sayfa 25  |
 |
murad22
4 ay önce - Cum 04 Ksm 2022, 13:30
Vatandaş nasılsa oyu veriyor hemde yüzde yetmiş,niye hizmet yapsın belediye
|
 |
İbrahimazq
4 ay önce - Cum 04 Ksm 2022, 21:40
Seçenek çok olursa trafik dağılır. Çömlekçiyi bilmem de değirmendereye bir ayar lazım. Hem otogar kısmına hem maçkaya ve çukurçayıra giden mezarlık kısmına. Yıkılıp genişletilmeli. Köprü tünel köprülü kavşak her şeyi yapsınlar. Orası büyük problem. Bir de maçkaya ulaşımda seçenek arttırılmalı. Resim atacağım şimdi örnek olarak
İlki akçaabat derecik ile bağlanıyor öbürü yomra ikisu ile bağlanıyor maçkaya.
(+)
Bu da direk yenicuma ve bahçecik erdoğdu ile maçka
(+)
Bayburt yolu özdil yoluna bağlanıyor yomraya. Yolun çekiciliğini %200 arttıracaktır. Yomra çok yakın trabzona. Ama tabi daha önce yapılması gereken başka tünel projeleri var.
(+)
|
 |
İbrahimazq
4 ay önce - Prş 10 Ksm 2022, 18:59
30 dakikada anca geçilebildi. Trafik durdu mu duruyor bu bölgede enlemesine 2.5km dikey 1Km yol tıkalıydı
(+)
Ekleme: Artık şehir çok büyüdüğü için Sanayi bölgesini maçka yolunda bir yere taşımak lazım. Şehrin en cazibeli yerlerinden birisi değirmendere ve sanayi bölgesi. Yıkılıp hem tüm şehrin yükünü kaldıracak yol yapılmalı, hem de yaya ölçeğinde olmalı ve binalar yapılmalı. Yaşam yeri olmalı. Eğlence yeri olmalı. Yer sıkıntısı var zaten sanayi eski aynı zamanda.
|
 |
mrtgedikli
4 ay önce - Cum 11 Ksm 2022, 10:06
Türkiye Otoban Planlaması
İngilizce Wikipedia'daki Türkiye otoban planlamasına baktığımız zaman görüyoruz ki Lojistik Merkez gibi otoban da Rize'ye kaydırılmış.
Ne kadar doğru veya hangi gerekçe ile bu yatırımlar kaydırılıyor?
Bu yatırımların Rize'ye kaydırılması için gerekçeli bir teknik rapor var mıdır bilmiyorum.
Ancak bu yatırımların Rize'ye kaydırılmasının Trabzon halkına ikna edici gerekçeler ile açıklanması gerekiyor diye düşünüyorum.
[/img]
|
 |
JusTiME
4 ay önce - Cmt 12 Ksm 2022, 11:43
Ovit tüneli olduğu için Rizeye kaymış gibi görünüyor. Zigana tüneli açılınca ovit tünelinin önemi gittikçe azalacak oraya gidenler batum tarafına gidenler sınırlı olacaktır. Ne de olsa zigana tüneli ovite kıyasla inişli çıkışlı yollar olmayacak. Ha diyince geçilecek... Diğer taraftan ovit ise daha engebeli gibi görünüyor tünele olan bölüm ve tünelden sonraki bölümler... 2053 projeleri arasında Trabzon Şırnak Otoyol projesi gözüküyor. 2035-2036 yıllarında aktif olacağını gösteriyor. Kısacası doğudan kim gelirse gelsin tercih edilecek yol zigana tüneli olacaktır. Çok kısa sürede sahile girilecek buradan...
Kop tünelleri de cabası orası da gelecek sene ya da 2024te bitecektir. Yollar ziganadan geçin rahat edin diyecek bağıra bağıra...
|
 |
İbrahimazq
4 ay önce - Cmt 12 Ksm 2022, 20:01
Bu bilgilerin ne kadar yanlış olduğunu şu bilgiyle anlatayım. Doğu Anadolu’dan Karadenize en kısa yol Rize’den geçiyor. Ovit ile bu daha da kısaldı.
Ve 2 tünel daha yapılıyor. Onlar bitince daha da kısalacak. 2 tünel daha yaparlarsa Trabzon-Rize’den daha yakın olacak belki de Erzurum-Rize arası (şimdide ben sallamışım. Tüneller yapılmaya devam etsin 2 kat fazla sürecek Trabzon Rize arası mesafeden. Biri 1 saat sürüyorsa diğeri de 2 saat sürecek.)
|
 |
murad22
4 ay önce - Cum 18 Ksm 2022, 11:36
Trabzon'da petrol heyecanı!
Denizlerdeki petrol ve doğalgaz aramalarında kullanılmak üzere satın alınan ve geçtiğimiz haftalarda Trabzon Limanı'na demir atan Barbaros Hayrettin Paşa Sürmene açıklarında petrol aramaya hazırlanıyor.
Trabzon Limanı’na demir atan 84 metre boyunda ve 4 bin 711 groston ağırlığındaki geminin Trabzon’un Sürmene açıklarında petrol arama faaliyetinde bulunacağı öğrenildi.
Trabzon'da Sürmene-1 derin deniz sondaj kuyusu açıldı
Trabzon Limanına 2 Kasım 2022 günü demir atan Barbaros Hayrettin Paşa Sismik Araştırma Gemisi bir müddet daha Trabzon Limanı’nda demirli kalacağı ve bu süre zarfında burada lojistik ihtiyaçlarını karşılamaya devam edecek. Geminin Trabzon Limanından ayrılmasına müteakiben Karadeniz’de sismik araştırmaları derinleştirileceği öğrenildi.
Öte yandan 2010-2011 yıllarında Sürmene-1 derin deniz sondaj kuyusu açılmış, yaklaşık 3 bin 500 metreye inildiğinde dönemin TPAO Genel Müdürünün çamur analizlerinden petrol emarelerine rastlandığı ifadeleri basında yer almıştı.
Trabzon açıklarında aramalar sürüyor
Bölgede Azerbeycan ve Romanya petrol kuşaklarının benzeri bir petrol kuşağına ulaşılabileceğine işaret ediliyor. Türkiye'nin Karadeniz sahillerinde daha önce petrol ve doğalgaz araması yaptığı ve açtığı kuyuların haritası Öte yandan Türkiye'nin karada ve denizde gaz ve petrol aramaları hız kesmeden sürüyor.
|
 |
Ahmet Çolak 61
4 ay önce - Pzr 20 Ksm 2022, 13:35
Alıntı: |
Bu bilgilerin ne kadar yanlış olduğunu şu bilgiyle anlatayım. Doğu Anadolu’dan Karadenize en kısa yol Rize’den geçiyor. Ovit ile bu daha da kısaldı. |
çok saçma bi düşünce burada önemli olan otoyola hangi şehrin daha çok ihtiyaç duyduğu. trabzon bölgenin lideri her alanda böyle. o zaman demiryolu, karayolu vs öncelik trabzona inmesidir. trabzondan dağılmasıdır. karadenize rize üzerinden inenler tekrar trabzona gitmeyecek mi yol zaten uzamış olacak. o zaman yolun rizeye gitmesi bir şey ifade etmiyor.
|
 |
JusTiME
4 ay önce - Pzr 20 Ksm 2022, 15:21
Erzurum'dan gelen 1 araç kop tünelinin açılmasıyla birlikte Doğankent yolunu bile tercih etmeyeceklerini düşünüyorum. Nedenine gelirse bu güzergahta vauk dağına 2025te tünel açılmış olacak. Onun haricinde kop tüneli yetmedi ekstra olarak Trabzon'un zigana tüneli ile birleştiğinde bu yolda 40km kadar yol kısalacak bu da şu an ki Doğankent yolunun mesafesine düşürecek. Gerçi bu yolla Tireboluya olan mesafe de yabana atılmayacak şekilde fena şekilde kısalacaktır. Ama Hiç 1 yol Trabzon yolu kadar rahat yol olmayacak. Araklı yolunu bile kullanmalarına gerek kalmayacak tırcılarımız...
Kop tüneli kısmı bize 8.5km düz yol nasip edecek.
Vauk tüneli 8km düz yol nasip edecek. Zigana yolu ise 15-20km düz yol nasip edecek bize... Bununla bitmiyor Maçkada açılmamış hala tüneller mevcut zigana tüneli kapsamında bununla bitmiyor. Trabzon'un kanuni bulvarı yapılınca artık Akçaabat'a direk ulaşacaklar rahat rahat... Bu yerleri de kattığımızda 50kmyi kesinlikle aşacak Doğankent yoluyla tamamen aynı olacağına inanıyorum. Bu olduğunda ise Doğankent yolu tecih edilmeyecek hale gelmesi pekala mümkün ama Akçaabat'ın trafik sorunu sürücüleri düşündürecektir. Umarım tez vakitte bitirirlerde mapa Akçaabat güzergahına güney çevre yolunu yapmaya başlar. Ama o da 2030dan önce bitmesi mümkün olmayacaktır.
|
 |
İbrahimazq
4 ay önce - Pts 21 Ksm 2022, 00:30
Doğankent yolu niye tercih edilmesin. Hiç bir mantıklı açıklaması ve istek yok. Doğankentten - Güce - Espiye arası bölünmüş yol yapılsa o yol 1 numaralı tercih edilir yol haline gelir kimse de alamaz elinden.
|
 |
sayfa 25  |