Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
ali

15 yıl önce - Çrş 24 Arl 2003, 02:25

Bahsettigim New York Metrosu ile ilgili...
Bu link kendini bir kac gün icinde imha edecektir.
http://www.ntvmsnbc.com/news/248919.asp


Orhan
15 yıl önce - Çrş 24 Arl 2003, 04:22

Serhan demiş ki:
Aktarma yapilacak olan havaalanina ulasimin kolay olmasinin onemi ve gerekliligi acisindan yazdiklarina tam olarak katiliyorum.

Fakat, Ataturk Havaalani'nin etrafinda kamulastiralacak hangi alandan bahsettigini anlamadim.

Konumu geregiyle, bence, alan olarak genisleme acisindan, Ataturk Havaalani sinirina gelip dayanali cok oluyor.


En son yapilan ucuncu pistin arkasinda ozel sirketlerin hangarlari var. Onlarin arkasindanda yol geciyor. Yolun hemen arkasinda da evler var. Yani genislemeye en uygun yer o bolge. Oradaki araziler kamulastiralbilir diye dusundum ama tabi bu isin mevzuati tam nasil bilemiyorum.

Burc evet New yorkta dirtek baglanti yok ama bildigim kadariyla Newark ile JFK arasindaki mesafe o kadar uzak degil. Birde amerikada ki trafik o kadar fazlaki hemen hemen her yere iki havaalaninda da ucus var. Ama bizde durum farkli Ataturk havaalani daha bizi epey idare eder. Dis hatlarin yolcu kapasitesi yeni bolum ile birlikte 20 kusur milyona cikacak. 2003te sadece 8 milyon kisi dis hatlari kullanmis. Yani burasi dolmadan Kurtkoye fazla is dusmeyecek gibime geliyor. Belki bu formula 1 biraz hareketlilik getirebilir


Orhan
15 yıl önce - Çrş 24 Arl 2003, 05:23

Erectus demiş ki:
Burc evet New yorkta dirtek baglanti yok ama bildigim kadariyla Newark ile JFK arasindaki mesafe o kadar uzak degil. Birde amerikada ki trafik o kadar fazlaki hemen hemen her yere iki havaalaninda da ucus var. Ama bizde durum farkli Ataturk havaalani daha bizi epey idare eder. Dis hatlarin yolcu kapasitesi yeni bolum ile birlikte 20 kusur milyona cikacak. 2003te sadece 8 milyon kisi dis hatlari kullanmis. Yani burasi dolmadan Kurtkoye fazla is dusmeyecek gibime geliyor. Belki bu formula 1 biraz hareketlilik getirebilir


Demin continental havayollarinin sitesinde gezerken bunu buldum.

John F Kennedy (JFK), La Guardia (LGA) and Newark (EWR). All airports handle domestic and international flights, but most international flights into New York arrive at JFK. Flights from or via London Heathrow to New York land at JFK, and flights from London Gatwick land at JFK and EWR. Some transfer connections via continental Europe land at LGA, but the airport’s primary function is to handle internal US flights.

Travellers from Europe arriving at JFK will generally make their onward connection from there. Connections to smaller locations, and connections for travellers arriving at EWR, may have to be made by transferring to LGA.



Burç

15 yıl önce - Çrş 24 Arl 2003, 10:19

Benim evim La Guardia yakınlarında, JFK'den taksi ile geliş $35 ve
en az bir saat sürüyor.

Ali'nin verdiği linkten alıntı :

Alıntı:
Yıllardır büyük sorun haline gelen havaalanı ve kent arasındaki ulaşımın
tekeli taksilerde bulunuyordu. Manhattan’dan havalanına bahşiş dahil 40
dolara malolan taksi yolculuğu, sıkışık trafik nedeniyle bazen 2 saati
buluyordu.


Orhan
15 yıl önce - Prş 22 Oca 2004, 02:47

Arkadaslar ben mayis gibi hollanda daki arkadaslarimi Istanbula getiriyorum. Bunlar ucuz bir havayolu bulmuslar. www.corendon.com sitesinden bulabilirsiniz. Fiyatlar 19 ila 49 euro arasinda degisiyor. Birde ustune 25 euro vergi var ama fiyatlar fena degil.

Yanliz simdi bir problem fark ettim. Rezarvasyon sirasinda hep Istanbul diye geciyordu. Bende hala Istanbul deyince aklima direk Ataturk Havaalani geldigi icin dusunmedim bile. Megersem ucus Sabiha Gokceneymis.

Sabiha Gokcen Havaalaninin sitesine girdim. Taksime 50 km diyor. Ulasim icinde fazla bir bilgi konmamis. Bu havaalanina daha once ucmus olan arkadaslar acaba bana sehire nasil gidebilecegimiz hakkinda yardimci olabilirler mi?



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> İSTANBUL