Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir ESHOT Şikayetleri
« önceki   123 ... 9899100   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 2
35CEM35

10 yıl önce - Çrş 27 Oca 2010, 14:49

Bu başlığı ESHOT ve HİM bizleri umursamadığı için açıyorum.
Mütaakip zamanlarda rastladığım sorunları ne zaman iletsem, şıracının şahidi bozacı misali olay askıda kalıyor. Şikayetlerimizi dinleyen kurum ve kişilerin sığındığı anlayış şu:
BÜYÜK ŞEHİRDE HER KESİ MEMNUN EDEBİLMEK İMKANSIZDIR!

Onlara göre gelen şikayet sayısı ne kadar artarsa artsın, şikayet etmeyen nüfusu hesaplayıp her şeyi güllük gülistanlık olduğunu düşünüyorlar...
Günde 100 kişi şikayet etse, oooo ne güzel derler. 3,5 milyon İzmir insanından 100 kişide sorun yaşasın canım ne olacak...

Arkadaşlar, ESHOT şu sıralar yüzlerce şoför aldı. Bunların birisinin dahi torpilsiz girdiğini düşünen varmı? Her birinin torpili olan bu arkadaşlar, işe başladıktan sonrada onlaramı güveniyor? Nasıl olsa falanca meclis üyesi soktu beni, nereye şikayet ederse etsin rahatlığı mı yaptırıyor bu sorumsuzlukları?
Duraklara girmeyip yolcuları bırakmak,
Çukurlara dikkatsizce girip aracı zorlama,
Saatinden erken yada geç kalkmak, (Özellikle 36 hattında erken kalkma sürekli oluyor)
Cep telefonu ile uzun süreli konuşma,
Yaşlı kartları olanlara rencide edici sözleri arkalarından sayma,
Yanlarında dikelen arkadaşları ile özel konuları yüksek sesle konuşma,
................................... bitmez...

Başlık açacak kadar için beni deli eden şikayetimi yazarak başlayalım.

25 Aralık pazartesi günü saat 11:50 Konak'tan 42 Toros yapan 35 VZ 803 plakalı otobüs, durması gereken ilk durak olan Hisarönü durağında 2 otobüs olduğu için, sol çekerek yolcuları mağdur etmiştir.


mustafa alperenler
10 yıl önce - Prş 28 Oca 2010, 01:54

Dün (Salı) Üçkuyular yönüne gitmek üzere Konak iskelede 13:50 - 14:12 arasında ve o soğukta tam 22 dakika araç bekledik... Hiçbir hattın aracı gelmedi. Trafik akışında da bir tıkanıklık yoktu. Üstelik durakta bulunan dijital panoda tüm hat araçları için 1 drk, 2 drk yazıyordu... İlk gelen araç olan Karşıyaka-F.Altay'a itiş tıkış binerken şoföre durumu sordum... Yol da mı tıkanıklık vardı diye? Yoo, yoktu dedi... O duraktan önceki iki durak en fazla 600 m. içinde. İki durak geçilmesi 22 dakika mı sürer? Bu sistem gerçekten doğru çalışıyor mu? Yoksa soğuk sistemi de mi üşüttü



35CEM35

10 yıl önce - Pzr 28 Şub 2010, 12:30

Bu gün (27 şubat 2010) 14:40 Gümrük'ten saatini yapan 36 hat nolu 98 model coneto otobüste olan 2 olayı anlatayım.
Kapılar durağında bindim, diğer yolcularıda aldıktan sonra kapısını kapatıp gaza hafifçe yüklenince birden durdu. Çünkü duran arabayı geriye doğru kaldırdı!
Aynı otobüsle devam ediyoruz, Şirinyer Buca Tıp'a varmadan önceki durakta inecekelr vardı. yağmurdan dolayı kaldırımın kenarı gölet olmuş, oda insanlar suya düşmesin diye kaldırıma yanaştı. Daha doğrusu yanaşmaya çalıştı, zira direk bodoslama kaldırıma sürttü. Otobüsün ön alt kısmı tangır tungur kaldırıma geçirdi.
Şimdi, bu yazıyı diyelimki bir Eshot yöneticisi okudu, çağırsın yüzleşeyim dediklerimin arkasındayım.
Zaten ön alt kısmını incelesinler, sürtük ve vurukları göreceklerdir.
Daha çooook kaza olacak...
Şoförlerin önemli bir kısmı acemi olduğu için, süre süre usta olacaklar, bazen süre süre, bazen vura vura, Allah korusun bazende eze eze......
Son söz; unutmayın eyyyy İzmir...
Son giren şoförlerin hepsi torpilli, hepsi rahat...
yaşadığım bir kaç olayda, git nereye şikayet edersen et rahatlığı o kadar ayyuka çıkmıştı ki, onların bu tavrından artık ben utanıyorum.
Yazıklar olsun Kocaoğlu, yazıklar olsun koskoca Eshot'u beceriksiz bir bayanın ellerine bırakılan koskoca Kocaoğlu...


H.Bayraklı
10 yıl önce - Pzr 28 Şub 2010, 22:21

98 ÇAY MAH-GÜMRÜK hattının 08:00 seferini çektiler. Duraklarda kriz oluştu.
Faaliyete geçmesinde fayda görüyorum. Eğer 98'in 08:00 seferi faaliyete geçmeyecekse garajlarda bekleyen SANOS veya 302T'lerden birini 503 hattına vererek hattı tekrar faaliyete geçirmeliler.
503 GAZİ MEYDANI-H.PINAR METRO hattı aylar önce iptal edildi. İptal edildiğinde gereksizdi fakat Çınarlı hemzemin geçidi kapandıktan sonra çok çok çok fazla ihtiyacımız olan bir hat haline geldi. Şimdi ACİL bir şekilde faaliyete geçmeli!!!

Ayrıca: Adliyede aktarma yapıp ÇINARLI EML'ye gidecek olan öğrenciler 501-502-504 ve 599'un dolu gelmesi sebebiyle binemiyor ve okula yürüyerek gitmek zorunda kalıyorlar.
583 ADLİYE SARAYI-H.PINAR METRO hattı ÇINARLI'dan ŞEHİTLER Caddesine geçiş yaparsa öğrenciler sabahları ve yağmurlu havalarda yürümemiş olur.


35CEM35

10 yıl önce - Prş 25 Mar 2010, 14:14

Dün saat 16:30 Gümrük durakları.
36 hat numaralı körüklü Conetto duraktan yolcu aldı.
Önünde sivil 2 araba var tam hareket memuru kulübesinin dibinde. Yani 36 durağının tam içinde.
Sohbet ettikleri kişi hareket memuru, nereden gelmişse çay var ellerinde çay içiyorlar.
Otobüs çıkamıyor, koskoca körüklü manevra yapıyor gidebilmek için.
Nihayet ön kısmını kurtarıyor ve durağı terk etmeye başlıyor. Ancak körüğün arkası dar alanda zorlanıyor. Adam dayanamadı ve inip söylendi hareket memurunun arkadaşlarına.
Artistik yapma lennnnnn diye karşılık verdi zat-ı muhtremler.
Tarih 24 Mart 2010 Çarşamba, saat 16:30 civarı.
Yeni olduğu besbelli pişik hareket memuru, iki sivil aracı önünde tutmaması gerekiyorken çay ısmarlamış.
Bu mesajın sonunda içimden geçeni yazmak isterdim ama site kurallarına aykırı davranmış olurum.
Yazıklar olsun...
ESHOT sahipsiz, çok sahipsiz çooookkk...



35CEM35

10 yıl önce - Pzr 04 Nis 2010, 17:24

Gümrük'te olan olayın ayrıntısı;
Gişeler müdürlüğüne bağlı sivil plakalı araçlarmış sorun çıkaranlar.
Oradaki gişeye gelmişler her neden gelmişlerse...
Buraya kadar normal. Yahu brader, İzmir'in hem en dar, hemde en yoğun gişenin yanına uzun süreli park edilirmi? Üstelik çay içiyor sohbet ediyorsun... Hemde iş yoğun saati... Hemde çarşamba günü, yani 36 hattının otobüsleri için sıkıntılı bir günde. Şirinyer pazarı yüzünden saatlerini yetiştiremeyen otobüsler, birde sizin çay keyfinizi bekledi. YUH OLSUN...

Haberin olsun İzmir, sıkı dur bakın neler oluyor ESHOT içinde...
Yaklaşık 5 ay önce işe başlayan bir şoför, geçen hafta 3. kez alkollü yakalandı!
Sabah garajda rutin alkol kontrollerinde yeniden yine yakalanan kişi, yövmiye cezası yedi.
Tüm Eshot bu olayı biliyor. Buca garajına ait bir şoför.
Millet krizden işsiz vs. sıkıntı içinde, Eshot şoförü olmak için milyon takla atmaya hazır binlerce kişi varken, bu arkadaş kısa süre içinde 3 kez alkollü geliyor işe...
Bu ne rahatlıktır?
Bu ne geniş yönetimdir?
Bu adam TAM 3 KEZ bunu yapıyorsa, ne zaman gereken yapılacak?
Alkol metrenin sınırına yakın kimbilir kaç defa direksiyona geçti...
NELER OLUYOR ESHOT'TA?
Torpil çokmu büyük nedir?


Emir Yükselal
10 yıl önce - Pzr 04 Nis 2010, 18:37

alkollü işyerine gelmek iş akdinin feshedilmesine yol açar,bu kural niye uygulan mıyor peki?

GeDiZ

10 yıl önce - Pzr 04 Nis 2010, 20:07

Alıntı:
Bu adam TAM 3 KEZ bunu yapıyorsa, ne zaman gereken yapılacak?
Alkol metrenin sınırına yakın kimbilir kaç defa direksiyona geçti...
NELER OLUYOR ESHOT'TA?
Torpil çok mu büyük nedir?


Alkollü yakalanmada ilk yakalanma 1 yevmiye, ikinci yakalanmada 3 yevmiye, üçüncü yakalanmada İZELMAN şoförünü ESHOT iade edip ya Park Bahçeler'e ya da Otopark görevlisi vb İZELMAN iş kollarına yolluyor bildiğim kadarıyla. 3'ün üzerinde alkollü yakalananlar var sanırım, yoksa şoför kalmazdı. Bu yapılana başka deyişle bir cebinden diğer cebine aktarma denebilir. Torpil olarak kimisinin arkasında milletvekili var kimisinin arkasında belediye meclis üyesi. En kötü ihtimal Alevi derneği!.. Bir biz giremedik zaten , herkes şaşırıyor iş bilmeyenler orda bizler de ciğere bakar gibi bakmaktayız...

Alkolmetreler çok hassas, yüzüne kolonya sürüp üflemeye kalksanız yine birkaç promil çıkartır ki bu durumda tekrardan üfleme yapılıyor. 5 bölgenin de bu alkolmetreyi taşıyıp hem sabah garajda hem de öğlen habersiz baskın gibi herhangi bir baş durakta şoförleri alkol testine tutan personeli var! 1 promil bile olsa şoför araçtan indiriliyor.

Cem abicim olay şu; kimi yeni şoförün öyle yakınmaları var ki "sıkıldım, bıktım, usandım" gibi tepkiler verip İzelman'a iade olmak için böyle dolaplar çevirenler var. Bizzat kendini İzelman'a iade ettirten birini gördüm! Çalışmak isteyene bir sürü yol var. (Park Bahçeler şu an çiftlik resmen, bilen biliyor olan biteni).
1. Gece içki içtin, baktın sabah işe gideceksin ama hala etkisi var. Garaja telefon açıp sabahki işini öğlenci biri ile değiştirirsin.
2. Gece içki içtin, sabah başın çatlıyor çalışamayacaksın, ya doktora çıkacağını bildirirsin vizite ile ya da direkt rapor alırsın.
3. Sabaha işin varsa İÇMEYECEKSİN! Ya akşam postasında içeceksin ya da hafta tatilini bekleyeceksin.

ESHOT'TAKİ İŞ GAYET CİDDİ BİR İŞ. HERKESİN UYUDUĞU SABAH 3.30-4.00'TE KALKMAK, EN AZ 7 SAAT TRAFİKLE BOĞUŞMA İÇİNDE VE ÇEŞİT ÇEŞİT YOLCUYLA UĞRAŞMAK!.. EN ÖNEMLİSİ KOCA OTOBÜSLERLE CAN TAŞINIYOR, ÇALIŞMAK İSTEYENLERİN MUTLAKA BU GÖREV BİLİNCİNDE BAŞVURMASI LAZIM!.. SON DURAKLARDA OTOBÜSÜ BIRAKIP KAÇAN ŞOFÖR ÇOK! Alınan şoförler kalifiye işçi misali deneyimli şoför olarak direksiyon başına geçiyorlar. Bu işin zorluğunu kabullenen, 0 torpille giriş yapmış şoförlerden bir kadro oluşturulmalı!

Eshot'a yüklenirken bu zorlukları göze alarak biz İzmirlilere de görev düşüyor. Otobüse binerken "selam vermek, iyi dileklerde bulunmak, şoföre kolaylık sağlamak, yardım etmek", trafikte 7,5-9-12-bilhassa 18 metrelik körüklü otobüslere yolda önceliği vermek vs vs vs... Bilinçsiz düşüncesiz insanımız yüzünden Balçova girişinde, Alsancak'ta, Buca'da kavşaklarda kazalar oluyor; ne kadar düşüncesiz ve aceleciyiz... Kendi öz eleştirimizi yapalım lütfen...


Eshot'u disiplin zırvalığında taktir ettiği ender noktalardan biri; bu alkol konusunda eskiye nazaran çok katı ve doğru davranıyor. Alkollü vaziyette şahsi aracını kullanırken ehliyetini kaptıranlar oluyordu. Şimdi onun önüne geçilmesi için önce sabah garajdan iş alacak/sabahçı şoförden otobüs almış direksiyondaki akşamcı şoför alkolmetreyi üflüyor, ardından ehliyetine bakılıyor. Sabah garajdaki sakal tıraşı, saç tıraşı, kravat kıyafet kontrolleri cabası. Bu konuda birkaç sorun var, onu bizzat iletirim idareye


_________________________________________________________________________________________________


Keşke Eshot'un bir yetkilisi burada şikayetleri değerlendirse, çözüm önerilerinde bulunsa. Denizli konusunda gayet mutluyum ama bizim sözde çağdaş ve insancıl yöneticilerimiz İzmirli'yi pek duymak dinlemek istemiyorlar

Ben de bazı şikayetlerde bulunayım:
1. İzmir Büyükşehir Belediyesi'nde açık olan ve eleman alan tek kadro İZELMAN-ESHOT, bunla birlikte torpille doldurulan yer yine burası ama şoför açığı nedense hiç bitmiyor! Acaba ne zaman hatlarda taahhüt ettiği otobüs sayısı gerçekleşecek?
Örnek: Geçen gün 169'un sabah parçalı 3 aracı havuza alınmıştı. (ya çalışmadı ya da çalışamadı)
554'ün sabah parçalı araçları bazen havuza alınıyor. (554'te bana göre rezillikler var da yeri değil)
501'in öğlenki ilk servisi de havuza alınır şoför bulunamadığında değil mi Çağdaş
DİKKAT EDİN HAREKET MEMURLARININ ELİNDEKİ LİSTEDE YUVARLAK İÇİNE ALINAN SAATLERDE O OTOBÜSTE SORUN VARDIR ÇALIŞMAMIŞTIR! Bu tip çalışmama durumunda o seferler için İBB ESHOT/İZULAŞ'a eksik ödeme yapar Daha detaylı bilen varsa açıklasın lütfen, bunu bir keresinde hareket memuruna öğrettim

2. Ağustos'ta otobüsleri 2011 model diye kullanmaya başlayıp yaş konusunda 1 yıl avantaj sağlamak istendiği aşikar(filoda yaş hesaplaması yapılıyor ya). Şu ihale şartnameleri belirlenip 7,5-9-12-18 metre mi alınacak ne olacak karar verilse artık İhaleden 2 ila 5 hafta önce ihaleye katılacak firmaların test aracı verme zorunluluğu eklense fena mı olur? Conecto 2008'de ilk İzmir'e verilmesi, Procity de Conectovari dikleme sisteminin ilk yapıldığı için klima, motor sesi vs sorunlarından çok şikayet aldı. Bunu şikayet algılayıp alınacak aracı ihale öncesi Eshot-İzulaş olarak değişiklik yapması gerekliğini algılasınlar.

3. Eshot ve İzulaş yanlış bilmiyorsam şoförlere 20'şer tane 3'lük kart vermekte. Buraya kadar bir sorun yok. Neden tüm şoförlerde tek tük 3'lük kart var ve birçoğunda kart kalmıyor!.. Belediye otobüslerini dolmuşa çeviren bu zihniyet hiç kart takibi yapmıyor nedense! Bir lafımız vardır; "Bir musibet bin nasihatten iyidir" diye. Para üstü işlemlerinde seyir halinde gün içinde binlerce kaza atlatılıyor. İlla ciddi bir kaza mı olmalı, ölenin mi olması lazım! Şu 3lük kart satışları ya büfe-bakkal-bayi-kentkart gişeleri kapalıyken(sabah 06.00-08.00 gece 20.00-01.00 arası) yapılsın ya da hepten kaldırılsın! Zammı geri alıp tekrar yapanlar 5.75'i değiştiremediler ya yazıklar olsun...

4. Konak İskele durağındaki AKILLI DURAK bilgileri düzenlenmeli. Konak'ta son durak yapan araçları yazması zaman kaybından başka bir işe yaramıyor. Yakında, İstanbul'da yapılmış olan otobüs fuarında gördüğüm bir akıllı durak örneğini göstereceğim ki keşke böyle olsaydı der herkes. Sohbet kısmına yüklerim

Önce cevap vereyim dedim, ardından kuru kuru olmaz ben de şikayetlerde bulunayım dedim ve baya uzadı kusura bakmayın Binlerce şikayetlik durum var...

Saygılar...


Özkan Özçınar
10 yıl önce - Pzr 04 Nis 2010, 23:26

Benim de Eshot'tan değil ama İzulaş'tan bir isteğim var. 35 Ballıkuyu-Konak hattına Iveco verilmesi hiç hoş değil. Çünkü bu hatta İzulaş'ın 35DHU66 plakalı aracı yakılmıştı. Bu sebeple bu hatta Iveco verilmesin. Eğer illa bu hatta Iveco verilecekse 34 Esentepe-Gümrük hattına da verilmelidir. Çünkü 35'te fıstık gibi ve öğlen saatlerinde fazla dolu olmadığını gözlemlediğim Iveco'lar varken 34 hattında küçük Isuzu'lara sığdırılmaya çalışılan yolcuları İzulaş'ın önemsememesi beni gerçekten üzüyor.

34 hattında sabah ve akşam yolcu yoğunluğu fazla olduğundan bu hatta parçalı Belde verilmektedir. Buraya kadar İzulaş'ı tebrik etmek lazım ama bu Iveco-Isuzu konusunda doğru seçim yapılmalıdır. Ayrıca 34 Esentepe-Gümrük hattı sürekli yokuş tırmanılan bir hat. Isuzu'lar da bu rampaları kendi klasmanlarında iyi bir şekilde tırmanmaktadır ama yolcu yoğunluğuna değindiğimiz zaman Iveco'lardan bir kez daha bahsetmek isterim.


erden karaoglan
10 yıl önce - Pzr 04 Nis 2010, 23:35

Alıntı:
Benim de Eshot'tan değil ama İzulaş'tan bir isteğim var. 35 Ballıkuyu-Konak hattına Iveco verilmesi hiç hoş değil. Çünkü bu hatta İzulaş'ın 35DHU66 plakalı aracı yakılmıştı. Bu sebeple bu hatta Iveco verilmesin. Eğer illa bu hatta Iveco verilecekse 34 Esentepe-Gümrük hattına da verilmelidir. Çünkü 35'te fıstık gibi ve öğlen saatlerinde fazla dolu olmadığını gözlemlediğim Iveco'lar varken 34 hattında küçük Isuzu'lara sığdırılmaya çalışılan yolcuları İzulaş'ın önemsememesi beni gerçekten üzüyor.

34 hattında sabah ve akşam yolcu yoğunluğu fazla olduğundan bu hatta parçalı Belde verilmektedir. Buraya kadar İzulaş'ı tebrik etmek lazım ama bu Iveco-Isuzu konusunda doğru seçim yapılmalıdır. Ayrıca 34 Esentepe-Gümrük hattı sürekli yokuş tırmanılan bir hat. Isuzu'lar da bu rampaları kendi klasmanlarında iyi bir şekilde tırmanmaktadır ama yolcu yoğunluğuna değindiğimiz zaman Iveco'lardan bir kez daha bahsetmek isterim.

bırakın eurocityleri doruk vermeleri lazım aynı şekilde 21 e de bu hatlara isuzular ve ivecolar yetmez (bunlarında yeteceğini zannetmem ama neyse )ama kenar mahalle hattı diye hak vermiyoda değilim aslında



sayfa 2
« önceki   123 ... 9899100   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege