Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Zeytinburnu-Güngören-Bağcılar Tramvay Çalışması
« önceki   123 ... 789 ... 313233   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
kilitli
sayfa 8
Mehmet Kasım
17 yıl önce - Çrş 11 Oca 2006, 23:47
BAĞCILAR TRAMVAYI İNSANLARI HEYECANLANDIRIYOR


Bağcılarda gezerken Güneştepe durağından İETT otobüsne bindim.Tabi Kale kavşağına kadar her şey normaldi.Çalışmalar buraya kadar tamamlanmış ve sona yaklaşılmış.Kale kavşağında ise dere yatağını kapama ve ray takma işlemleri var.Dikkatimi çeken konu Otobüsteki insanların çoğu buraya gelince tramvaydan konuşmaya başladlar.Aralarındaki konuşmalar halkın büyük bir beklentisi olduğu izlenimi veriyordu.

***Bu tramvay nereye gidecek?
***Ne zaman açılacak?
***Aksaraya gidecekmi?
***Çok rahatlarız bunlar çalışınca.....

GERÇEKTEN HALKIMIZ BUNU HAKEDİYOR.

Bizde halkımızın merakını giderelim ŞUBAT 2006 MEVCUT RAYLAR BU DİYELİM....Şişhane hariç tabi
 

 

(+)


Ahmet Tan
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 02:13

Aaahhh ahhh ..tüm İstanbulu Bağcılara yerleştirelim bu şehrin ulaşım sorunu da bu şekilde çözülmüş olur...  

Mahmuttan
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 09:48
Bağcılar


Bağcılar' da kiralık evi olan varsa tutayım bari yani normalde geçmek bile istemiyorum ama 2 sene dişimizi sıkarsak oh tramvay metro yawww doğma büyüme Şehremini de oturdum bir tramvayı zor gördük ne kısmetliymiş bu oy potansiyeli mevcut varoş semtler, şaka şaka yine saçmaladığımı düşünmeyin. Bir şekilde bir yerlere YAPILSIN da, yani artık bunu ister bunu özler duruma geldik Ehven-i Şer deniliyor sanırım, maalesef Ehven-i Şer' e mecbur kaldık, içimi rahatlatan tek konu gerçekten çoğu noktada bir şeyler yapılıyor bir takım çözümler üretiliyor, hatalar kabulleniliyor, ama bazı yerlerde hataların üzerine hatalar da yapılıyor, inşallah bunlarda görülür düzeltilir, şahsen metro ve tramvayın öncelikle Tarihi Yarımada, Suriçi, Kadıköy, Üsküdar gibi yoğun nüfus/trafik bölgelerine kurulmasına daha sonra bu omurgalardan yaygınlaştırılmasına taraftarım, çünkü bu bölgeler lastik tekerlekli toplu taşımadan arındırılır ise buradan diğer bölgelere kaydırılan otobüs trafiği şehri şehir dışına bağlayabilir, ama biz nerede ise Habiblere Çatalca ya metro götüreceğiz şehrin kalbini kurtarmadan ayakları kurtarmaya çalışıyoruz, ayaklarda kangren yok henüz ama kalpte büyük bir dolaşım problemi var bence

Mehmet Kasım
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 10:07
OY POTANSİYELİ


Bağcılarda en az % 40 oyu var hükumetin.4 dönemdir aynı siyasi görüş tarafından yönetiliyor.İstanbulu'nda göbeği.Tabi bu şekilde baktığınızda BAĞCILARA HERŞEY YAPILABİLİR....

Ama birde şu var Bacılar konumu itbariyle hem E-5'e hemde TEM'e uzak noktada bulunuyor.Yani E-5 ile TEM'in tam ortasında.Çeveyoluna çıkmak için yarım saat trafik yaşıyorsunuz.

Bağcılara yapılan hiç bir yatırım boşa gitmez.Çobançeşme ve İkitelli arasındaki Basın Ekspres yolunun sağ tarafında kalan yüzlerce sanayi şirketi Bağcılar sınırları içinde.

Hüriyet,Milliyet,Star(Yeni yeri Milliyetin olduğu yer),Kanal D,CNN Turk gibi medya kuruluşları hep Bağılar sınırları içinde.

Şehremini hafif kalıyor yani:) ŞAKA ŞAKA:)

---------------@@@@----- BÜTÜN iSTANBUL BİZİM-----@@@@--------------------


Murat Erol 2
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 10:11

Bağcılar İstanbul'un göbeği? Nasıl?



Ahmet Tan
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 10:36

Bağcılar da İstanbulun bir parçası elbette buraya yapılan her türlü yatırımı hoş karşılarız. Ne kadar boğulmuş bir semt olduğunu da biliyoruz. Üstelik raylı taşımacılık gibi yatırımları öpüp başımıza koyarız.
Ancak...İstanbulun omurgasının çözümü gerçekleşmemişken, en az Bağcılar kadar önemli onlarca semte hiç bir raylı taşımacılık seçeneği düşünülmemişken, Bağcılar ın her sokağına, her köşesine Raylı sistemler kurulması biraz abes kaçıyor. Ayrıca %40 oy potansiyeli taşıması da subjektif ve abartılı .. gibi geldi.. İstanbulun nüfusunun yüzdelere dağılımı bellidir, açılıp bakılabilir.
Yani nice oy potansiyeli taşıyan onlarca semt duruyor iken Raylı sistemlerin her yönden Bağcılara kıvrılmasındaki ısrar nedendir??
Bunlar bedavaya mı oluyor?
Harcanan paralar tüm İstanbulun değil mi?


Mehmet Kasım
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 10:56
BAĞCILAR


Benim anlayışıma göre İstanbul TUZLADAN SİLİVRİYE KADAR OLAN DEVASA BİR İL.

Tuzla ve Silivri'nin tam ortasıda Bağcılar olabilir mesela.........800.000 lik nufustan bahsediyoruz.Tabiki İstanbulun göbeği.

VE BİR İDDİA :

Bağcılar sınırları içinden en az 50 tane İETT hattı geçiyor.Belkide 70, 80'i bile bulur.Ve bu otobüslerin hiçbirini boş bulamazsınız.

Ve Bağcılar'ın günün her saatinde inanılmaz yoğun olan uzun caddeleri var ( İNCİRLİ-BAĞCILAR ARASINDAKİ CADDE ).Bağcılardan kuzeye giden BAĞCILAR-TEM ARASI.Ve Esenler-Bağcılar arası.

ÇOK MU SAVUNDUM BAĞCILAR'I  


Ahmet Tan
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 11:15

Son nüfus sayımı sonuçları:



(+)



http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=327&am ...mp;start=0

Bu sonuca herkes kendine göre itiraz edebilir ama resmi sonuc bu. Buna göre Bağcılar' ın nüfusu 9111050 olan İstanbul kent nüfusu içinde 559694 kişi .. yani %6 civarında.. %40 değil.. İstanbulun göbeği hiç değil..


Mehmet Kasım
17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 11:30
NUFUSA GÖRE BAĞCILAR 5.BÜYÜK İLÇE


32 İlçe arasında Kadıköy,G.O.P,Ümraniye,K.Çekmece ilçelerinden sonra 5.sırada.Bu gerçekten devasa birşey.

Ve bu ilk 5 ilçeyede METRO PROJELERİ VAR.

*Kadıköy-Kartal
*Otogar-Beşiktaş ( G.O.P'dan geçecek )
*Bakırköy-Beylikdüzü ( K.Çekmeceden geiyor)
*Üsküdar-Ümraniye LRT


e_mutlu

17 yıl önce - Prş 12 Oca 2006, 11:31

16 yıldır k.çekmcede oturan biri olarak bu bağcılardaki metro çalışmalarına açıkça kıl kapıyorum.birileri bağcıları istanbulun merkezi sandı galiba.bağcıların metroya ihtiyaci var ,metronun olması tabiki iyi ancak bir hizmet verilcekse eşit verilmeli.bi yere 10 tane metro hattı götürmenin ne anlamı var .bağcıları çok savunanlar istanbulun k.çekmece-avcılar-beylikdüzü tarafına hiç gitmedi sanırım daha önce ,bi gün gelsinlerde burdaki yüzbinlerce insanın çektiği sıkıntıyı görsünler (not:sadece k.çekmecenin nüfusu bile bağcılardan fazla ,hatırlatmama gerek yok sanırım)



sayfa 8
« önceki   123 ... 789 ... 313233   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM