Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana'nın Trafik Sorunu
123 ... 131415   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 1
Emre Yener
8 yıl önce - Cmt 02 Oca 2010, 22:23
Adana'nın Trafik Sorunu


nüfus 2 milyon küsür
hergün büyüyen bir sorun
her ay 2000 civarında trafiğe yeni araç
dar yollar kavşaklar
hergün biraz daha içinden çıkılmaz trafik
yollar tıkanıyor kavşaklar kilitleniyor
belirli saatlerde uzun araç kuyrukları bir yerden bir yere göç
acil eylem planında yok
yerleşim nedeni ile yeni yollar yapımına müsait düz bir şehir
yeni bulvar açma yol yapma kavşak düzenleme yok
müze kavşağı dörtyol ve havalaanı kavşak düzenleme projesi kayboldu

aklıma gelenler bunlar

belediye çalışma alanları trafik düzenleme (olursa)
yapılacak olanları yapılması gerekenleri çözümleri fikirleri
burada paylaşalım


isatasadana

8 yıl önce - Cmt 16 Oca 2010, 20:44
Adana'nın Kanayan Yarası


Adana sevdalısı biri olarak memleketimin haline çok üzülüyorum. Ankara'da yaşıyorum ve ankarayla yanyana getirdiğimde şehrimizin ne kadar geride olduğunu görebiliyorum. Halkımız ucuz ekmek,ucuz otobüs ucuz su mantığından öte geçemiyor. son 5 yıl içerisinde kaç tane köprülü kavşak yapıldı adana'ya acaba? Hiçte utanmıyor ve ısrarla halkımızda bu insana kanmaya devam ediyor. Ankaradaki tüm köprülü kavşaklar büyükşehir belediyesinin ürünüdür. Ve yüzlerce kavşak var tamamen körülü kavşak şehrin her noktası tabi şunuda atlamak lazım ankara başkent ama emsallerini diğer büyükşehirlerdede görmek mümkün. Adana mantığını değiştirmedikçe maalesef ileriye değil geriye gitmekten öteye ilerleyemez. Yazık oluyor memleketimize.

cihangir_
8 yıl önce - Pzr 17 Oca 2010, 02:15

bence adana trafik sorununu haketti. trafik sorunu adana için yıllar önce geliyorum demişti. belediyenin o zamanlar hiçbir önlem almadığı gibi hiçbir çalışmasıda olmadı ve adanalı vatandaşlar bunu bile bile mevcut belediye başkanından vazgeçmedi, şu an 420 bin civarında ve her geçen gün trafiğe çıkan araç sayısı çok fazla. buna rağmen dar yollar kavşaklar. adana için bu durum gayet doğal . 'yapacağımız proje kalmadı 'diyen bir belediye başkanından birşey beklemeyin



cemalczk
8 yıl önce - Pzr 17 Oca 2010, 02:25

kesinlikle tem otoyoluna ek bağlantıları yapmalı, insanlar özellikle akşam vakitleri, doğu batı istikametini kullananlar için çok işlek oluyor, mevcut şehir içi giriş ve çıkışlara doğudan ve batıdan ek çıkışlar yapılmalı, daha fazla ana yol oralara bağlanmalı bence..

tayfun_01
8 yıl önce - Pzr 17 Oca 2010, 02:26

arkadaşlar herkes adanaya yatırım yapılsa kıyamet koparıyor önünü kesiyorlar yollar gerçekten sorun ve malesef alt yapı yetersiz perşembe adanadaydım ve malesef her yer göl gibiydi bu durum beni gerçekten çok üzdü memleketimi bu halde görmek acı verici inşallah kavşaklar ve yollar daha güzel olur ve altyapıda beslenir.

cemalczk
8 yıl önce - Çrş 27 Oca 2010, 13:28

şu an köprülü kavşaklar yapımı sebebiyle, trafik günü her saati çıkmaz bir düğüm. şehir merkezinde sıkışan trafik çok sabır zorlayıcı. iş için sürekli kullanıyorum yolları fakat alternatif yolların kuyruk çilesi bitmiyor, inş. bir an önce açılır kavşaklarımız..
ama herşeyerağmen memnunum, karayollarının gecikmişte olsa yaptığı yatırımlara..şimdi de inş yeni otoban bağlantılarını da hallederlerse büyük ölçüde adımlar atılmış olacak ADANA trafiği adına..



berk okul
8 yıl önce - Çrş 27 Oca 2010, 13:31

adanada toplu ulaşım için neler yapılıyor? metro da hala bitmedi değil mi?
bazı arkadaşlar yol yapılmalı demiş.trafiği yol yapmak çözmez. daha fazla yol daha fazla araç demektir. toplu ulaşımı geliştirmeli adana.
bir de foto ekleyebilirmisiniz


cemalczk
8 yıl önce - Çrş 27 Oca 2010, 15:54

Alıntı:
adanada toplu ulaşım için neler yapılıyor? metro da hala bitmedi değil mi?


son kontroller yapılıyor, 2. etabı için balcalı istikametine hazırlık var, ama şu an kullanıma açılmadı tam olarak..yol kesinlikle yapılmalı, yeni tem bağlantıları gerekli, şehir sürekli tem boyunca doğu ve batıdan büyüyor, mevcut otoban bağlantılarına yenileri eklenmeli


HalilA01

8 yıl önce - Prş 28 Oca 2010, 02:55

Alıntı:
yol kesinlikle yapılmalı, yeni tem bağlantıları gerekli, şehir sürekli tem boyunca doğu ve batıdan büyüyor, mevcut otoban bağlantılarına yenileri eklenmeli


aynen katılıyorum adananın yolları trafiği artık kaldırmıyor . öğlenden sonra gazipaşa dörtyol barajyolu tellidere vs.. yolları kilit bide ışıklarda trafik polisleri olduğu zaman daha beter 2 sene önce gazipaşadan tellidereye 10 dakikada gidirdi ama bugün 30 dakikada anca gidiliyor


Firat1973
8 yıl önce - Pzr 07 Mar 2010, 05:41

Alıntı:
bazı arkadaşlar yol yapılmalı demiş.trafiği yol yapmak çözmez. daha fazla yol daha fazla araç demektir. toplu ulaşımı geliştirmeli adana.


Buna bende katılıyorum. Peki toplu taşıma nasıl geliştirilir. Metro'nun birinci etabı bitmek üzere. İkinci etabı da ihale edildi, bitirilmesi birincisi kadar uzun sürmeyecek. Metro toplu taşımada devrim yapacak. Bunun dışında banliyö seferlerinin başlatılmasından bahsediliyor. Bu gerçekleşirse doğu-batı güzergahında da kesintisiz toplu taşıma gerçekleşmiş olacak. Bence Mersin-Adana hattına yeni trenler alınarak, bu hattın Adana içinde İncirlik'e kadar yeni yapılacak 5-6 istasyonda daha durması sağlanabilir, bir nevi Çukurova Banliyö trenine dönüştürülebilir. Böylece Tarsus ve Mersin'den gelenler ikinci bir araca binmeden Adana'da istedikleri yere gidebilirler, aynı zamanda Adana için de metronun 3. etabı olur.

Son olarakta, Türkiye'deki bütün büyük kentlerin sorunu olan dolmuş taşımacılığının kaldırılmasıdır. Bunun için en yapıcı çözüm, Büyükşehir Belediyesi Otobüs İşletmesi, Özel Halk Otobüsleri ve Dolmuş Kooperatiflerinin tek bir toplu taşıma şirketi altında birleşmelerinin sağlanmasıdır. Dolmuş şoförleri de artık otobüs şoförü olacağından mağdur edilmemiş olacaklardır. Toplu taşımanın ayrı kollardan yürütülmesi trafik keşmekeşine önemli katkıda bulunmaktadır. Adana'da sanırım1200 adet olan dolmuşların yerini 400 otobüs alırsa trafik bayağı rahatlar.



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
123 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM