toplam ucretinden dusmek gerekir .


Düş Abi, 256 TL'den 76 TL çıkar. 180 TL olur.


erdall erdall
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 16:23

Sadece osmangazi varkan feribotmu köprümü hesap yapmak kolaydı feribot ucuz diye herkes feribotu tercih ediyordu ama otobanla birlikte bu değişti sürüculer otobanın avantajını gördüler..!

Otomabil sürüculeri feribot ücreti 75₺ yakıt da otobanda üç aşağı beş yukarı 40₺ tasarruf toplam 115₺ otoyol 256₺ düş bundan 141₺ fark olur 141₺ zaman satın almak istermisiniz buna değermi siz karar verebilirsiniz. Bakim masrafları ceza yemek buna dahil değil karar bize ait...



sayfa 1071
ANA SAYFA -> ULAŞIM