Ana Sayfa 915 bin Türkiye Fotoğrafı
Yalova Belediyesi Denizyolu İşletmesi İptal Oldu
« önceki   123456 ... 272829   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
mordehay kohen

5 yıl önce - Cum 20 Şub 2009, 22:30

Vapurun renklerini karakterini değiştirmesinlerde kocaelide değiştirdikleri gibi olduğu gibi kalsın
Osman bir zahmet sen yalovalısın senin sözün geçer orda bir dilekçe ver onlara vapur olduğu gibi kalsın.




Ahmet AKBULUT

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 00:23

Biliyorum bazı sorular için belki çok erken ama Yazlarıda olsa yalovada yaşamanın tadını bilen ve gelecek vapurun heycanını yaşayan biri olarak sormak istiyorum...
Vapur Şimdilik İdo'ya ait iskeleleri kullanacak peki ücretlendirmesi nasıl olacak?
Akbil kullanılabilecek mi?
Eski şehirhatları iskelesinin yolcu salonu yıkılmıştı acaba yerine yeni Salon yapılıp tamamen Yalova Belediyesi işletmesine tabii olacak mı ?


Süha
5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 00:26

Yalova belediyesi palamar ücreti ödeyecek İDO’ya bana göre. Akbil olmaz onun yerine bilet keserler. İskele için soruyorsan o konuda ne olacağı önümüzdeki günlerde belli olur.

tarkan arslan

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 01:52

Aylık zarar nerden baksan 50.000.-ytl zor zamanda olmayan parayı nereye harcayacaklarını bilmiyorlar. Tekrar ediyorum Yalovaya vapur gelsin ama vergi verenlerin parasını harvurup savuramazsın. Adaya gidecekmiş kış günü kaç kişi adaya gidecek Yalovadan. Bilet kaç para olacak
yakıt parasını kurtaracakmı böyle giderse palamar parasını çıkaramaz .
Üç kişi mehtap turu yapacak diye komik hemde çok komik


Mustafa Noyan

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 09:18

Alıntı:
Yalova belediyesi palamar ücreti ödeyecek İDO’ya bana göre

Alıntı:
Bilet kaç para olacak, yakıt parasını kurtaracakmı böyle giderse palamar parasını çıkaramaz .

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=79061
başlığımızda İDO' nun palamar ücret tarifesi var,
vapurun bekleme yapacağı tüm iskelelerde aylık 3000 TL masrafı olacak gibi...
Böylesine ağır bir masraf kurulacak yeni işletmeyi, zorlar;
ancak unutmayalım ki Yalova Belediyesi İDO' ya iskele bölgesini bedelsiz kiralamıştı,
şimdi de Yalova Belediyesi kendi sahilindeki iskeleyi bedelsiz kullanabilmeli...
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=605450#605450


tarkan arslan

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 12:14

İki adaya bağlayacağını düşünürsek birde Yalova iskelesi 9.000 Tl. sadece bağlama ücreti bir kişi
10 lira olsa ne hesaplıyoruzki zarar küllüm zarar


kemalcanhakkı

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 14:16

Alıntı:
İki adaya bağlayacağını düşünürsek birde Yalova iskelesi 9.000 Tl. sadece bağlama ücreti bir kişi
10 lira olsa ne hesaplıyoruzki zarar küllüm zarar


Yalova Belediyesi bu işten kar etmek amacıyla yola cıkıyorsa hiç cıkmasın bence belediyenin bütce durumunu bilmiyorum Deniz işletmesi kurmak ve calıstırmak bayagı masraflı bir iş belediyenin bunun altından kalkacak gucu varmı? Tarifeli seferlere baslamak ciddi bir iş cunku 1,2 Ay sonra ben yapamıyorum zarar ediyorum diye bırakmak şık olmaz.


Akın Kurtoğlu

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 14:21

Yolcu sayısını artırmak ve daha geniş bir gezi rotası takibedebilmeleri için Körfez'e de girmesi gerekecek yazın. Sadece 2 ada ile kısıtlı kalmayıp, Karamürsel, Hereke, İzmit iskelelerine de burnunu çevirirse kâr etmeye başlayabilir. Ayrıca yine yazları; Çınarcık, Esenköy ve Armutlu yönüne de sahil gezileri düzenleyebilir.

Fakat sadece Adalar-Yalova arasında git-gel yaparsa pek yolcu toplayamaz. Eski Köprü-Yalova hattını hatırlayın. Vapurlar Büyükada'dan sonra iyice boşalır ve kimi zaman 50-60 kişiyle Yalova'ya gelirlerdi.

Akın KURTOĞLU


kemalcanhakkı

5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 14:39

Alıntı:
Karamürsel, Hereke, İzmit iskelelerine de burnunu çevirirse kâr etmeye başlayabilir


Anladıgım kadarıyla bu seferler vapurla yapılacak yazın burnunu Karamursel ve Herekeye cevirmesi yolcu sayısında cogalma saglar yalnız Yalovadan İzmit iskelesine kadar vapur seyehati vapurun arka kısmından intaharlara surukleyebilir Herekeden KDU Ait bir deniz otobusune aktarma saglanabilir mesela


Süha
5 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 17:22

Büyükada vapurumuzu daha yakından tanıyalım. Ve gerekli bilgiler aşağıya eklenmiştir.


C/3 - 03 BÜYÜKADA (M/S)
TEKNİK DETAYLARI (TECHNICAL DETAILS)
Büyükada Vapuru Yalova'nın
Vapur Adı (Shipname) Büyükada Kategori (Category) C / 3 Tescil Lim. (Reg.Port) İstanbul
Eski Adı (Old Name) - Klas (Class) TL Çağrı İşrt (İnvit.Sign) TCAQ 7
İnşa Yılı (Cons.Year) 1988 İnşa Yeri (Const.Place) İstanbul / TÜRKİYE Tersane (Shipyard) İstinye
İnşa No (Const.No) 61 Motorları (Motors) 2 X Dizel Makina (Machine) TGS Pendik
Motor Gücü (Mach.Pow.) 2X636 HP Uskur Çift (Double) Hızı (Speed) 14 mil
DWT 100 GRT 307.46 NRT 77
Eni (Width) 8.9 m. Boyu (Length) 47.3 m. Su Kesimi (Draft) 3.5 m.
Kapasite (Capst) Yaz 900 Kapasite (Capst) Kış 750 Durumu (Condition) Faal (Active)
BÜYÜKADA İSMİNİN KÖKENİ
Büyükada, yabancılar tarafından Prens Adaları olarak da bilinen İstanbul açıklarındaki adaların en büyüğüdür. Eski adı Prinkipo'dur.Prinkipo Rumca'da Prens anlamına gelmektedir.
BÜYÜKADA VAPURUNUN KRONOLOJİSİ (SHIP CHRONOLOGY)
08 Ekim 1986 Denizcilik Bankası şehir hatları işletmesi için inşa edilen Büyükada yolcu gemisi, İstinye Tersanesi'nde törenle denize indirildi.
- Vapur, törenle hizmete girdi.
16 Şubat 2009 Vapuru İDO'dan Yalova Belediyesi kiraladı.
28 Şubat 2009 Vapur Yalova'ya geldi.
01 Mart 2009 Vapur Yalova-Büyükada seferlerine başladı.


*Güncellenecektir.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM - Marmara