Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Burç

15 yıl önce - Prş 07 Ekm 2004, 11:57

Selam serhat,
planlanan yolun haritasını burada mesajına eklersen, hepimiz görebiliriz,
sen de tek tek 20 kişiye göndermek zahmetinden kurtulursun..


messiah_haktan

15 yıl önce - Prş 07 Ekm 2004, 14:29

38 kilometrelik bir otoban icin Türkiyede insaa edilmesi gerekn seylere bakin.Cok pahaliya patliyor otoban,demiyorlu gibi seyler bize.Avrupa gibi dümdüz olsa...


4 Adet Köprülü Kavşak
2 Adet Ücret Toplama Alanı
1 Adet Servis Alanı
89 Adet Menfez
13 Adet Altgeçit
9 Adet Üstgeçit
5 Adet Otoyol Köprüsü
2 Adet Otoyol Kavşak Köprüsü
2 Adet Devlet Yolu Kavşak Köprüsü
1 Adet Devlet Yolu Köprüsü
7 Adet toplam 3469m uzunluğundaki viyadük


Taha
15 yıl önce - Cum 08 Ekm 2004, 06:01

izmir istanbul arasina canakkale bogazindan gecen bir otoban yapmalari daha iyi olur. bu sayede marmara denizinin iki tarafida islemis olur. bence canakkale bogazina bir kopru yapip oradan bir otoban gecirsinler. boylesi bana daha mantikli geliyor.



KILINC

15 yıl önce - Cum 08 Ekm 2004, 09:24

İzmir'den İstanbul'a Çanakkale boğazından gitmeye kalkarsanız harcanan benzinle sadece memlekete zararınız dokunur o kadar. Zamanınızı da boşa harcarsınız (12 saat sürüyor.)
İzmir'den 4 saat araba kullanıp Bandırma'ya gidilir. Paşa paşa Bandırma'dan Yenikapı'ya feribot ile 2 saatte rahat rahat gidilir.
Hem gereksiz benzin harcamayarak ülkeye az da olsa bir katkınız olur hem de Mustafa Kemalpaşa'dan sonra (burası bir ilçedir) 4 saat daha araba kullanmaktan kurtulursunuz.





(+)


Gökçe

15 yıl önce - Cum 08 Ekm 2004, 11:21

İzmir-İstanbul arasında şu an birçok yerde oluduğu gibi çift yol çalışması var. Neyazık ki şu an birçok kilometresi tek geliş tek gidiş halinde ve özellikle Balıkesir-Bursa arasında trafik daha yoğunluğu epey artıyor. Çift yol çalışması hızlı bir şekilde tamamlanırsa otoyoldan çok daha ucuza rahat ulaşım sağlanmış olacaktır, en azından komyonların arkasına takılmadan sol şeritten ortalama 80-90 km ile gidilebilir.

Bence otoyoldan önce büyükşehirler arasındaki tek şerit karayollarının çift şerite çıkartılması çok daha acil ve önemli, bu tamamlandıktan sonra gerekli yerlere otoyol yapılmalı.



SERARA
14 yıl önce - Çrş 13 Nis 2005, 08:15

Yolda bir gelişme var mı?

halil17
14 yıl önce - Çrş 13 Nis 2005, 13:22

inşaa edilmekte olan yada planlanan mı diyeceğiz İzmir İstanbul otoyolu ilgili bir bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim.

Benim düşünceme göre öncelikle İzmir istanbul,
Ankara Adana, Aydın Antalya otoyolları yapılmalıdır,
daha sonra Antalya İstanbul ve İzmir Ankara olabilir.
bir başka ihtimal duble yolların zamanla otoyol kalitesine çıkarılması olabilir bu seçenek belki de en ekonomik ve mantıklı seçenek olabilir.



http://www.eser.com.tr/referans.asp?k=88&r=1



yunus erdem
14 yıl önce - Cmt 16 Nis 2005, 13:24

İstanul İzmir arasında doğrudan bir ulaşım aksı olmadığını söylemek yanlış olur. Burada KILINÇ'ın söylediği şeye bir kaç katkıda bulunmak istiyorum. İstanbul İzmir arasında doğrudan bvir otoyol inşa etmek ülke ekonomisine bir zarardır, çünkü çok daha ucuz ve konforlu ulaşım imkanı mevcuttur. Bu da Yenikapı Bandırma Feribotu ve Bandırma-İzmir arasında bulunan tren Marmara Ekspresi isimli tren seferlerinin entegre olarak çalışmasıdır. Ancak bunun yeterli olduğunu söylemek yanlış olur. Şu an için her iki yönde iki entegre sefer var ve bununla ilgili ne Ido tarafından ne Tcdd tarafından yeterli tanıtım ve açıklama yapılmış değildir.
Yapılması gereken İzmir Bandırma arasına hızlı tren düzenlemesi yapmak ve terenin mevcut Bandırma Feribot iskelesine kadar gelmesini sağlamak ayrıca artacak yolcu kapasitesine göre İstanbul Bandırma arasındaki seferleri arttırmak. İstanbul'daki inşa halindeki raylı sistemlerin tamamlanması halinde oldukça konforlu ve hızlı bir Istanbul İzmir ulaşımı yapılabilinir. Bu yapıldığında Istanbul Izmir arasındaki ulaşım 4-5 saate inebilir. Bu noktada devletin otoyola harcıyacağı paraların bir kısmını hızlı tren sistemine ve Ido'ya aktarması yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Çünkü demiryolu inşaatı her zaman için otoyoldan daha ucuzdur. Daha sonra, Bandırma İzmir arasına bölünmüş yol iyileştirilmesi yapılabilinir. Böylece hem karayolunun toplam taşımacaılıktaki oranı deniz ve raylı taşımacılık lehine biraz olsun azalmış olur hem devlet enerjide dışa bağımlılıktan biraz olsun kurtulmuş olur.


Seri_inAC

14 yıl önce - Cmt 16 Nis 2005, 14:48

Birkac konu hakkinda görüsümü belirtmek istiyorum:
1. "Avrupa gibi dümdüz olsa..." cümlesinde bir yanlislik var, Avrupa dümdüz filan degil, tamam belki Almanya'nin kuzeyi, Hollanda filan düz olabilir ama onun disinda otobanlar tepeleri asiyor, vadilerden geciyor, ve bence ayni paraya maloluyor...
2. duble yollari otoban kalitesine getirme önerisi: Bence bir otoyolun maliyeti eger otoyol eski trasenin üzerine yapilirsa kamulastirma maliyeti sifir olacagindan oldukca azalacaktir. Yani heryere duble yol yapacagimiza biraz daha fazla para verip bu duble yolu otoban haline getirebiliriz.
Türkiyede otoban denince herkesin aklina 6 seritli, bol köprülü giseli yollar geliyor. Halbuki duble yollari otoban haline getirirsek hem dedigim gibi maliyeti azaltiriz, hem de giseler icin ekstra köprüler vesaire yapilmayacagindan oradan da tasarruf ederiz.
Tabii bu durumda yolun alternatifi olmayacagindan parasiz olmasi gerekiyor.


VolkanAtalay
13 yıl önce - Prş 02 Mar 2006, 01:30

ben dün gittim bursaya çevre yolu açılmış ısrarla tabelada izmir istanbul otoyolu diye yazıyordu çok gereksiz önce susrluk yolunu düzeltsinler ..bence demiryoluna ağırlık verilmeli ..



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM