Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
cnzmns

7 yıl önce - Çrş 23 Ksm 2011, 01:21
kaynak belirtilirse


bu bilginin kaynağı belirtilirse sevinirim, otobüs terminalinin o tarafa taşınacağını duymuştum ama net bir bilgiye sahip değilim, hem havaalanı için hem de otogar için bilgi weren olursa çok memnun olurum.

Maraş
7 yıl önce - Cum 25 Ksm 2011, 21:23

Sayın ...


a) 07.03.2011 tarihli ve 48293 sayılı Bilgi Edinme Başvurusu.
b) 30.03.2011 tarihli başvuru cevabı.
b) 19.09.2011 tarihli ve 55723 sayılı Bilgi Edinme Başvurusu.

İlgi (b)'de kayıtlı başvuru incelenmiş olup, adı geçen şahsın Kahramanmaraş Havaalanı 25 pist başı tarafında bulunan benzin istasyonunun kaldırılması ile havaalanına düzenlenen seferlere ilişkin ilgi (a)'da kayıtlı daha önceki başvurusuna ilişkin olarak, ilgi (b)'de kayıtlı yazımız ile size cevap verilmiştir.

ILS sistemi bu havaalanına coğrafi manialardan dolayı kurulamıyor. Gece uçuşunun olmaması elektronik sistemlerle alakalı bir husus değildir.

Kahramanmaraş yeni terminal binası yapılması 2014 yılında planlanmaktadır. Pist uzatılması ilgili çalışma 2012 yılı yatırım programına alınmıştır.


Bilgilerinize rica ederim.


DHMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BİLGİ EDİNME


nedimtopaoglu

7 yıl önce - Cum 25 Ksm 2011, 21:47

teşekkürler. peki bu terminal yenilenmesi hakkında yüklenen proje fotoları nereden edinildi onun kaynağı var mı?



mustafa vural
7 yıl önce - Cum 25 Ksm 2011, 21:48

Alıntı:
teşekkürler. peki bu terminal yenilenmesi hakkında yüklenen proje fotoları nereden edinildi onun kaynağı var mı?


fotoyu yükleyen arkadaşa özelden mejas attım fotoları nereden aldın diye ama daha geri dönmedi


zadeomer

7 yıl önce - Cmt 03 Arl 2011, 15:13

insanlar bana bu maraştan bir b... olmaz dediklerinde hep kızardım,sinirlenirdim şimdilerde anlıyorum ki gerçektende bir b... olmazmış,iktidar partisine 9 yıldır en çok oyu sen ver,30 yıllık kayseri yolunu bitiremezler, bir milyon il nüfusun olsun uçakların düzgün inemediği havaalanın olsun,1 tane bakanın olmasın,tıp fakültesi hastanesi 10 yıldır bitmesin,toki türkiyedeki en az evi yapsın,antep yolun rezalet narlıdan sonra otobana girmeyin devlet yolunda yemin ediyorum 2 tane tır yanyana geçemez(maraşlı ve antepli arkadaşlar bilirler) bütün bunların üzerine utanmasınlar yok pist 2012 yok terminal binası 2014 diye açıklasınlar,suç bunlarda değil suç bunlara oy veren bizim maraşlılarda aslında.



keremcomez
7 yıl önce - Cmt 03 Arl 2011, 15:49

Aslında akıllıca olan iktidara oy vermektir Maraşlı her zaman böyle yapmış ve yapmaya da devam edecek gibi gözüküyor...Maraş 20 yıl sonra çok daha farklı bir yerde olacak.Şu anda Maraşa gidin ve bir gence sorun ne yapmak istediğini ilk vereceği cevap memleketine canını vererek çalışacağını söyler, öyle bir hırs oluştu ki hiç bir şekilde yatırım yapılmaması sadece küçük şeylerle avutmaları yeter dedirtiyor eminim daha iyi bir yere gelecek ama zamana ihtiyaç var...

erhan344

7 yıl önce - Cum 09 Arl 2011, 16:41

Sayın ...
İlgi: 27/11/2011 tarih ve 58056 sayılı başvurunuz incelenmiştir.

1996 yılında hizmete giren ve şehir merkezine 5 km. mesafede ve sivil statüde hizmet veren Kahramanmaraş Hava Alanında; 1.540 m2? lik ve 400.000 yolcu/yıl kapasiteli terminal binası, 2300x45 m. ebadında beton/asfalt kaplı bir pist, apron ve taksirut bulunmaktadır. Hava alanında seyrüsefer hizmetleri ise 1 adet VOR, 1 adet DME ve 1 adet NDB ile verilmektedir.
Mevcut Havaalanına yatırımlar yapılmaya devam etmekte olup son dönemde 2300x30 m. olan pist, 2300X45 m. boyutuna, 40X80 m. olan apron ise 50X100 m. boyutuna yükseltilmiştir. Ayrıca, 1800 m2 büyüklüğünde bir itfaiye binası da yapılmıştır.

Havaalanına 2014 yılı sonrasında da Yeni bir Terminal Binası Ve Mütemmimleri ile Teknik Blok ve Kule Yapımı da planlanmaktadır. Bu kapsamda; Kahramanmaraş Havaalanına yapılmış olan yatırımlar ve yapılması planlanan yatırımların da tamamlanması ile birlikte; havaalanı yolcu talebini yüksek standartlarda karşılayabilecek seviyeye ulaşacağından Kahramanmaraş İli?ne yeni bir havaalanı yapılmasının gerekli olmadığı değerlendirilmektedir.

Bilgilerinize rica ederim.

DHMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BASINBİLGİ EDİNME



erhan344

6 yıl önce - Çrş 09 Oca 2013, 21:46
RNP (OTOMATİK İNİŞ SİSTEMİ)


Kahramanmaraş ın hava trafiğine nihayet yeni bir çözüm geliyor.yıllardır çözüme kavuşmayan ve iniş kalkışlarda sorun teşkil eden havalimanlarının başında gelen Kahramanmaraş havalimanına RNP cihazı takılması konusunda DHMİ tarafından çalışmalar başlatıldı.

Özellikle havalimanı civarındaki coğrafi yapı nedeniyle direkt yaklaşma usullerinin tesis edilemediği veya coğrafi yapı nedeniyle sınırlı yaklaşma usulleri dizayn edilmiş diğer havalimanlarımız için de RNP yaklaşma yöntemleri planlanıyor.

Bu kapsamda, öncelikli olarak, Kahramanmaraş,Trabzon, Gazipaşa, Iğdır, Dalaman, Siirt ve Erzincan Havalimanları için Van Havalimanı RNP usulünde izlenen süreç takip edilerek, 2014 yılı sonuna kadar RNP usullerinin tesisi gerçekleştirilecek.

BUNADA ŞÜKÜR...

http://www.dhmi.gov.tr/haberler.aspx?HaberID=1428


mustafa vural
6 yıl önce - Sal 15 Oca 2013, 14:26
Kahramanmaraş havaalanı büyüyor


Kahramanmaraş havaalanı büyüyor

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Dr. Yıldırım Ramazanoğlu, K.Maraş havaalanı girişinde bulunan ve kamulaştırma işlemi hakkında uzun yıllardan beri bir gelişme sağlanamayan petrol istasyonu hakkında son günlerde yaşanan gelişmelerle ilgili olarak yazılı bir açıklama yaptı.



Ramazanoğlu, 'Kahramanmaraş Havaalanı Güvenlik Sahasındaki Petrol İstasyonu Konusunda En Son Güncel Durum' başlıklı açıklamasında şunları söyledi:''Yıllardan beri arapsaçı gibi tıkanıp kronikleşen sorunla ilgili olarak, Petrol İstasyonu sahiplerini ve kamuyu zarara uğratmayacak tatminkar bir çözüm için uzun zamandan beri çalışmakla birlikte tüm tarafları, Milletvekillerimizi, sosyal ve sivil toplum paydaşlarını düzenli olarak bilgilendirmekteyiz.

Bu amaçla, Petrol İstasyonu sahibi Sayın Sefa Sezal başta olmak üzere, konuyla doğrudan veya dolaylı alakası bulunan tüm ilgilileri, Kahramanmaraş Valisini, Belediye Başkanını, DHMİ Yönetimini, Havaalanı Müdürünü, İl Çevre ve Şehircilik Müdürünü, İl Defterdarını, Karayolları 55. Şube Şefini, TCDD Gar Müdürünü, şehir plancılarını, uzmanları ve hukukçuları ayrı ayrı dinleyerek, gerekli bilgi ve belgeleri toplayarak, ayrıntıları her aşamada diğer Milletvekillerimizle de paylaşmıştık.

Son olarak, Ak Parti Grup Başkan Vekilimiz Sayın Mahir Ünal,benim ve Milletvekilimiz Sayın Sıtkı Güvenç’in de bulunduğu,AK Parti İl Başkanımızın ev sahipliğinde, 12.01.2013 Cumartesi günü gerçekleşen toplantıda, Petrol İstasyonu sahiplerinin katılımıyla, İl Defterdarımız ve İl Çevre ve Şehircilik Müdürümüz davet edilerek, tarafların pozisyonları yeniden ele alınmış, tam bir durum değerlendirmesi yapılmıştır.

Sonuç olarak, Milletvekillerimizin desteğiyle, bahsi geçen Petrol İstasyonu sahibi değerli hemşerilerimizi ve ilgili kamu kurumlarımızı zarara uğratmadan, bireysel ve kamusal hakları birlikte gözeterek adaletli bir çözüme ulaşılmasında mutabakat sağlanmıştır.

Petrol istasyonu kalktıktan sonra, 2300 m. uzunluğundaki mevcut pist, doğu tarafa yani petrol istasyonu tarafına doğru 500 metre daha uzatılabilecek, böylece pist uzunluğu asgari 2800 metreye çıkacaktır.Bu suretle, uçaklar doğu istikametten gelip tekrar doğu istikametine doğru kalkabilecektir.Böylece, ILS cihazı da kullanılabilir hale gelecektir. Çünkü mevcut pist uzunluğu ve batı yöndeki dağın varlığı şu aşamada, pist kenarındaki ILS anteni ile uçaktaki alıcının irtibatını engellemektedir, halbuki pist istenilen uzunlukta olsa uçak şu andaki gibi doğu tarafından inişe geçtiğinde uçaktaki ve pistteki ILS alıcı-verici üniteler karşılıklı iletişim kurabilecekler, böylece gece ve sisli hava inişleri de kolaylıkla mümkün olabilecektir. Aslında, şu anda Van Havalimanında uygulanan çok yeni ve başarılı bir pilot çalışma, gelişmiş uydu sinyal sistemiyle, artık ILS sistemine dahi gerek bırakmayacak şekide çok daha kaliteli bir iletişim-yaklaşma-iniş-kalkış-yönlendirme imkanı uydu aracılığı ile sağlanmaktadır. Ayrıca, yeni terminal binasının, şu andaki otoparkın arkasında bulunan boş alana inşa edilmesi planlanmakta olup yeni terminal binası en modern teknolojik altyapıyla donatılacaktır.Düşünülen bu yeni binada gümrükleme birimi de kurulmak suretiyle, yurt dışından gelenlerin, gümrük işlemleri nedeniyle zorunlu olarak Gaziantep veya Adana Havaalanlarına inmelerine, yahut o kentlerdeki gümrük makamlarına başvurmalarına artık gerek kalmayacaktır.

http://www.haber46.com/guncel/19588/kahramanmaras ...uyuyor.htm


erhan344

6 yıl önce - Cmt 16 Şub 2013, 15:42
PEGASUS KAHRAMANMARAŞ SABİHA GÖKÇEN SEFERLERİ BAŞLIYOR


Yaz tarifesinde 20 hatta 66 yeni frekans

Ulaştırma, Denizcilik Haberleşme Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM) tarafından uçuş gerçekleştirilmeyen hatlara sefer düzenlenmesi amacıyla başlatılan teşvik uygulaması kapsamında 20 yeni hat açıldı.


Havayolu işletmelerinin yoğun talep gösterdiği uygulama kapsamında başvuruları değerlendiren SHGM, 2013 yaz tarife döneminde başlamak üzere iç hatlarda 5 havayoluna 20 hatta haftalık toplam 66 frekans sefer yapma izni verdi.

Havayollarına 25 Aralık 2012 tarihinde yayınlanan genelge ile Sabiha Gökçen'den 14, Ankara'dan 9, İzmir'den 18, Antalya'dan 29 şehre olmak üzere toplam 70 hat teşvik kapsamına alındı.

Belirlenen hatlarda haftalık en az 3 frekans uçuş yapmak kaydı ile kendisine o hattı geliştirmesi için 2 yıl tek başına uçuş yapma hakkı tanıyan teşvik uygulamasına dahil olan havayolu işletmelerine ayrıca dış hat uçuş tahsislerinde öncelik tanınacağı açıklanmıştı.

Uygulama kapsamında SHGM'ye yapılan başvuruların ardından Sabiha Gökçen'den 10, Ankara'dan 2, İzmir'den 3, Antalya'dan 5 Hat olmak üzere toplam 20 hatta 66 haftalık frekans uçuş yapılacak şekilde 5 havayolu işletmesi izin verildi.

TEŞVİK EDİLEN HATLAR -TAYİN OLUNAN HAVAYOLU- HAFTALIK FREKANS SAYISI

ANKARA- BALIKESİR (KOCASEYİT) Borajet 3 frekans
ANKARA-GÖKÇEADA Borajet 3 frekans
ANTALYA -BATMAN Onur. 3 frekans
ANTALYA- ERZİNCAN Onur 3 frekans
ANTALYA -MALATYA Onur 3 frekans
ANTALYA -MARDİN Onur 3 frekans
ANTALYA -SİVAS Onur 3 frekans
İZMİR -BATMAN Sunekspress 3 frekans
İZMİR -KOCAELİ(CENGİZTOPEL) Borajet 3 frekans
İZMİR- SİVAS Pegasus 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN -AMASYA(MERZİFON) Pegasus 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN -DENİZLİ (ÇARDAK) Pegasus 5 frekans
SABİHA GÖKÇEN -GÖKÇEADA Borajet 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN- IĞDIR Atlasjet 7 frekans
SABİHA GÖKÇEN- ISPARTA Borajet 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN -KAHRAMANMARAŞ Pegasus 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN MUŞ Pegasus 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN -NEVŞEHİR Pegasus 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN -SİNOP Borajet 3 frekans
SABİHA GÖKÇEN -UŞAK Borajet 3 frekans

http://kokpit.aero/shmg-ic-hat-tesvik



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM