Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Eskişehir'in Trafik Sorunu
« önceki   123 ... 303132   sonraki »

ANA SAYFA -> Diğer Şehirler
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 31

Büyükşehir belediyesi neden yol ve kavşak yapımını ikinci plana almıştır;
Eskişehir'in daha önemli sorunları olduğu için 13.9%  13.9%  [20]
Eskişehir'in yerleşimi nedeniyle zor bir yatırım olduğu için 40.3%  40.3%  [58]
Eskişehir için böyle bir sorun yok 45.8%  45.8%  [66]
Toplam Oy : 144

26METİN
4 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 12:24

eskişehirde trafik soununçözülmesi:
benim fikrim değil ( böyle düşünenler ):
enflasyon yuksek olacak
milletin alım gücü düşecek
herkes araba sahibi olmamalı
krediler ( kredi faizleri ) yükselmeli

böyle olursa araç sayısı azalacağından doğal olarak eskişehirin trafik sorunu çözülmüş olur.


Nihat Koç

4 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 15:10

Kredi demişken çalıştığım kurum da 3 ay çalış 40.000 tl kredin hazır bankalar peş peşe arıyorlar böyle olursa 18 yaşına girmiş herkes araç alıyor trafikte artıyor

ethem özer
4 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 19:15

Trafik sorunu sadece Eskişehir'e ait bir sorun değil, malum. Bütün büyükşehirlerde yaşanan bir sorun. Yalnız Eskişehir'deki sorunun aciliyeti daha çok. Bu işe geçici çözüm arayanlar boşa kürek sallıyor. Sürekli tramvaylar dolu, yollar araç dolu deyip sızlananlar aslında esas çözümü de erteleyip duruyorlar. Bu işin tek ve kalıcı çözümü: kentsel dönüşümdür. Hükümetin yaptığı doğru işlerden biri kentsel dönüşüm ve en çok Eskişehir için bir fırsat. Bu kentsel dönüşümü kimin yaptığı çok önemli değil, iktidar veya muhalefet... Önemli olan herkesin onay verdiği bir projede mutabık kalmak ve hemen işe başlamak. Çünkü her geçen gün hem trafik sorunu büyüyor hem de iş zorlaşıyor. Şunu da söyleyeyim: Yarın işe başlansa, Eskişehir'in ihtiyacı olan mahallelerde, en az 25 yıllık bir iş.

Eğri oturalım doğru konuşalım, Yılmaz Hoca bir başlangıç yaptı, buna hepimizin destek vermesi gerekiyor Fakat proje güzel olmakla birlikte hem eksikleri var (sonuçta projeyi yapan İTÜ ve Eskişehir'i bir yere kadar biliyor), hem de şehrin bütün bileşenlerinin katkısını vermesi ve düzeltmesi lazım. Hükümet kanadı da kendi isteklerini projeye ekleterek, iki tarafın da imzası olan bir projeyi hayata geçirmek gerekiyor. Böylece iki taraf da bu işin teşekkürünü almış olur. Öte yandan direk olarak projeyi tartışmadan yok saymak Eskişehir'e zarar veriyor. Şu anda Türkiye'nin en kaliteli şehrinde yaşıyoruz. Bunu daha da ileri götürmek elimizde. Ama kesin çözüm olan kentsel dönüşümü erteletmek veya bozmak da, bizim bu avantajımızı elimizden alır.

Ben yapıcı eleştiri anlamında, elde olan projenin trafik ile ilgili bölümlerine bazı itirazlarımı söyleyeceğim, bütün hemşerilerimden de bunu bekliyorum:
1. Yunus Emre, Muttalip ve Sakarya Caddeleri mevcut çevre yoluna bağlanan geniş bulvarlar haline getirilmeli, sokaklar da buralara açılmalı.
2. Her sokağın bir otopark binası olmalı ve binaları altı otopark yapılmalı.
3. Porsuk'un yakınından geçen ve onu takip eden bir metro hattı yapılmalı veya imkan yoksa bu işler yapılırken -geleceğe dönük- onun altyapısı yapılarak rezerv bırakılmalı.
4. Projede Köprübaşının eski otogara kadar olan kısmı, halkın da faydalanabileceği kaplıca bölgesi olmalı (Tıpkı Budapeşte'nin göbeğindeki Szechenyi kaplıcaları gibi)
5. Porsuk da botlarla ulaşım sağlanmalı.
6. Bu bölgede Porsuk'un altından geçen ve bulvarlara bağlanan bir alt geçit yapılmalı.
7. Bisiklet yolları süs olarak değil, aktif olarak kullanılacak şekilde her noktaya ulaşabilmeli

Bu bölge hızlı bir şekilde (ana konsept 4 katlı ortak avlulu evler ve gerekli yerlerde çok katlı parklı binalar şeklindeki konsepte sadık kalarak) projenin ruhuna uygun bir şekilde hayata geçirilip -ki en az 10 yıl sürer-, diğer gerekli bölgelere başlanmalıdır. Herkes de bu şekilde eleştirilerini belirtip ortak bir ruhla işe başlamalıdır. Aksi takdirde Eskişehir'in trafik sorununun çözülebilme ihtimali yoktur.



Burak ÇİÇEK
4 ay önce - Cmt 06 Oca 2018, 17:38

Alıntı:
. Porsuk'un yakınından geçen ve onu takip eden bir metro hattı yapılmalı veya imkan yoksa bu işler yapılırken -geleceğe dönük- onun altyapısı yapılarak rezerv bırakılmalı.


Bu yapılamaz çünkü kentteki binaların neredeyse tümünün temeli kayar. Merkezdeki toprak, zemin adeta bataklıktır. Bunun yerine aktif bir biçimde Porsuk ulaşımda kullanılmalıdır.


Misafir ed8

4 ay önce - Pts 08 Oca 2018, 14:54

Eskişehir halkı olarak ihtiyaçlarımız haykırmadık tan sonra
eskişehirin TRAFİK ve ULAŞIM sorunu çözülmez.
şöye bir bakıyorumda sıkıntıdan şikayet edende çok
eziyet çekmekten memnun olanda çok
ama asıl problem şehir içindeki problemlere ses çıkarmayanlar çevre yolu diye bas bas bağırıyorlar ya işte en kötüsü bu



sayfa 31
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 303132   sonraki »
ANA SAYFA -> Diğer Şehirler