Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Aydinsert
17 yıl önce - Cum 06 Ağu 2004, 11:18
[İST-E1.12] - Boğaziçi Köprüsü'nün Manzarası Turizme Açılıyor



İstanbul Büyükşehir Belediyesi, seyrine doyum olmayan ancak halkın otomobilleriyle birkaç dakika içerisinde geçerken görme fırsatı yakalayabildiği Boğaziçi Köprüsü'nün manzarasını turizme açıyor
Belediye tarafından oluşturulan Turizm Geliştirme Platformu'nun geliştirdiği proje uyarınca; köprü üzerinde turistik gezilerin yapılması için, kurşun geçirmez hidrolik camdan, koridor şeklinde bir yaya tüp geçidi yapılacak. Rüzgarın etkisini önlemek ve güvenliği sağlamak amacıyla kapalı olması planlanan gezi alanına ise çift kademeli şeffaf asansörlerle çıkılacak. Asansörlerin kapasitesi 25 ile 30 kişilik arasında olacak. Her iki yakadaki Asya ve Avrupa tabelaları da Işıklı olarak köprünün ortasına alınacak.

20 senedir bir çirkinlik abidesi olarak boy gösteren 15 katlı Park Otel için de çalışma başlatıldı. Boğazdaki çirkin görüntü şehir ressamlığıyla, şehre ve mekana uygun renklerle kamufle edilecek. (Haber: Şenol BAŞTAKAR / Sabah gazetesi)

Süper bir fikir yaa! eğer bunu bir sene içinde yaparlarsa bidahaki wow;Turkey buluşmamıza burayıda dahil ederiz..İnşallah en kısa zamanda bitirirler.ayrıca PArk otelle ilgili kararda cok sevindirici


nesrin

17 yıl önce - Cum 06 Ağu 2004, 11:28

Çok güzel bir haber İstanbul için. Kesin ücretlendirme yaparlar.Acaba ücreti ne kadar olur? turistlik ya biraz tuzlu olur gibi geliyor bana

Kerem K
17 yıl önce - Cum 06 Ağu 2004, 11:46

köprüler belediye'nin değil de, karayolları denetiminde oldukları için şimdilik sadece bir proje bu... karayolları böyle birşey düşünse, zaten gördüğümüz manzara yerine milleti başka bir asansörle en tepede kurdurduğu manzara odacıklarına çıkartırırdı.

inşallah bu proje gerçekleşir.


Kerem1979

17 yıl önce - Cum 06 Ağu 2004, 13:55

Muhteşem bir proje, aynı haberi ben de bir başka konu(Köprülerin ışıklandırılma(ma)sı) altında belirttim.

Umarım gerçekleştirilir!


Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa

16 yıl önce - Çrş 12 Nis 2006, 07:12

Millet dandirik eyfelinden yılda ne kadar para kazanıyo! herkeslerde gidiyo.. halbu ki mis gibi boğazdan biz hiç yararlanamıyoruz!



Engin

16 yıl önce - Çrş 12 Nis 2006, 09:04

mesaj taaa 2004 te atılmış.. yani bu iş te "yatmış"

orhun
16 yıl önce - Çrş 12 Nis 2006, 09:46

Hayırlısı olsun diyelim arkadaşlar. İnşallah olur.

Kadir Özmen
16 yıl önce - Çrş 12 Nis 2006, 18:45

Aslında Cam Koridoru köprünün başından sonuna kadar yapsalar. Yaya olarak karşıya cam tüpün içinden geçilse. en azından atlayan olmaz. Köprü üstünde yürüme şansımızda olur.

Boğaziçi köprüsünde böyle bir güzellik yapsalar keşke. Böyle birşey yapılırsa çok ilgi çekici olur.


msabri
16 yıl önce - Çrş 12 Nis 2006, 19:02

bogazici koprusu ilk acildiginda zaten yaya trafigine acik degilmismiydi? Asansorlerle cikilmiyormus muydu? O asansorlerin hala yerinde duruyor olmasi lazim....
(bogazici koprusunun insaati ve acilisi basligina bakiniz)
Fakat intiharlar cok oldugu icin kisa zamanda kapanmis...
intihar edilmiyecek sekilde uzun parmakliklar konulsa yetmesi lazim


ARZUÇ
16 yıl önce - Çrş 12 Nis 2006, 19:04

Kendimi şanslı hissede bilirim

Köprüden yürüyerek geçtim. Köprünün beylerbeyi ayağında bulunan asansörle çıkılıp yürüyerek ortaköy ayağına geçmiştim. Tabi intaharlar başlayınca yayalara yasaklandı...



sayfa 1
ANA SAYFA -> İSTANBUL - Haberler ve Sohbet