Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1640
akin87
1 yıl önce - Cum 19 May 2017, 11:33

Geçende Ümraniye'de istasyonun asansör işlerini izledim bir kaç dakika. Yıl olmuş 2017 hala yarım yamalak işler yapılıyor. Heryerden çıkan kablolar, dan dun takılan çelik konstrüksiyonlar vs...
Inşaat sektörü hep yüzeysel, şişirlmiş ilerliyor ...
Boşuna yeni yapılan yerler az bir zamana sonra tadilatdan geçmiyor. Belkide bundan dolayı bilerek yapıyorlar ...


idef17
1 yıl önce - Cum 19 May 2017, 12:08

Alıntı:
Sürücülü olsa bile bu kadar uzayabilirdi. Bu konuya bu kadar takılı kalmayın bence. Sürücüsüz olması ile daha iyi oluyor, bence


sürücüsüz sistem kötüdür demiyorum. Yapılırsa tabiiki daha iyidir. Ancak ülke olarak tecrübemizin olmadığı yeniş bir teknolojiyi dan diye getirip üsküdar çekmeköy gibi anadolu yakasındaki ana akslardan birine koymadan önce kısa bir hat üzerinde deneyip başarısını ve test süresini görüp, personeli eğitip sonra ana arterlerde kullanımı projelendirmeli idi.

Şimdi sürücüsüz sistem kaç ay test edilir o bile bilinmiyor. Bu sistemi yapan japonlar , 2 yıl test edeceğiz dese diyecek ne lafımız var?


akifozkalay
1 yıl önce - Cum 19 May 2017, 12:21

Bir yerden başlamak lazım, sürücülü yapıp da sonradan sürücüsüze çevirmektense en başından böyle yapmaları daha mantıklı.



Hamit Karadeniz
1 yıl önce - Cum 19 May 2017, 15:07

Arkadaşlar...!
Sadece bizzat METRO İstasyon inşaat durumlarını gözlemlediğime göre,kalan işler üç ay'da bitecek gibi görünmüyor.
İstasyonlar tamamen netleşir ama açılış için o tarih bence erken.
Baksanıza testler korkutuyor.
Testler ya uzun sürerse,sıkıntı orada..
Nereden çıkartıyorsun derseniz aklıma KADIKÖY KARTAL METRO TAVŞAN TEPE uzatmasın dan hatırlıyorum,tam bitti derken yaklaşık bir yıl beklemedik'mı?.


En son Hamit Karadeniz tarafından Cum 19 May 2017, 18:16 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Ceko277
1 yıl önce - Cum 19 May 2017, 16:06

bugün necip fazıl duragından geçerken metrogarden avm yanının bir kısmını açmışlar dı galiba orası bitmek üzere

Hamit Karadeniz
1 yıl önce - Cum 19 May 2017, 18:11

İstasyon çalışmalarının Araç trafiğine olumsuz etkisi yok denecek kadar az.
Şimdi artık Metro'muzun açılışını bekliyoruz.
Artık nefesler tutuldu.
Çok yoruldunuz biliyoruz.
Hadi gayret Başkan...!



Muallim Akif
1 yıl önce - Cmt 20 May 2017, 00:16

Sürücüsüz sistemin neden daha iyi olduğunu açıklayabilir misiniz? Maliyet avantajı mı sağlıyor? Duraklarda yolcuların binmesi, inmesi vb sırasında kimse olmayacak mı durumu kontrol eden? Acil bir durum olması (raylara inilmesi vb) durumlarında nasıl tedbir alınıyor?

Adil99
1 yıl önce - Cmt 20 May 2017, 00:46

Sürücüz sistemin yolcular açısından ne tür bir avantajı olabileceğini ben de anlamıyorum. Sürücülü sistem daha güvenli gibi geliyor bana.

Mustafa Yavuz Ay
1 yıl önce - Cmt 20 May 2017, 02:25

Metrolarda insan hatasindan kaynaklanan cok sayida kaza da olmaktadir.
Sürücüsüz sistem temelde insan hatalarini ortadan kaldirmak icindir.
Bir baska sebep de isci sendikalarinin grev falan yaparak ulasimi felc etme ihtimalini ortadan kaldirmaktir.

Ayrica uzun vadede maliyetleri düsürücü tesiri de vardir.


Mustafa Yavuz Ay
1 yıl önce - Cmt 20 May 2017, 02:40

insan hatasindan kaynaklanan metro kazalarinin en meshurlarindan birisi Chicago sehrinde yasanmistir.

Şikago treni, sabaha karşı saat 02:49 civarında ‘O’Hare’ son istasyonuna geldiğinde durmayarak, hat sonundaki hortuvara (durducu tampona) çarpmış ve yürüyen merdivenlere tırmanarak ancak durabilmişti (Resim 1). işte bu kazaya neden olan makinistin Ulusal Ulaştırma Güvenliği Dairesi’ne (National Trasportation Safety Board) verdiği ifadede şu önemli itiraf da yer alıyor.

“…O’Hare istasyonuna gelene kadar normal bir şekilde çalışıyordum. Çok yorulmuştum. Önceki gün yeteri kadar uyuyamamıştım ve biraz uykulu hissediyordum. Son istasyon O’Hare’ye gelince başım öne düşmüş, uyuya kalmışım…”
Trenin tırmanarak ancak durabildiği yürüyen merdivenlerde, o an yolcuların bulunmamış olması büyük bir faciayı önledi. İçinde 50 yolcunun bulunduğu trenin karıştığı bu kazada, sürücüyle birlikte 36 kişi yaralandı. Kazanın yol açtığı maddi hasar ise 11,196,796$. Ulusal Ulaştırma Güvenliği Dairesi, yapmış olduğu inceleme sonrası hazırladığı raporunda, kazanın muhtemel nedenini “makinistin uyuya kalma sebebiyle treni durduramaması” olarak gösterdi.





(+)






(+)




sayfa 1640
ANA SAYFA -> ULAŞIM