Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 217
Misafir f77

1 ay önce - Çrş 20 Şub 2019, 11:29

Çok sis var...👍

Misafir d70

1 ay önce - Cmt 23 Şub 2019, 01:37

Sabiha Gökçen'e ABD'den İki Ödül,

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, İstanbul Zihinsel Engelli Çocuklar Vakfı (İZEV) ile "Hayat ve Biz" çatısı altında hayata geçirdiği "Hayvanlar ve Biz" projesiyle aldığı ödüllere yenilerini ekledi. Dünyanın tek bağımsız ödül organizasyonu olan Mercury Excellence Awards tarafından "Hayvanlar ve Biz" projesi iki ödüle layık görüldü.

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, İZEV ile birlikte "Hayat ve Biz" çatısı altında hayata geçirdiği "Hayvanlar ve Biz" projesiyle 60 ülkeden yüzlerce projenin katıldığı Mercury Excellence Awards yarışmasından iki ödülle döndü. İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, uluslararası alanda iletişim sanatı ve bilimini geliştirmek amacıyla kurulan, ABD merkezli Mercury Excellence Awards tarafından "Özel Projeler" kategorisinde altın, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları" kategorisinde ise onur ödülüne layık görüldü.


Misafir d70

1 ay önce - Cmt 23 Şub 2019, 01:47

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'nın kullanılmayan eski terminalinde yapılması planlanan "Apronda Düğün" konsepti yoğun ilgi görüyor.

Kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün buluştuğu ve bu yıl 6'ıncısı düzenlenen "ACE of M.I.C.E. Exhibition" fuarının en dikkat çeken projelerinden biri de İstanbul Sabiha Gökçen Airport Hotel'in tanıttığı "Apronda Düğün" konsepti oldu.

Fuara katılımcı olarak gelen acenteler ve ziyaretçiler konsept hakkında bilgiler aldı. Apronda düğün konsepti hakkında bilgiler veren İstanbul Sabiha Gökçen Airport Hotel'in Müdürü Yalın Akalan, "Hemen otelimizin yan tarafında eski terminalimiz var. Bu terminalimizin içi çok büyük. 3 bin, 3 bin beşyüz kişiye kadar biz burada seminerler yapabiliriz. Düğünler yapabiliriz. Ben sanmıyorum ki hiçbir otelin ya da konferans salonunun önünden uçaklar insin ve kalksın.

Bizim uçak kalkabilen ve inebilen manzaralı bir alanımız var. ve biz bu alanda düğün organizasyonları yapabiliriz. Toplantı ve seminerler de yapabiliriz. Çok ismi duyulmayan bir proje. Biz bunu gerçekleştirmek istiyoruz. Standımızı ziyaret eden her ziyaretçiler, acenteler ve otel sahipleri bize bu konsepti soruyor. Aprona karşı düğünün nasıl olacağını soruyorlar. Bu bizim için çok önemli bir tanıtım fırsatı" dedi.



mafakyanc

4 hafta önce - Cmt 23 Şub 2019, 13:28

3. Havalimanı başlığında “Misafir” kimliğiyle yazan bir katılımcı, aşağıdaki bilgilendirmeyi yapmış:

Alıntı:
Atatürk Havalimanı'nda 12 iç hat körüğü, Sabiha Gökçen'de ise yeni açılan kısım ile birlikte 10 tane ( sürekli iç hat ) ve 6 tane ( iç hat dış hat paylaşımlı ) olmak üzere toplam 16 iç hat körüğü bulunmaktadır.


AHL için söylenenler doğru ama ISG için söylenenlerde bir yanlışlık var galiba:

Sabiha Gökçen Yeni (yani şimdiki büyük) Terminalinde açıldığı gün, MARS tipi (yani aynı anda bir geniş gövdelinin yanaşıp 1L & 2L kapılarından aynı anda yolcu alıp/indireceği ya da aynı anda iki dar gövdelinin yanaşabileceği) yolcu köprü sistemleri vardı. Bunlar 201A/B …. 204A/B, 205A/B …. 208A/B olarak terminalin ön cephesinde konuşlanmıştır. Bkz. aşağıdaki Terminal Gidiş Kat Planı. Plandan görülebileceği üzere bunlar 4 + 4 set (ikili kapı/gate) olarak İç Hatlar (208-205) ve Dış Hatlar (204-201) olarak ayrılmıştır. İç ve Dış Hatlar arasında bir separasyon duvar bulunmaktadır. Yukarıda yazılana göre ise 3 set iç/dış hat paylaşımlı (ikili kapı/gate) vardır. Durum böyle ise bunlar (paylaşımlı olanlar) planda kırmızıyla işaretlediğim hangi kapılardır? Paylaşımlı kapı oluşması için İç ve Dış Hatlar arasındaki separasyonun bir yöne kaydırılması ve İç Hatlar olarak kullanım halinde bu kapıların Duty-Free alanıyla ilişkisinin de kesilmesi gerekecektir.

Terminalin yan cephesine yapılan ilave terminal bölümünde ise zaten 2’li MARS Gate vardır ve bunlar tamamen İç Hat’lara hizmet vermektedir.

Dolayısıyla Terminalde, yeni yapılan eklentidekilerle birlikte toplamda 10 adet ikili MARS (ya da 20 adet tek) kapı vardır ve plana bakılırsa bunlardan 12 adedi İç, 8 adedi Dış Hatlarda gözükmektedir.

Aradaki çelişkiyi ben çıkartamadım; bir bilgisi olan varsa öğrenmiş olacağız.

Bu arada Terminalin ön cephesindeki Kapılar 201A/B…208A/B olarak tanımlanırken yeni eklentidekilerin 209-210 ve 211-212 olarak tanımlanmasını da çözemedim. Bu konuda bir bilgisi olan?


(+)


Bu arada hazır fırsat düşmüşken, Terminal’deki Remote Gate (Busgate) olarak bilinen, körükler haricindeki çıkış kpılarının da planını aşağıda ekliyorum. Burada da eski bölümdekiler A/B olarak ikişerliyken Yeni İlave bölümde tek olarak 10 kapı tanımlanıyor.


(+)


Berktuğ
site denetçisi

4 hafta önce - Cmt 23 Şub 2019, 22:46


(+)




sayfa 217
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> İSTANBUL