Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana'nın Trafik Sorunu
« önceki   123 ... 131415   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 14
Murat Ds
4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 12:15

Otobüslerin giremeyeceği yerlere minibüsler çalışsın. Onun dısındaki minibüsler kaldırılsın. Metro üniversitelere giderse bence bir nevi yine rahatlama olur. Ayrıca metroyu reale kadar uzatmalılar.

güney 01

4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 12:20

Aslinda çalisilsa onay ciksa cok guzel metro ağı oluşturulabilir dediğiniz gibi üni. Balcaliya gitse kanal boyu reale gitse cok guzel işler

Resul GUL

4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 12:35

Artı şu Banliyö Hattını da devreye soksalar çok iyi olur Hat, Yeşiloba Sanayi Sitelerine, Otogara, Havalimanına, Kiza İş Merkezi ne Havalimanına Park Adana ve 01Burda Avm, lerine yakın noktalardan geçiyor

Merkezden sonra da Yüreğir de İl Sağlık Müdürlüğü, Adliye Binası, Başkent Hastanesi Altınkoza Hastanesi, Yüreğir Kaymakamlık Binası İl Afet Müdürlüğü ve Osb ye kadar bir çok Kamu Kurumu Binasının da çok yakınından geçmekte

Metro ya alternatif olması açısından acilen bu hat devreye girmeli..



Misafir 19b

4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 15:49

Sen 1 metre yeni metro yapma tek 1 tane battı çıktı yapma , sonra yurtdışından adam getirt akıl al , maksat dostlar alışverişte görsün.
Sözlünün trafik için başlatıp bitirdiği bir tane projesi yok.
Bitirdikleri:
1) Önceden yapılan karnıyarığı kısmen kapattı. Yani kendisi yapmadı
2) 5 yıl önce başlanan denizli battı çıktısını tamamladı

Benim bildiğim kendisinin başlatıp bitirdiği hiç bir şey şu an için yok. Koskoca Adanada bir oyuncak tren misali gidip gelen bir hızlı tramvay var - metro değil bu- , toplasan sanırım 3 tane battı çıktı var.
Yap şöyle şehrin altını metro ağıyla döşe trafik mi kalır, para yok diyorsanda belli noktalara en az 10 battı çıktı yap hiç olmazsa bir müddet rahatlatır.
Bu heyet şimdi bedavaya mı geldi Adanaya, kimbilir akıl almak için kaç para verdiler, uçak parası -otel parası cabası. Yerli ve milli (!) başkan , bir tane Türk uzman bulamamış mı?


Misafir 0ea

4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 19:22

50bin işçinin çalıştığı OSB 'ye banliyö treni şart, çünkü sabah ve akşam saatlerinde otoban ve D400 de aşırı yoğun trafik oluşuyor.
Çukurova üniversitesi ve Şehir hastanesi yolcu potansiyeli yoğun olan yerler olduğundan; raylı sistem ya da metro şart.


Sefer GİRİŞEN

4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 23:53

18 yıldan sonra geçen yaz iki kez Adana' ya gittim. Trafiğin yoğun olduğu saatlerde Küçük Saat ve Çetinkaya civarında öyle bir korna çalma çılgınlığı var, felaket. Birisi kornaya basınca zincirleme herkes aynı hareketi yapıyor. Bu gürültüye nasıl dayanıyorsunuz? Allah kolaylık versin. Özellikle Balcalı istikametine giden minibüs şoförlerinin çoğu resmen kasap.



önens

4 ay önce - Çrş 17 Oca 2018, 23:56

Alıntı:
Küçük Saat ve Çetinkaya civarında öyle bir korna çalma çılgınlığı var, felaket. Birisi kornaya basınca zincirleme herkes aynı hareketi yapıyor. Bu gürültüye nasıl dayanıyorsunuz?



O söylediğiniz bölgeye mümkün olduğu kadar gitmeyerek önlemimizi alıyoruz.Yoksa o dolmuşların arasına girmek çok sinir bozucu oluyor.


inanc01
4 ay önce - Prş 18 Oca 2018, 00:14

Adana'nın en büyük dertlerinden bir tanesi de E-5. Hal kavşağına kadar bi şekilde ışıktan arındırmak gerekiyor. Otogar mevkiisine yonca tipi bir kavşak yapılıp Barkal ve Yeşilevler kavşakları kapatılırsa bana kalırsa harika ötesi bi yol olur E-5 karayolu

alperen522
4 ay önce - Prş 18 Oca 2018, 00:28

Sözlü kavşağın ortasına karpuz kondurmanın, trafik ışığı direklerini led ışıklarla donatmanın trafik sorununu çözmediğini anlayınca bu yola başvurmuş galiba. Uzmanlar Sözlü'nün aklını başına getirebilmiş mi bunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz.

Gaziantep'e Gaziray adlı banliyö tren hattı yapılıyor fakat Türkiye'nin en büyük ikinci metropolü Çukurova böyle bir banliyö hattından yoksun durumda. Mersin-Adana-Osmaniye-İskenderun doğrultusundaki bir banliyö+HT hattı tek başına Adana hatta Çukurova'nın genel ulaşım problemini çözebilir. Adını da Çukuray koysalar tadından yenmez .

Sadece Adana'nın ulaşım problemine bakacak olursak mevcut hafif metro Akıncılar'dan ÇÜ'ye uzatılmalı ve ÇÜ-Anadolu Lisesi İstasyonu arasına bir hat inşa edilerek bir metro üçgeni oluşturulmalıdır. Bu proje hem Hacı Sabancı Blv.-Mithat Özsan Blv. aksını hem de Turgut Özal aksını önemli ölçüde rahatlatacaktır. Gerekirse ÇÜ'den veya Şehir Hastanesi' nden bir Ring metro hattı BTÜ kampüsüne uzatılarak BTÜ'nün toplu taşıma sorunu çözülmelidir.

Halk otobüsleri ve minibüs kooperatifleri kaldırılmalı, toplu taşıma İzmir' de olduğu gibi tamamen resmi kurumlara devredilmelidir. Eğer bu mümkün değilse İstanbul'daki gibi ÖHO'lar sıkıca denetlenmeli ve 12 metre alçak taban araçlar ile dönüşümleri sağlanmalıdır.

En önemlisi de bir alan imara açılacaksa belediye gerekli planlamaları yapmalı; sokakları açmalı, altyapıyı döşemeli, gerekirse bulvarlar da açıldıktan sonra inşaatlara onay verilmelidir. Aksi takdirde Denizli Mahallesi'ndeki gibi örneklerle yüzleşmek zorunda kalırız.


Misafir cea

3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 18:54

Bu şehirden gitmek istiyorum!!!



sayfa 14
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM