Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir ESHOT Şikayetleri
« önceki   123 ... 878889 ... 9899100   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 88
mahmut11
1 yıl önce - Cum 09 Ağu 2019, 00:10

Zaten dolmuşlara rakip diye 353 diye bir hat neredeyse çalışmıyor gibi.!
415 de öyle.


kara çam
1 yıl önce - Cum 09 Ağu 2019, 01:00

Son 5 sayfada 818-353-415 muhabbeti çevirmişiz

Bahribaba'daki adamlar babacan olurken Beyazevler'deki şoförler niye böyle oluyor anlamak güç. Soğukta 1 saat bekletmişlerdi beni başka yolcu yok diye.

Nadir35 çok güzel bir konuya parmak bastı. Ben İzmir'de değilken 515 ve 518 hatları varmış. 515 tüm Buca'da oturan EÜ öğrencilerini ve Adliye'ye gidecek olanları Özkanlar ve Bornova ile buluştururken, 518 ise Gediz bölgesini Buca Merkez, Menderes Caddesi, Gürçeşme, Mersinli ve 3. Sanayi'yle buluşturur, Ege Üniversitesi'nde son bulurmuş. Gerçi sonra 515 Evka 3'e kadar giderken 518 Bornova Metro'da kalmış.

415'in belki makul bahanesi var ama 518 ile 818 arasındaki ilişki birinin diğerine depar hattı olmasıymış. Şimdi biri yok diğeri gün boyu var, ama sefer atlıyor. Malum dolmuşlar da yerlerine çalışıyor.

Eski revizyonların telafi edilmesini boşuna istemiyorum herhalde.



Nadir35
1 yıl önce - Cum 09 Ağu 2019, 16:56

ESHOT'un ulaşımda en çok çektirdiği yerlerden biri buca olduğundan sanırım bucalılar olarak yakınıyoruz.Gerçi ben bucalı da değilim ama işim gereği günün büyük bölümünü bucada geçiriyorum o yüzden bucadaki tüm hatlara da tam hakim değilim.Karşıyaka otobüs sıklığı,güzergahları,izban ve tramvayın da ulaşıma açılması vs derken ulaşım anlamında diğer ilçelerin katbekat önünde.Konu siyaset olmadığından çok da oralara girmeye gerek yok ama oy deposu olmasının da bir etkisinin olduğunu düşünüyorum.

390 gibi bir harika varken 415'in tartışılması bile abes bence 390 sürekli olarak çalışsa 415'e gerek bile kalmaz aslında.

Tramvaylar ve izban çalışmaya başlamışken hat revizyonunun tamamen geri alınması pek mantıklı olmaz belki ama en azından mevcudun sağlıklı şekilde işlemesi gerekiyor


kara çam
1 yıl önce - Pzr 11 Ağu 2019, 01:45

Bizim ihtiyacımız olan şey trafiğe takılmamak ama 390'ın bütün Buca'yı toplayabilmesi için Şirinyer'den kalkması lazım. Tınaztepe duraklarına ulaşmak için ara hat kullanılsa da, 415le de gidilse, 390 Şirinyer'e uzasa da o Menderes Caddesi trafiğine yakalanılacak arkadaş. 415, 515 gibi tarih olsa Adatepe'den gidecek adam yine trafiğe takılmaz ama caddeden binecek adam takılır.

Ayrıyeten bunun partiyle oylarla alakası varsa Chp kendine halkçıyım demesin. İkiyüzlü olmasın. Ve zaten Karabağlar bile Chpli, Menderes bile Chp'ye geçti. Oy oranı falan diye kelek yapmak hem ikiyüzlülük hem salaklık olur.

Nato, Özkanlar ve Bornova'dan geçmeyen bir Buca-Bornova Metro hattı benim canımı sıkıyor. Keza birçok şey daha.

Ayrıyeten uzun hatlara karşı değilim. Pınarbaşı-Limontepe, Cengizhan-Mersinli-Gürçeşme-Yeşilyurt(Eski 662nin güzergahını bilmiyorum), Güzelbahçe-Halkapınar, Buca Koop-Buca-Karabağlar-Narlıdere(Fosil 671), 2 saatte bir hatırgönül geçen Buca-Mithatpaşa-Fahrettin Altay hattı, Günaltay-Altındağ, Ufuk-Demirciköy hatları her şey bitse de çalışması gereken hatlar. Ha bir de bir zamanlar Torbalı-İnkılap İzban hattı varmış.

Her şey raylı değildir. Aktarma da haktır, mantık değildir. Bunu sakın unutmayın.


erkinalp
1 yıl önce - Pzr 11 Ağu 2019, 07:42

Otoyoldan Torbalı-Tınaztepe ve Selçuk-Otogar hatları açılmalı. Böylece Oğlananası ve Sağlık otoyol servis alanlarındaki mağazalara ulaşım sağlanmış olur. Ayrıca buralardan İzmir'e şimdikinden daha kısa bir sürede gelmek mümkün olur.



feyyazturu
1 yıl önce - Pzr 11 Ağu 2019, 08:46

Alıntı:
Bizim ihtiyacımız olan şey trafiğe takılmamak ama 390'ın bütün Buca'yı toplayabilmesi için Şirinyer'den kalkması lazım


Şirinyer’de ki adam Menderes trafiği + otoyol yapacağına izban+metro ile kolayca gider zaten
Ortalama 15 dk alır

O hat öğrenciler Şirinyer trafiğine girmeden Tınaztepe yerleşkesine ulaşması için açıldı
Yani Buca yolcusunun işine yaramaz


mahmut11
1 yıl önce - Pzr 11 Ağu 2019, 11:49

Feyyaz utanmasan dolmuş daha iyi diyeceksin.
Otoyol hattı olsa zaman kazancı Belediye durağından itibaren etki eder. Belediyeden önceki Şirinyer durakları için İZBAN daha avantajlı.


erkinalp
1 yıl önce - Pzr 11 Ağu 2019, 12:07

Halkapınar Metro-Ankara Asfaltı-Bornova Metro-Otoyol-Otogar-Otoyol-Tınaztepe-Kasaplar-Menderes Caddesi-Yeşildere-Halkapınar Metro şeklinde çift yönlü ring olsa nasıl olur?

Canerizm
1 yıl önce - Cum 04 Ekm 2019, 19:56

Özellikle Temsa ve BMC Araçlarda arka tarafta motorun olduğu yerde civatalarla kapatılmış bir bölüm var bu yerin vidaları sıkıştırılmamış ve motorun sıcaklığı yüzünüze yüzünüze geliyor sadece bir otobüstede karşılaşmadım 465,125,800 gibi hatlardaki söylediğim otobüslerin çoğunda var bi işide adam akılı yap be ESHOT

murat765
1 yıl önce - Cmt 05 Ekm 2019, 15:45

Arkadaşlar burdan yazmak kolay olabilir ama olaya içerden de bakmak lazım,515 Evka-3 Metro'dan başlayıp Bornova merkez manavkuyu güzergahı ile Tınaztepe'ye kadar gitmesi hele ki trafikten 1,5-2 saati bulurdu,aktarma merkezlerinde bulunan hareket memurları 515 arardı, hattın uzunluğu yolcunun yoğunluğu parkur süresini karşılamıyordu kısaca 515 çok sıkıntılı bir hattı onu tekrar açmazlar çok zor açılması...bu arada 390'da çok güzel olmuş öğlen 415'e binmek yerine 390'ı kullanmak öncelikle zaman,ilk ve son duraklara ulaşması açısından oldukça yararlı bir hale geldi



sayfa 88
« önceki   123 ... 878889 ... 9899100   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege