Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul-Trabzon Arası Hızlı Tren Projesi
« önceki   123 ... 181920   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 2
BÜLENT GÜLEÇ
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 13:29

Bolu Tünellerinin yapım hızı düşünüldüğünde 35 Km tünel benim ömrüm yetermi emin değilim

Guven75

9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 13:30
Haberin kaynagini verebilirmisiniz..??


Bu Haberin ( Projenin Kaynagini ) verebilirmisiniz..

bayramalin
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 13:45

Trabzona kadar gelirse rizeye de gelir herhalde. ömrümüz vefa eder de görürsek çok güzel bir eser olur.



teoman35
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 14:01

50 yıl filan sürer sanırım o tüneli açmaları daha farklı güzergahlar düşünülebilir bence ayrıca Sivas-Adana arasınıda hızlı tren kapsamına alabilirler böylelikle Sivas merkez olmuş olur.türkiyenin kuzeyini güneyine,dogusunuda batısına baglar

Erkut A.
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 14:54

1. Havada bulut Karadenizim sen bu (mega) projeyi unut..
- Sebep : Ülkemiz düz arazide bile henüz doğru dürüst demiryoluna sahip değilken, o bölgenin yüksek geçitlerinden biri olan "Zigana Dağlarındanmı" geçecek demiryolu?
- 35 km´lik tünel ha? Kolay gelsin ne diyeyim.. Bitince torunumun oğlu Karadeniz turuna çıkarken kullanır bu hattı..

2. (Doğu) Karadeniz´deki Samsun - Çarşamba hattını, Terme, Ünye (Ordu´ya ) kadar .. uzatmayı bırak (ki arazi buna uygun durumda!ve bu proje bilmem kaç yıldır mevcut) Erzurum - Trabzon demiryolu projesi çıktı ortaya. Hayırlı olsun.

3. Keşke ülkemizin her yerine demiryolu (& otoyol) gitse, ama ben şahsen bu tarz proje haberlerine kalben inansamda aklım el vermiyor.. Daha kat edilecek (öncelikli olan) ve çook uzun sürecek projelerimiz var. Birgün bu projelerinde tamamlanması dileğiyle.
Son olarak Trabzon ilimizin şimdilik bir duble yol ağına ve havayolu ağına dahil olduğunuda düşünürsek, bu projeninde öncelikli ve inandırıcı olmadığını görmüş oluruz (bence).

Saygılarımla.


Ali Cemal
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 17:04

Alıntı:
35 kilometre uzunluğunda bir tünelle geçilmesi amaçlanıyor


Bunu Türkiye Cumhuriyeti yaparsa 2-3 sene sonra uzaya uydu bile fırlatır... Enson yapılan tünel 25 senede 2.8 kilometrelik bolu tüneli ve 3.0 kilometre karedeniz otobanındaki ordu tüneli bunun 10 katındanda uzun bir tünel bana hayal gibi geliyor ama neden olmasın? Atatürk zamanında demir ağlarla örerken Türkiye'yi ekonomi sıfırdı ondan kat kat iyi bir ülkedeyiz olurmu olur!



mehmet-c
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 17:07

Bayburt-Çaykara hattı Kuzey Anadolu Fay hattına oldukça yakın bir bölgede olmalı. Burada olacak depremlere dayanabilecek bir tünel yapılması herhalde bizim ömrümüzün sonuna yetişmez.

Rifat Behar
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 17:11
İstanbul-Trabzon 7 saat oluyor(muş)!


Alıntı:
İstanbul-Trabzon 7 saat oluyor! Hızlı tren Karadeniz'e uzanıyor

27.05.2009 14:30
Demiryollar, Limanlar, Havameydanları İnşaatı (DLH) Genel Müdürlüğü, Erzincan'ın Trabzon'a, Gümüşhane ve Tirebolu üzerinden konvansiyonel demiryolu ile bağlanması için 1983'te İstanbul Teknik Üniversitesine proje çalışması yaptırdı. Hurşit Çayı'nı takip eden bir demiryolu öngören bu proje ile hızlı tren işletmeciliği yapılamayacağını öngören TCDD Genel Müdürlüğü, Erzincan'ı Trabzon'a konvensiyonel demiryolu yerine, geliş-gidiş hızlı tren hattıyla bağlamayı öngördü.

Bunun üzerine Karadeniz Teknik Üniversitesi ile "Trabzon-Erzincan Hızlı Tren Projesi"ne ilişkin güzergah çalışması yapan TCDD Genel Müdürlüğü, proje için Erzincan-Bayburt-Çaykara-Of-Trabzon rotasının daha uygun olduğu görüşüne vardı.

EN UZUN TÜNEL

Erzincan-Trabzon Hızlı Tren Projesi kapsamında, Bayburt-Çaykara arasındaki Doğu Karadeniz Dağları'nın 35 kilometre uzunluğunda bir tünelle geçilmesi amaçlanıyor. Bölgenin coğrafi şartlarının, tünel açılmadan hızlı tren işletmeciliğinin yapılmasına izin vermeyeceğine dikkati çeken TCDD yetkilileri, inşaat teknikleri ile 35 kilometre uzunluğunda bir demiryolu tünelinin yapılmasının mümkün olduğunu belirtti.

Proje güzergahındaki zorluklar nedeniyle, projenin işletme hızı saatte 200 kilometre olarak planlanıyor. Çift hat olarak planlanan Trabzon-Erzincan hızlı tren hattında yük taşımacılığı da yapılabilecek.

Trabzon-Erzincan Hızlı Tren Projesi için çalışmalarını tamamlayan TCDD Genel Müdürlüğü, fizibilite raporlarını DLH Genel Müdürlüğüne gönderdi. DLH Genel Müdürlüğü, bu yıl içinde Trabzon-Erzincan Hızlı Tren Projesi için proje ihalesine çıkarak, proje için en iyi güzergahı detayları ile belirleyecek. Projenin hazırlanmasının ardından DLH'nın yapım ihalesine çıkması bekleniyor.

İSTANBUL-TRABZON HIZLI TRENLE 7 SAAT OLACAK

Yapımı devam eden Ankara-İstanbul ve Ankara-Sivas hızlı demiryolu projeleri ile bu yıl içinde yapım ihalesine çıkılması amaçlanan Sivas-Erzurum hızlı demiryolu projesinin tamamlanmasının ardından, İstanbul'dan Trabzon'a hızlı tren ile seyahat 7 saat sürecek. İstanbul'dan yola çıkacak hızlı tren, Eskişehir, Ankara, Sivas ve Erzincan üzerinden Trabzon'a ulaşacak.

TCDD yetkilileri, İstanbul'un yanı sıra Doğu Anadolu ile Güneydoğu Anadolu'yu da Karadeniz'e bağlayacak Trabzon-Erzincan hızlı tren hattıyla bölge ticaretinin canlanacağını ve Trabzon limanına yük taşımacılığının artacağını kaydetti.

http://www.haberturk.com/haber.asp?id=149404& ...2009/05/27




Yukarıdaki linkte bu habere bir okuyucu


Alıntı:
hayal mahsulleri ofisi acilmali bence.


diye yorum yapmış. Bu habere bundan daha uygun bir yorum yapılamazdı.

6 km'lik Bolu Dağı Tüneli'ni 1993-2007 arasında 14 yılda yapmışız. Yukarıdaki 35 km'lik en uzun tüneli kaç yılda bitiririz siz düşünün.


Erhan Sevgili

9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 17:13

Vallah banada bu iş biraz zor gibi geliyor. Bolu tüneli yılarca sürdü, 35 km lik tünel
yapılacaksa, biz wowturkeyciler bunu ömrümüz yetmiyeceğiniz için göremeyiz herhalde.


Mehmet Kasım
9 yıl önce - Çrş 27 May 2009, 17:25

Trabzon'a demiryolu fikri çok güzel. Hayırlı olsun. Karadeniz sahil boyunca da yapabilirlerdi. Ankara-Samsun-Trabzon şeklinde. Ya da hep sahilden gidecek şekilde Samsun-Sinop-Kastamonu-Zonguldak-Adapazarı-İstanbul şeklinde. Böylece bütün Karadeniz baştan aşağı demiryolu ile örülürdü.

Güzergah tam Karadeniz işi olmuş Sağ kulağı sol elle kaşıma. İstanbul'dan Trabzon'a trenle gitmek için önce Of'a sonra Trabzon'a gidiyorsunuz Komedi filmi gibi )))


(+)




sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 181920   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM