Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Burakhan
11 yıl önce - Sal 28 Tem 2009, 13:54

Bravo Temsa. Hem kurumsal itibarları hem de sosyal sorumlulukları için atılmış çok güzel bir adım. Şimdi bir kez daha takdir ettim Temsa'yım. Mercedes Benz yarım asırdır Türkiye'de, ama gel gör ki 15-20 senelik bir Türk markası bu bağışı yapıyor.

Umarım bu bölümü isteyerek tercih edenler amaçlarına ulaşırlar, iyi birer kaptan olurlar.


Cem Tamer
11 yıl önce - Sal 28 Tem 2009, 13:59

Bence güzel bir bölüm; Otobüs şoförlüğü bölümü mezun verdikçe; özellikle dil bilen ve eğitimi bu olan profesyonel şoförler turizm sektöründe tercih edilecektir ve bu da kaliteyi yükseltecektir. Tur organizatörlerine ait, turist taşınan konforlu otobüslerde akademik eğitim almış ve işi sadece bu olan iyi personele ihtiyaç var. Zannedersem bölüm bu sebeple açılmış ve kanaatimce gayet iyi olmuş.



semtli 61

11 yıl önce - Sal 28 Tem 2009, 14:15

şimdiki otobüslerde üniversite mezunu otobüs şoförü olabilir çünkü yeni otobüslerde artık herşey dört,dörtlük.dedemin ve babamın zamanında anlatırlardı masal gibi geliyor zonguldak-ankara yolu o zaman rat-sapça üzerinden gidiliyormuş kar yagdıgı zaman zincirli çıkmak bile zor.
gençlerimizin bu meslege hevesini anlıyorum tak kravatı çık direksiyona bas gaza ne kadar kolay ,üniversite oku yolda kaldıgın zaman çagır servisi tamir etsin devam,işte şimdi bu şekilde.sorun otobüs şoförlerine bakın kaçı memnun 100 kişiye sor 10 tane bulamazsın.


YASİN ARSLAN
11 yıl önce - Sal 25 Ağu 2009, 17:13

hani derler ya çekirdekten yetişme diye kaptanlıkta öyle bişey okulda boş otobüste ders alabilirsin mezun olabilirsin ama 5yıllık bi muavin kadar bilgili olamazsın muavin zoru başarırsa şoför olabilir onun için okumak yerine kendini madem bukadar güvende hissediyosun muavinlikten başla

0345 özer er

11 yıl önce - Sal 25 Ağu 2009, 17:34

ya kardeşim bırakın bu saçma işleri okullu şoförlük olmaz neyi ögretecek sana,zincir takmasınımı,rampayı inerken nerde roterdamı kullanacagınımı,bunlar pratikle ögrenilir ben şahsen okulu birinciliklede bitirse muavinlik yapmadan şoför olana otobüs vermem.
benim babam lakabı ile şoför aslan 88 de vefat ettiginde ehliyeti 32 yıllık agır vasıta 45 numara idi
numaraya dikkat ehliyeti aldıgında trafik degil rize belediyesinden alınma askerde trafik olma.
babamın trabzon zonguldak yolunda tek başına gittigini bilirim.kamyon-otobüs en sonunda minibüste direksiyon başında beyin felçi geçirdi yer bagcılar-hüseyin bakkal duragında 1 hafta yogun bakımda kaldı vefat etti.
işte bu insanlar şofördü bazıları gibi şarlatan degil.



SERDAR587

11 yıl önce - Çrş 26 Ağu 2009, 02:19

eğitim şart!parası olup otobüsü alan geçiyor direksiyona,muavinlik mi yapıyor?çoğu otobüs şöförü buzlu yolda araç kullanmayı bilmiyor,araba yanlayınca toplamayı bilmiyor,sanki arabada odun taşıyor!bırakın bunların eğitimini alsınlar,bence otobüs kaptanlığının pilotluktan farkı yok,eğitim şart!muavinlik yapıp aragazını,takografı nasıl ayarlayacağını öğreneceğine,okulda yolcuyu sağsalim nasıl götüreceğini öğrensin.yolcuyla nasıl konuşulur onu öğrensin.şöför deyince ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmesin.mesleğin şerefini,haysiyetini ayaklar altından kurtarsın!

0345 özer er

11 yıl önce - Çrş 26 Ağu 2009, 14:33

sanki okulda buzlu yolda nasıl gidecegi ögretecekler.egitim tabiki önemli herkesi aynı katagoriye koyamazsın.muavin otobüsün can damarı kaptanın yardımcısıdır.sadece bagaj alıp verme,temizlik degil görevi.üniversite oku mezun ol çık direksiyona ne yapacaksın nasıl kullanacaksın 55 kişilik koca devi.bu çocuk oyuncagımı oyunmu otobüs kullanmak.bir meslek çıraklıkla ögrenilir görüyoruz okullu olanlarla çekirdekten yetişmeleri egitim bir yere kadar götürür insanı,meslek çıraklıktan ögrenilendir.

SERDAR587

11 yıl önce - Prş 27 Ağu 2009, 00:18

evet canım öğretecekler,çıraklara bunu öğretiyorlarmı?güvenli sürüş,güvenli duruş,acil duruş,viraj bilgisi,araçların teknik özellikleri,toplam ağırlık ve toplam sürtünme yüzeyine göre duruş mesafeleri
sence muavinler bunları bilirmi?kaptanı bilmezki muavini bilsin!eğitimsiz olmaz,eğitim şart!
gün gelecek buralardan mezun olmayan direksiyona geçemeyecek!55 kişilik arabayı adını bile doğru dürüst yazamayanların kullanmasından iyidir.sen kendini doktorun yanında çalışan odacıyamı muayene ettiriyorsun,yoksa doktorun kendisinemi?


Ozan48
11 yıl önce - Cum 28 Ağu 2009, 04:21

Serdar bey çok doğru söylüyorsunuz .Mesleği küçümsemek gibi olmasın ama alt sınıflarda yapılan bir iş muavinlik ,bu mesleğide herkez yapmaz dolayısı ile işte çalışacak olana görgülü ,görgüsüzü diye bir ayrım yapılmıyor.Gerek seyahatlerim ,gerekse çalıştığım ortamlardaki deneyim ve gözlemlerime görede firmalar ''muavin''lerden yaka silkiyor desem yeridir..

Bunun nedenleri açık ,firma yolcusuna güleryüz potansiyel bir hizmetle yatırımlarıyla iş yaparken ,verimini alırken, dengesiz bir muavinin yolcuya karşı tavrı ,küstahlığı herşeyi o an bitiriyor.Nilüfer olsun Kamil Koç olsun muavin yok ,aklıma gelen Pamukkale'de muavinleri kaldırdı ,bir çok firmada bu uygulamada ilerliyor.Varış noktalarına temizlik görevlisi ,ara duraklarda bagaj görevlisi hepsi tamam.

Büyük ve ilerleme yolunda adım atan firmalar için muavinlerin gereksiz olduğunu düşünüyorum.
(Yollardan yolcu toplamayan ,otoğar harici yerlerde durmayan firmalar için )

Arada efendi ,saygılı dürüst gençlerde var fakat onlarda böyle arada kaynayıp ,kötü muavin damgasını alıp yok olup gidiyor gözlerde,merak etmeyin bu ülkede binlerce otobüs bilmem ne varken ,şöför eksik olmaz.Eğitim elbetteki şart !


En son Ozan48 tarafından Cum 28 Ağu 2009, 04:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Enes A.
11 yıl önce - Cum 28 Ağu 2009, 04:25

Alıntı:
Nilüfer olsun Kamil Koç olsun muavin yok


Son 2 hafta içinde 4 kere Kamil Koç' a bindim hepsinde de muavin vardı.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM