Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: T4 Topkapı-Habibler tramvayı
« önceki   123 ... 102103104 ... 196197198   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 103
lordbaris
13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 11:38

İBB bu hatta bence üvey evlat muamelesi yapıyor. Böyle düşünmemdeki nedenler:

Hattın yapımı burada oturanlara tam anlamıyla işkence gibi geçen 5 yıl sürdü.
Açılacak diye ilan edilen tarihten sonra açıldı.
Açılalı 1 sene olmasına rağmen daha yeni seferler 06:00-00:00 arası yapılmaya başlandı.
Hat açılalı 1 sene olmasına rağmen daha hala takılacak makaslar tamamlanmamış(Hamza yerlikaya Spor Komp. mevikiine makas takılıyor)
Hat tüm gün sefer tarifesine geçmesine rağmen hala Ulaşım Aş'nin internet sitesinde ilan edilmedi(Bence bu da İBB'nin bu hattı önemsemediğinin bir göstergesi )

İnşallah İBB buraya üvey evlat mumelesi yapmaktan vazgeçer.


azak

13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 15:09

bence buna + olarak
Yapılan çoğu işin baştan sağma olması (cumhuriyet durağındaki üst geçit)
Halen inşaat ile ilgili araç gereçler burada (molozlar kalaslar falan)
Birde durakların çok çirkin (zamanında bir tür elektronik makasla kesilmişlerdi ve düzgün olmadı çok yamuklu) ve duraklar arasında bırakılan mesafe çok küçük :S( dün az daha metronun altında kalıyorduk insanlar iki metro arasında kaldı durakla jeton gişesi arasına sıkışıyor


Hamit UÇAR
13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 15:18

Bakın ben de bu bölgede oturuyorum önceden Vezneciler Sultançiftliği sadece 30 dk sürüyordu o zamanlarda MAN SL-200 İETT otobüsleri çok iyi seferlerle bu mesafeyi çok iyi kısaltıyordu ama ne oldu önce Vezneciler'e tramvay gelecek diye proje başladı çok sevnmiştik sonraAnıylat Kurulu dinazoru çıktı buraya tramvay olamaz diye izin vermediler. Asıl rezillik bu noktada başladı önce Sultançiftliği'nde ilk temel atıldı sonra Edirnekapı'ya kadar istasyonlar alçak yapıldı raylar döşendi İBB aklı çalışmaya başladı bizde alçak tabanlı araç yok bu rayları sökelim istasyonları yükseltelim dediler. Şimdi bunu yaptıktran sonra asıl işkence böyle başladı İBB tekrar biz bu rayları sökelim yer altına alaım hattın bir kısmını her yere şlantiye alanına döndü şehrin en işlek caddeleri resmen şantiye alanına döndü 5 sene acılariçinde bu işkenceyi gördük şimdide bu hattın yer altı istasyonları yolun ortasına biniliyor bölgede kaldırımlar eksik olduğu için millet ölümle dans etmek için tramvay yolunukullanıyorlar son olarak buraya tramvay Gaziosmanpaşa İlçesi'ne eziyet içinde gelmiştir.

inancgs05

13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 16:37

Arkadaşa katılıyorum grafikten de nasıl bir yanlış yapıldığı belli oluyor

----------------------------------------------------------------------------
OLMASI GEREKEN



MEVCUTTA OLAN



azak

13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 17:34


gerçeği bu şekilde (resim küçük çıkmışsa kusura bakmayın)



enesbayrakli
13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 18:38
Tarihteki en berbat raylı sistem projesi


Arkadaşlar bendeniz yurtdışında yaşadığımdan dolayı bu hattı görme şansım bugüne kadar olmamıştı. Ama bugün hattı görme fırsatım oldu ve bana sorarsanız bu proje dünyada yapılmış ve yapılacak olanların arasında en berbat raylı sistem projesi olmaya aday. Burada en büyük suçun bu sistemi ilk olarak planlayan ali müfit gürtuna yönetiminde olduğunu düşünüyorum, ikinci olarakta istemi yer altına aldım daha iyi olacak diyen kadir topbaş beyde bir çok iyi projesine rağmen bu projede resmen çuvallamıştır. Bu bölgede oturan arkadaşlarımıza tavsıyem bu işi kendilerine dert edinip çeşitli protestolarla kamuoyunun gündemine taşımlarıdır.

mesut_mltm

13 yıl önce - Cmt 06 Eyl 2008, 21:15

Bu sistem altın yumurtlayan Eski Edirne Asfaltına yapılan bir katliamdır. Bu projeyi Japonlara Yap-İşlet-Devret modeliyle yaptırılsaydı değil beş yılda beş ayda yaparlardı. Ben bu sistemi özellikle akşamları kullanıyorum. Çok eksiklikleri var. Geçen mesajımda da belirtmiştim bunları. Ayrıca normal yolda da ulaşım kötüleştirildi. kaldırımlar çok genişletilerek şerit daraltıldı. Kısacası 1998-2002 yılları arasında Cebeci'den Fatih Vefa Stadı'ndaki durağa 33 dakikada giden otobüsler şimdi 1 saat 10 dakikada anca gider oldu. Yazık gerçekten yazık. Bu yol alternatifi olmayan İstanbul içine ulaşan tek yol ve bu yol saçma sapan yönetilen projelerle mundar edildi.

Ayrıca sormak istediğim bir şey var. Metrobüsün tarihi açıklandı sekizinde açılıyor. Sultançiftliği Tramvay hattı da aynı zamanda bitirelecekti ancak şu anki haberlerde bir şey söylenmiyor. Sanırım yetiştirilememe durumu var. Doğru mu?


inancgs05

13 yıl önce - Cmt 06 Eyl 2008, 21:21

Yukardaki grafiklerde arkadaşımla belirttiğimiz yanlışlık ilk grafikteki gibi düzeltilebilir girişler kaldırımlara alınır belki 2 metre genişlik olur ama bi şekilde asma kat gibi bir düzenek olabilir buda trafiği rahatlatır orta şeriti park yeri olmaktan çıkarır projeme ne dersiniz
Topkapı hat yıl sonuna kaldı 29 Ekim deniyo ama imkansız bu arada e.kapıdan topkapıya giriş kapanmış sınavı kaçırdık bugün Mimar Başkan sağolsun


azak

13 yıl önce - Pzr 07 Eyl 2008, 00:05

Bu hattı adam ederse anca japonlar eder Gönül isterdiki bu kadar bekledikten sonra güzel bir hat kullanıma açılsın ama ne yazıkki olmadı.Duraklar yol ortasında inşaat kalıntıları hala durmakta baştan sağma yapılan işler.Ayrıca bu sistemi mümkün olduğunca yer altı yapıp sadece bosna çukurçeşme ile sağmalcılar arası açık olsa oda yurtdışındakiler gibi çevresi tamamen kapalı olsa (burası yer altında gidemez çünki alt geçitler mevcut ancak tbm makineleriyle oda bu hat için olağanüstü sayılır ) veznecilere ( vezneciler için surların ortası buna uygun makinelerle surlara zarar verilmeden açılsa ve hat fransadaki gibi lastik tekerlekli metro sistemi yapılsa) ve aksaray havalimanı hattıyla doğrudan bir entegre olsa (Araç değiştirmeden direk aksaraya gidilebilse) çok güzel olurdu.

AMA BUNLARIN HEPSİ BİR HAYAL


madrabaz
13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 04:46

Alıntı:
Bakın ben de bu bölgede oturuyorum önceden Vezneciler Sultançiftliği sadece 30 dk sürüyordu o zamanlarda MAN SL-200 İETT otobüsleri çok iyi seferlerle bu mesafeyi çok iyi kısaltıyordu ama ne oldu önce Vezneciler'e tramvay gelecek diye proje başladı çok sevnmiştik sonraAnıylat Kurulu dinazoru çıktı buraya tramvay olamaz diye izin vermediler. Asıl rezillik bu noktada başladı önce Sultançiftliği'nde ilk temel atıldı sonra Edirnekapı'ya kadar istasyonlar alçak yapıldı raylar döşendi İBB aklı çalışmaya başladı bizde alçak tabanlı araç yok bu rayları sökelim istasyonları yükseltelim dediler. Şimdi bunu yaptıktran sonra asıl işkence böyle başladı İBB tekrar biz bu rayları sökelim yer altına alaım hattın bir kısmını her yere şlantiye alanına döndü şehrin en işlek caddeleri resmen şantiye alanına döndü 5 sene acılariçinde bu işkenceyi gördük şimdide bu hattın yer altı istasyonları yolun ortasına biniliyor bölgede kaldırımlar eksik olduğu için millet ölümle dans etmek için tramvay yolunukullanıyorlar son olarak buraya tramvay Gaziosmanpaşa İlçesi'ne eziyet içinde gelmiştir.

Sultançiftliğinde oturuyorum. Liseyi de Libali'de okudum. Ama hiçbir zaman bu mesafeyi 30 dakikada gittiğimi hatırlamıyorum. Tramvayın olmadığı zamanlar sabah ve akşamları 45-60 dakika arasında gidiliyordu. Şu anki haliyle daha beter durumda. Özellikle Taşköprü ile Topçular (yaklaşık 5 Km) arası tam bir rezillik. Bir keresinde Mecdiyeköy'den gelirken Topçular'da trafik kör düğüm olunca, inip tramvaya binmiştim. Tüm yanlışlıklarına, tüm rezil yapım aşamasına rağmen inanın şu an insanlar için sığınılacak bir liman gibi. Hacı Şükrü istasyonundan Şehitlik'e 20-25 dakikada varmak bu civardaki insanlar için büyük bir konfor kanımca. Keşke tamamen yerin altında olabilseydi. Ama yukarda da yazıldığı gibi alt geçitler buna imkan vermedi.

İstasyonların yolun ortasında olması apayrı bir saçmalık. Acaba istasyonlar sokakların içine doğru açılsa ve o sokaklar iptal olsa daha iyi olmaz mıydı? Bilmiyorum belki imaknsız bu dediğim; ama yolun ortasında durak saçmalığından daha mantıklı geliyor bana.



sayfa 103
« önceki   123 ... 102103104 ... 196197198   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM