Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
ismail yürüm
11 yıl önce - Cmt 04 Nis 2009, 19:35

Bu yolun yapılışını bilirim. O zamanlar Kumlubel'de Tusaş'ın karşısında Belediyenin tamir bakım tesislerinin arkasında kalan kısmında otururduk.Zamanında pek çok ev,tepe yıkılmıştı. Bu yolun yapımı için.Eskişehir'in o zamanlar en geniş yoluydu.Halk arasında Nato yolu ya da Londra asfaltı gibi adlar verilmişti.Şimdi ise hakikaten çok dar,bozuk satıhlı ve tehlikeli bir hal almış.Bursa-Ankara arasında gidip gelirken gerçekten insanı yoruyordu.Bir de çok fazla trafik lambası var.Ben en son 2008 Ağustosu'nda geçtim.Genişletme çalışmaları yapılıyor gözüküyordu.İnşallah tamamlanmış ve yol biraz daha rahatlamıştır.

Burak ÇİÇEK
11 yıl önce - Cmt 04 Nis 2009, 22:31

Alıntı:
İnşallah tamamlanmış ve yol biraz daha rahatlamıştır.


Çalışmalar devam ediyor ayrıcada trafik ışıkları yerine akışı sağlamak için köprülü kavşaklar yapılıyor... Umarım en kısa sürede biter...



Ufuk BOLAT

11 yıl önce - Cmt 04 Nis 2009, 22:40



Kırmızı hat: Var olan Ankara - Bursa çevre yolu
Yeşil hat: Var olan Kütahya yolunu Ankara - Bursa yoluna bağlayan hat
Mavi hat: Yapılmasını düşündüğüm bana göre en mantıklı yeni Ankara - Bursa çevre yolu
Turuncu hat: Yapılmasını düşündüğüm bana göre en mantıklı Kütahya yolunu ve Seyitgazi Afyon Antalya yolunu Ankara Bursa çevre yoluna bağlayacak güney çevre yolu.


Battal Altıntaş
11 yıl önce - Pts 06 Nis 2009, 18:47

Haritada gösterilmiş olan mavi ve turuncu yollardan öncelikle mavi olanı yapılmalı, ardından turuncu olanı. Mevcut çevre yolu artık kentin bir bulvarı olmuş durumda.

bülentD

11 yıl önce - Pts 06 Nis 2009, 19:06

Bence öncelik güney çevre yoluna verilmeli.Çünkü yoğunluk daha çok o yöne olur diye düşünüyorum;Antalya,Afyon ve Kütahya bağlantıları nedeniyle.Tabiki yanıbaşımızdaki Bursa gibi bir metropolü gözardı edemeyiz.
Ayrıca Ankara yönünden Güney çevre yolu girişini arkadaşımız Kanlıpınar göleti altından çizmiş ama bence bu göletin üstünden başlamalı ve 75.Yıl mahallesi ile Sarısungur göleti güneyinden (o harita güncel olmadığı için görünmüyor) şehir mezarlığı güneyinden geçerek Afyon yoluna bağlanıp,buradan Kent ormanı tabir edilen Osmangazi Ün. ormanlık arazisinin dış kısmından takip edip Kütahya bağlantısı olduktan sonra şimdiki yola bağlanabilir.Biraz daha dışarıdan geçmesinin nedeni şehrin yerleşim ağırlığının o bölgeye verilmesi diye düşünüyorum.En azından çok uzunca bir süre Güney çevre yolu yerleşim yeri içinde kalmaz.



sertac kavsuk
11 yıl önce - Sal 07 Nis 2009, 20:38

bencede turuncu hat, yani güney cevre yolu daha mantikli. Yogunluk daha cok o tarafa dogru.
Hatta sadece güney cevre yolu yapilsa iki tarafinda yükünü kaldirabilir diye düsünüyorum.


ibrahim KAMIŞ
11 yıl önce - Çrş 08 Nis 2009, 23:12

iyi akşamlar çevre yoludaki bir çok kavşakta köprü inşaatları başladı,alpu bitmek üzere ,kartal yapımı zılla devam ediyor,polisokulu kavşağı yeni başladı,ayrıca mutalıp kavrağına fore kasıkları çakılkdı emeği geçen herkese teşekkürler

Erdi ARDA
11 yıl önce - Prş 09 Nis 2009, 20:07

Anadolu Üniversitesi ve Sakarya Caddesi kavşaklarına yapılmayacak mı altgeçit bir bilgisi olan var mı?Hani Eskişehir'e giren hiç ışığa yakalanmadan geçip gidecekti oralarda çalışma yok.

26Murat26
11 yıl önce - Prş 09 Nis 2009, 20:14

Yakında o bölgelerde de çalışma başlayacak...

ibrahim KAMIŞ
11 yıl önce - Prş 09 Nis 2009, 23:14

evet çalışma yakında



sayfa 2
« önceki   123 ... 161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM