Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-İzmir Hızlı Tren Projesi [ANK ]
« önceki   123 ... 101102103104105   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 102
Tacettin Bölükbaşı
2 ay önce - Prş 05 Ksm 2020, 23:47

Alıntı:
Polatlı’da mı?

Evet orada, ama oradan gitse yolculuk süresi ve maliyet artar mantıklı olmaz.


Alıntı:
sürekli devlet uzun vaadeli düşünüyor deniliyor. Hemen demiryolu bağlantılarını yapmak zorunda değil, bugün 3.köprünün durumu gibi düşünün. Yerini bırakırsın

Aynı şeyi söyledim bilerek yada bilmeyerek yapıldı hata.
İleride yapılırsa ekstra köprü yada tüp geçit lazım yani para para


Otoyolcu Raycı
2 ay önce - Cmt 07 Ksm 2020, 09:09

Alıntı:
Alıntı:
Polatlı’da mı?

Evet orada, ama oradan gitse yolculuk süresi ve maliyet artar mantıklı olmaz.

Evet, yol çok uzar, ama yine de Söğütlüçeşme-Polatlı için 4 saat ve Polatlı-Alsancak için 4 saat desek, toplam 8 saatlik Söğütlüçeşme-Alsancak seferi yapılabilir, günde birer karşılıklı seferle. (Sabah 8’de kalkış, ikindi vakti 4’te varış)

En azından, kırk yıldan uzun bir süre sonra İstanbul-İzmir arasında tren seferi görmüş oluruz.



Otoyolcu Raycı
2 ay önce - Cmt 07 Ksm 2020, 23:11

Üstteki mesaja bu mesajdaki bilgi yanlış notunu veren vatandaş, neyin yanlış olduğunu ve doğrusunu yazsaydı da bir işe yarasaydı keşke.

yalnizyolcu
2 ay önce - Sal 10 Ksm 2020, 12:10

İzmir hızlı tren hattında kalan tüm üstyapı ve ikmal işlerinin tek seferde özel ihale yöntemiyle ihalesi yapılmış. Haber geçen kısmı aynen ekliyorum.

Alıntı:
Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa-İzmir YHT projesinde, TCDD Genel Müdürlüğü’nün üstlendiği altyapı çalışmalarında yüzde 40’a yakın ilerleme kaydettiklerini dile getiren Karaismailoğlu, projenin kalan altyapı, üst yapı ve elektromekanik işleri Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından yapılacağını söyledi. Projenin çalışmalarında; Afyonkarahisar-Banaz arası 80 kilometre altyapı ikmal çalışması, Hatipler Geçişi 6,6 kilometre altyapı çalışması, Manisa Kuzey Geçişi 14,9 kilometre altyapı işleri, Salihli Geçişi 30 kilometre altyapı süreci, Polatlı-Afyonkarahisar 152 kilometre altyapı ikmal işleri, Polatlı-Konya geçişi 5,5 kilometre altyapı olmak üzere, 289 kilometre altyapı işi yapacaklarını belirten Karaismailoğlu, sözlerini şöyle tamamladı: “Altyapı projemizin ihalesini 6 Ekim 2020 tarihinde imzaladık. En kısa sürede çalışmalarımız başlayacaktır. Afyonkarahisar’ı yüksek hızlı trenle İstanbul’a, Ankara’ya ve İzmir’e bağladığımız bu önemli projemiz sayesinde 824 kilometrelik mesafenin seyahat süresini 14 saatten 3.5 saate indireceğiz.”

Kaynak
8 senede Ankara- Afyon arasına 152 km nasıl bir ikmak işi kalmış olabilir aklım almıyor ve ihale Euro üzerinden yapılmış. 2.162.600.000 Euro ERG firması almış. 20 milyar tl'lik iş inanılmaz büyük bir rakam. Bu devirde neden hala euro ile ihale çıkılıyor anlamıyorum. İhalede özel ihale yöntemiyle yapıldığı için kırım sadece %6,5.
Kaynak
Umarım bu ihaleyi alan firma ek masraf çıkarmadan en kısa sürede projeyi tamamlar.


Bucalı Aslan
2 ay önce - Sal 10 Ksm 2020, 12:15

Yerli ve milli diye geçinen inşaat şirketlerimiz iş paraya gelince TL kabul etmezler
152 km ikmak işi kalması da her şeyi gösteriyor



mustafa 1903
2 ay önce - Sal 10 Ksm 2020, 17:01

Alıntı:
Ankara-İzmir arasında da YHT hattı olunca, İstanbul-İzmir arasında da YHT hattı olmuş olacak.
Merakım, bu iki hat nerede kesişecek?
Polatlı’da mı?
Eskişehir’de mi?

İstanbul-Polatlı-Afyon-Uşak-İzmir olacaktır.

Bursa'ya YHT gelmiş olsaydı, İstanbul-Bursa-Balıkesir-İzmir olabilirdi ama böyle bir güzergah herhalde 30 yıl sonra ortaya çıkabilir.


onoff
2 ay önce - Prş 12 Ksm 2020, 18:31

arkadaşlar ankara-izmir hızlı tren hattının hangi kesimlerini hangi firmaların yaptığını gösteriri bir bilgi var mı başlık altında? ben göremedim de..bir de son ihale ile erg inşaatın aldığı son kesim nereleri kapsamaktadır bilen varsa paylaşabilir mi

Bucalı Aslan
2 ay önce - Cum 13 Ksm 2020, 17:23

Yok her firma farklı yerleri yapıyor karban çorban durum var.

zeynep koçak
2 ay önce - Pts 16 Ksm 2020, 16:53

Karman çorman " şeklindedir cümle.

serkan355
2 ay önce - Pts 16 Ksm 2020, 22:27

Alıntı:
Bursa'ya YHT gelmiş olsaydı, İstanbul-Bursa-Balıkesir-İzmir olabilirdi ama böyle bir güzergah herhalde 30 yıl sonra ortaya çıkabilir.


İnşallah daha erken düşünülür zira YHT açısından daha yoğun talep olabilecek bir güzergah bulunmuyor şu an.

Avrupa'nın en yoğun hava koridorları listesinde ilk 10'dan hiç bir zaman inmemiş iki şehri bağlamak hem dışardan almak zorunda olduğumuz fosil yakıtlara bağlı ulaşımı azaltır hem de TCDD gibi daha çok sübvanse ile iş yapan bir kuruma güzel kar getirir.



sayfa 102
« önceki   123 ... 101102103104105   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM