Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1315
Jacki
8 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 19:37



hergin8
8 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 20:58



Ceko277
8 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 21:06



zafer1136

8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 10:07

Alıntı:
Boğaziçi köprüsü açılalı 43 sene oldu. Ama ABD'deki asma köprüler neredeyse 100 senelik.
Hem tekerlekli araç hem demiryolu yapalım deyince köprünün mühendislik hesapları ve maliyeti çok değişiyor. YSS köprüsü çok geniş oldu. Bu nedenle de hibrit bir yapısı var, kısmen asma kısmen cable tarzında yapılmak zorunda kalındı. Bu nedenle de kululeri de 320 m.
Diyeceğim o ki boğazı denizin altından geçmek daha mantıklı gibi.


kesinlikle.
artık 4-5 yerden, direkt şehir yollarına bağlanan 2 şeritli sadece gidiş veya sadece gelişi olan hızlı imalat yapılabilecek araç yolları ile metrobüsün yer altına alınması ve deniz altından geçirilmesi....

aslına bakarsanız artık Türkiye'nin 2. 3. 4. vizyon kentine ihtiyaç var.
istanbul odaklı bir büyüme yanlış...


ERTUĞRUL
8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 10:15

Alıntı:
aslına bakarsanız artık Türkiye'nin 2. 3. 4. vizyon kentine ihtiyaç var.
istanbul odaklı bir büyüme yanlış...

Kesinlikle doğru bir tespit.Birçok bakımdan İstanbul'un daha fazla büyümesinin sakıncaları var.Buna dur demekte gecikildi bile.Ama hükumet yada belediyeden konuya bu noktada yaklaşıldığına dair bir belirtide maalesef göremiyorum.


Ramazan228

8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 11:07



etoksoz

8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 11:13

Alıntı:
Var zaten konya antalya bursa adana bu iller kendi capinda vizyon sahibi iller.


Evet, sadece vizyon....

Yeterli değil....


sevgierol1984
8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 11:34
istanbul




ealabas

8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 12:46



sevgierol1984
8 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 12:57
otobüs markaları




sayfa 1315
ANA SAYFA -> ULAŞIM