Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul M4 Tavşantepe - Kurtköy - Sabiha Gökçen metro projesi
« önceki   123 ... 187188189   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 188
Ayhan İmamoğlu

1 ay önce - Cmt 22 Şub 2020, 23:34

herhalde inşaat halinde olan hatlardan en çok bunun dört gözle bitmesini bekliyorum cok kısa olabilir hat olarak 7.4 km ama stratejik olarak en önemli hat

cribtiger
1 ay önce - Sal 25 Şub 2020, 04:35

İnşaattan anlayan (metro )birisi olarak net ifade edeyim tünel kaplama işlemlerini yerinde gördüm.daha tamamlanmamış çökme olan kısımlarda var (Fevzi çakmak çıkışı) buna ilaveten tünel içi son kaplama yapilan yerler mevcut yaklaşık ,%50 bunun yanında tava elektronik kataner hattı ray döşeme vb gibi bir çok kalem iş var .testler ve sertifikasyon süreci ..hasılı şu an yüzde yüz kapasite ve 24 saat ivmelenme olsa dahi minimum 500 gün var bunu geçen senede izah etmiştik bizi bilen forumdaslar bilir.pendik beledeyisenin iskembeden sallamasina bakmayın siz ilçe belediyeleri dış kapının dış mandalı bile değildir bu tip projoler de hiç bir hükmünde yetkisi de etkisi de yoktur



sahankemal
1 ay önce - Sal 25 Şub 2020, 11:03

üsteki arkadaşa katılıyorum en az 2 yılı daha var topu topu 4 istasyon ama mevzu başka yoksa şimdiye 50 kez yapmışlardı

lecce
1 ay önce - Sal 25 Şub 2020, 11:21

Alıntı:
24 saat ivmelenme olsa dahi minimum 500 gün var bunu geçen senede izah etmiştik bizi bilen forumdaslar bilir


Biliyoruz gayet iyi seni ve ne yazık ki dediklerin (olumsuz ve uzun süreç olanlar için diyorum bunu) doğru çıkıyor. Bilgilerini ve görüşlerini paylaştığın için teşekkürler(olumsuz da olsalar:)


Aylar, yıllar geçtikçe bu hattın açılış süreci daha da uzuyor. Bu hatta zaman tersine işliyor resmen.


Hasan Mihrican
1 ay önce - Sal 25 Şub 2020, 13:24

Alıntı:
hasılı şu an yüzde yüz kapasite ve 24 saat ivmelenme olsa dahi minimum 500 gün var bunu geçen senede izah etmiştik bizi bilen forumdaslar bilir.


Bu 500 güne 6 aylık test süreci de dahil, değil mi?
Yani tam açılıştan bahsediyoruz.



mafakyanc

1 ay önce - Sal 25 Şub 2020, 23:59

Bence test sürüşleri ve sertifikasyon süreci o 500 güne dahil değil ama bu süreç, sistem sürücülü olduğundan, istasyonlarda (peronlarda) PAKS vs. de olmayacağından herhalde 2-3 ayda tamamlanır diye iyi niyetle tahmin ediyorum...

Bu minimum 500 gün olarak tahmin edilebilen (ama günde 24 saat çalışmayla 500 günlük) süreç şu andaki fiili tempoyla ne kadar sürecektir?

Korkarım ki çalışmalara bugünkü tempoyla devam edilirse, yolcu taşımaya başlanması bugünden itibaren en az 24 ay, daha muhtemelen 30 ayı bulabilecektir!


medarvural

1 ay önce - Çrş 26 Şub 2020, 13:01

Keçiören'de doğdum büyüdüm, Sonra İstanbul'a Kurtköy'e yerleştim. Keçiören metrosunu göremedim, bana yetişmedi. Şimdi de Kurtköy'den taşınmam gerekiyor komşularımın mutlu olması için. Bitmeyen metroların sebebi benim. Daha önce de söylemiştim.

Şükrü Güllüoğlu

1 ay önce - Prş 27 Şub 2020, 01:10

Alıntı:
Bence test sürüşleri ve sertifikasyon süreci o 500 güne dahil değil ama bu süreç, sistem sürücülü olduğundan, istasyonlarda (peronlarda) PAKS vs. de olmayacağından herhalde 2-3 ayda tamamlanır diye iyi niyetle tahmin ediyorum...


Araç testi yapmaya da gerek yok. Test süreci, inşaatta ya da sinyalizasyon sistemi kurulurken bir hata olmazsa, sancısız geçer.
2022'de bineriz. Hayırlı olsun.
Alıntı:
Şimdi de Kurtköy'den taşınmam gerekiyor komşularımın mutlu olması için. Bitmeyen metroların sebebi benim

Taşınmadan önce keşke cribtiger'a sorsaydınız


mustafa sayar
1 ay önce - Pts 02 Mar 2020, 15:05

Havalimanı ve Kurtköye giden otobüsler yoğun olmayan saatletde bile tıka basa dolu. Yani bu hat gerçekten önemli. Havalimanına gitmek için evden 4 saat önce çıkmak istemiyorum. Trafiğe yakalanacağım diye erken çıkmak zorunda kalıyor herkes. Kaynak sıkıntısı mı var bu hatta yoksa taksici lobisimi engelliyor?

benerenim
2 hafta önce - Prş 19 Mar 2020, 13:39

3 gün önce inşaata başlama tarihinin 5. yılını kutlamışız

Yüklenici:
Gülermak-YSE Adi Ortaklığı

• İşe Başlama Tarihi:
16.03.2015

• Projeler:
169.500.000 €

Mevcut M4 Kadıköy-Tavşantepe metro hattının Tavşantepe den sonra Sabiha Gökçen Havalimanı yönüne ayrılacak olan işletmesidir, Fevzi Çakmak istasyonunda Pendik' ten gelen M10 Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı hattı ile birleşerek bu kesimde ortak işletme yapılacaktır.



sayfa 188
« önceki   123 ... 187188189   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM