Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1315
Jacki
4 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 19:37

Bu metronun sorunu baglarbasi. Baglarbasinda ne olduysa orasi bitmedi butun uzamanin sebebi bu. Dikkat ettiniz mi bilmiyorum cogu yerde vincler kaldirildi ama baglarbasi devam ediyor.

hergin8
4 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 20:58

Altunizade gold önü sıfır aktivite, şubat hava şartları düşünülürse bu çıkışın nisandan önce bitmesi imkansız gibi. Bağlarbaşı capitol önü de benzer durumda.

Ceko277
4 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 21:06

Bütün işler iceride ama., kış şartları çalışanları ve calismalari çok etkiliyor



zafer1136

4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 10:07

Alıntı:
Boğaziçi köprüsü açılalı 43 sene oldu. Ama ABD'deki asma köprüler neredeyse 100 senelik.
Hem tekerlekli araç hem demiryolu yapalım deyince köprünün mühendislik hesapları ve maliyeti çok değişiyor. YSS köprüsü çok geniş oldu. Bu nedenle de hibrit bir yapısı var, kısmen asma kısmen cable tarzında yapılmak zorunda kalındı. Bu nedenle de kululeri de 320 m.
Diyeceğim o ki boğazı denizin altından geçmek daha mantıklı gibi.


kesinlikle.
artık 4-5 yerden, direkt şehir yollarına bağlanan 2 şeritli sadece gidiş veya sadece gelişi olan hızlı imalat yapılabilecek araç yolları ile metrobüsün yer altına alınması ve deniz altından geçirilmesi....

aslına bakarsanız artık Türkiye'nin 2. 3. 4. vizyon kentine ihtiyaç var.
istanbul odaklı bir büyüme yanlış...


ERTUĞRUL
4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 10:15

Alıntı:
aslına bakarsanız artık Türkiye'nin 2. 3. 4. vizyon kentine ihtiyaç var.
istanbul odaklı bir büyüme yanlış...

Kesinlikle doğru bir tespit.Birçok bakımdan İstanbul'un daha fazla büyümesinin sakıncaları var.Buna dur demekte gecikildi bile.Ama hükumet yada belediyeden konuya bu noktada yaklaşıldığına dair bir belirtide maalesef göremiyorum.


Ramazan228

4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 11:07

Var zaten konya antalya bursa adana bu iller kendi capinda vizyon sahibi iller.



etoksoz

4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 11:13

Alıntı:
Var zaten konya antalya bursa adana bu iller kendi capinda vizyon sahibi iller.


Evet, sadece vizyon....

Yeterli değil....


sevgierol1984
4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 11:34
istanbul


istanbulun karnı ağrıyınca ankaranın başı ağrıyor.
durumbu


ealabas

4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 12:46

forumdaşlar. Almanyaya gittiğimde gördüğüm bir anımı paylaşayımda öyle tartışalım. Münik hava limanında indikten sonra trenle şehir merkezine geldik. Oradan daha ufak bir trenle içe gibi bir yere geldik. yine o trenden indiğimizde 2 vagonlu sade yavaş bir trenle köy gibi biryere vardık. Merak ettim araştırdım. Almanyada trenle heryere varabilecek şekilde ağlar hazırlamışlar ve Ülke nüfusunu neredeyse tüm ülke sathına yaymışlar. En büyük şehirlerinin nüfusu 3 milyon. Geneli 1.5-2 milyon arası. Bizimde bu şekilde bir ülke politikası kurup adandoluda bulunan büyümeye elverişli şehirlere tersine göçü zorlan yapmamız gerekiyor. Sivaslılar sivasa Samsunlulara samsuna Rizeliler rizeye gittiğinde İstanbulda kalacak nüfus en fazla 4 milyondur. Bence bu şekilde yapılmalı. Nüfus gittimi hizmette gider. İstanbul gibi en az 20 il oluşturulabilir. Maksimum 3-4 milyonluk şehiler ve tabi ilçeler de olmalı. Nüfusları 1 milyonun altında 400-500bin şekilinde. anca bu politika ile bir yerlere varabiliriz.

sevgierol1984
4 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 12:57
otobüs markaları


türkiye de şehirler arası çalışan otobüs markalarına baktınız mı hiç çogu alman markası.
almanya kendi tren le gider heryere bize satar otobüsleri. ihracatının önemli bir kısmı otobüs ihraçatı oluşturur. metro yapmamamız için elinden geleni yapar
bizde allah tan şehir içi otobüs ver minibüs markalarının bir kısmı yerli karsan jet. otokar temsan iveco(satın alma yollu devşirme) başka varmı bilmiyorum.



sayfa 1315
ANA SAYFA -> ULAŞIM