Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
berkay3512
3 yıl önce - Cum 28 Şub 2014, 21:08

zaten otoban yok mu

Hikmet35
3 yıl önce - Cmt 01 Mar 2014, 21:08

Alıntı:
Bence Aydın Otoyolu Muğla'ya kadar değil Fethiye'ye kadar uzanmalıdır. Otoyol'un bir kolu da Milas üzerinden Bodrum'a gidebilir. Marmaris ve Muğla Merkez'e ise bağlantı kavşakları yapılabilir. Böylece İzmir-Bodrum ve İzmir-Fethiye otoyolları da oluşmuş olur ve büyük bir katkı sağlar


Yapmisken ozaman Antalya'ya kadar yol uzasin. Bu yolu dediginiz güzergahtan yapilirsa bu yol çok masrafli olur vede bitmesi artik insana ilallah deditirir. Zaten hükümet ege'ye gelince sidik zorunlan yol yapiyor artik bu otoyolun bitmesi 50 senemizi alir.. Tabi faturasida bize kesilir. Aydin-Denizli-Antalya otoyol projesinden vaz geçmek için hükümet zaten bir neden ariyor bide biz daha fazla is çikartmiyalim bunlara.. Birakin nasil yapicaklarsa yapsinlar yeterki söz verdikleri gibi yapsinlar ben baska birsey istemiyorum...


çağlarözkan
3 yıl önce - Cmt 01 Mar 2014, 22:03
öncelik denizli olmali


Arkadaslar suanda aydin mugla arasi , cine yatagan arasi uc serit , kalan yaklasik 70 km lik kesim dubke ve yolun tamamina yakini sicak asfalt kalitesinde , bu yol yazin dahi cok yogun olmaz (bu yolu yillardir kullanan biri olarak soyluyorum )kesinlikle cok gereksiz bir yatirim olur ,mugladan fethiyeye otoyol ise cok cok gereksiz ayrica bu yolda binlerce cam agacinin katledilmesi anlamina gelir otoyol , suanda oncelikli otoyol yatirimi kesinlikle aydin denizli arasinda olmalidir bu yoldaki yogunluk muğla yolunun kat be kat uzerindedir denizli otoyolu bile yillardir konusuldugu halde henuz somut bir gelisme yok mugla otobani hayalden ote mumkun degil..



bozduman
3 yıl önce - Cmt 01 Mar 2014, 22:15

Beş yüz bini aşan nüfusuyla denizliye bağlanması daha doğru ve akılcı

Misafir 11e

10 ay önce - Cum 17 Mar 2017, 21:30

Bence, İzmir-Aydın Otoyolu'nun Söke kavşağından itibaren aşağıdaki haritada yeşille gösterdiğim şekilde Milas Havaalanı ve Güllük Limanı yakınlarına inecek bir otoyol yapılmalı.

Böylece, hem İstanbul-İzmir Otoyolu tamamlanınca artacak Bodrum yolculuk talebi otoyol ile karşılanır, hem şu anda zikzak çizen yolun düz bir şekilde giderek kısalması sağlanır, hem de Güllük Limanı'nı kullanan kamyonların Milas içinden geçmesi engellenir.

Böylece, İstanbul-İzmir arasına 4 saat desek, İzmir-Söke 1 saat ve Söke-Bodrum 1 saat olmak üzere, İstanbul-Bodrum yolculukları da 6 saate inmiş olur.



Misafir 5ff

10 ay önce - Cum 17 Mar 2017, 21:49

Güzel fikir Ancak o yolu siyasi harita yerine fiziki haritadan çalışsaydın keşke yaklaşık 1000 metrelik dağları bir çizgiyle geçivermişsin muglaya bodruma asıl gereken otoyol değil demiyolu senin çizginin biraz sağından geçiyor planladı (Kalkınma Bakanlığı) DPT onadı tek eksiği var 450 milyon dolar



serhat
9 ay önce - Pzr 16 Nis 2017, 21:20
Eski bir haber ama kayıtlarda durması açısından paylaşmak istedim


İzmir-Aydın Otoyolunun Muğla'ya Uzatılması Meclis'e Taşındı

29 Aralık 2015

CHP Milletvekili Akın Üstündağ, İzmir-Aydın otoyolunun Muğla'ya uzatılması hakkında, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım tarafından cevaplandırılması talebiyle yazılı bir soru önergesi verdi.

CHP Milletvekili Akın Üstündağ, İzmir-Aydın otoyolunun Muğla'ya uzatılması hakkında, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım tarafından cevaplandırılması talebiyle yazılı bir soru önergesi verdi. Önergede, Aydın ile Muğla arasının sadece 97 km. olduğuna dikkat çekerek, Muğla'nın en önemli iç ve dış turizm merkezlerinin başında gelmesi ve Antalya'ya doğru önemli bir aks üzerinde bulunmasına rağmen otoyol güzergahından yoksun olduğunu kaydetti.

Milletvekili Üstündağ, önerge kapsamındaki açıklamasında, "Bodrum, Marmaris ve Fethiye, bugün İzmir ve Antalya arasında yerli ve yurtdışından gelen turistleri en çok çeken ilçelerimizdir. Ayrıca iki uluslararası havalimanını da barındıran bu bölgeye, bu trafiği karşılayacak bir otoyol acilen düşünülmesi gereken bir yatırımdır. Ayrıca Antalya'nın batısında yer alan ve turistik önem taşıyan ilçelerinin Dalaman Havalimanı ile bağlantısının da yapılması gerekli olan bu otoyoldan karşılanabileceği de düşünülürse bu gereklilik daha da belirginleşmektedir." ifadelerine yer verdi.

Üstündağ, önergesinde Bakan Yıldırım'a şu soruları yönetti: "İzmir–Aydın otoyolu halen Aydın'da sona ermekte, bu otoyolun Denizli ile bağlantısı için gerekli çalışmaların da devam ettiği belirtilmektedir. Aydın'dan sadece 97 km. uzaklıkta bulunan Muğla ilimizin, bir otoyol bağlantısıyla Aydın'a bağlanması düşünülmekte midir? Bu otoyol bağlantısının bölgeye sağlayacağı katkı hakkında detaylı bir çalışma var mıdır? Halen İstanbul'dan İzmir'e ulaşacak olan ve Kocaeli ilimizde bir körfez geçişiyle bağlantısı kurulan İstanbul-İzmir otoyolu inşa sürecinin devam etmekte olduğu, bu kapsamda gerçekleştirilecek kamulaştırma çalışmalarının sürdürüldüğü basın ve yayın organlarında yer almaktadır. Bu projenin devamı niteliğini alabilecek olan Aydın-Muğla otoyolu ile İstanbul-Muğla arasındaki otoyol ağı da oluşturulmuş olacaktır. Bu olası projenin iktisadi ve stratejik önemi, bu proje için bir öncelik yaratacak mıdır? Bir başka husus ise turizmin yanısıra ülkemiz zeytin, narenciye, kuru incir ve diğer tarım ürünleri üretiminin önemli bir kesimini gerçekleştiren Muğla ilimizin İstanbul ile olan bağlantısını sağlayacak olan otoyolun gerekliliğidir. Bu konu, Bakanlığınız tarafından da değerlendirilmekte midir?"

Kaynak:
http://www.haberler.com/izmir-aydin-otoyolunun-mu ...12-haberi/


karnifeks
7 ay önce - Prş 22 Hzr 2017, 14:30

turizm bölgelerinin otoyol ile birbirine bağlanması çok mantıklı olur
sonuçta yaz aylarında tüm türkiye arabası ile bu şehirlere gidiyor.güvenli ve hızlı ulaşım çok mu lüks bu memleketin insanına ?


Cemoli D18
7 ay önce - Prş 22 Hzr 2017, 14:38

Bodrum - Muğla - Marmaris hattındaki mevcut yol yetmiyorsa, bu bağlantı sağlanmalı.

egebabacan
7 ay önce - Prş 22 Hzr 2017, 14:45

Bağlanmasını isterim. Denizli üzerinden Antalya'ya da bağlanmalı.



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege