1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1  |
 |
can_91
14 yıl önce - Cmt 06 Arl 2008, 15:54
Trabzon Projeleri
Meydan Parkı Yeni Bir Kimlik Kazanacak...
Meydan Parkı- Opera Binası Restitüsyon Restorasyon ve Peyzaj Uygulama Projesi Hizmet Alımı İhalesi 19.06.2008 tarihinde yapıldı. İhaleyi Okman Mim. Dan. Müh.İnş. ve Tic. Ltd. Şti. kazandı. 11.07.2008 tarihi itaibariyle çalışmalara başlandı.134 iş günü içerisinde tüm çalışmalar bitirilecek.
DONDURULMUŞ AV HAYVANLARI MÜZESİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
Trabzon Belediyesi tarafından yapılacak olan Dondurulmuş Av Hayvanları Müzesi'nin projesi tamamlandı, inşaatına başlanıyor. Zağnos Vadisi'nin güney kısmında yapılacak müze inşaatının 2008 yılı içerisinde bitirilmesi planlanıyor.
Dondurulmuş doğa ve av hayvanlarının sergileneceği bu müze sayesinde ziyaretçiler yaban hayatını daha yakından tanıyacak.
Bu müze oluşturulurken Avcılar Kulübü ile ortaklaşa hareket edilecek.
HAFİF RAYLI SİSTEM UYGULAMA PROJESİ İHALESİ YAPILDI
Kent içi tarafiği rahatlatmak amacıyla halkımızla yapılan anket çalışmaları sonucu kent içi ulaşımda dolmuş sistemi ve güzergahlar konusunda çalışmalar başlatılmış ve şehrin yıllardan beri özenle beklediği kent içi Hafif Raylı Sistem için start verilmiştir.
Meydan- Fatih arasında yapılması planlanan proje 495O mt uzunluğunda tek hatlı raylı sistem olup, proje ihale bedeli 254.500.000 TL dir. 195 iş günü içerisinde bitirilecektir.
Trabzon Belediyesi Kalkınma Parkı inşaatı başladı
Trabzon Belediyesi'nin Kalkınma Mahallesinde yaptıracağı çok amaçlı parkın inşaatına başlandı.
Proje çalışmaları 2 yıl önce yapılan ancak hukuki sorunlardan dolayı inşaatına gecikmeli olarak başlanan 10 bin metrekare alan üzerine yapılacak olan Kalkınma Mahallesi parkının içinde kafeterya, spor alanları su havuzları , düğün salonu, gezinti ve seyir alanları, çocuk oyun alanı ve dinlenme alanları yer alacak.
Mahalle sakinlerinin yanısıra Üniversite öğrencilerine de hizmet vermesi amaçlanmaktadır.
ÇAĞDAŞ SANATLAR MÜZESİ
Çağdaş Sanatlar Müzesi olarak tasarlanan Kızlar Manastırında Anıtlar Kurulunun almış olduğu karar doğrultusunda 2006 yılı Eylül ayı itibari ile başlayan çalışmalarda manastırı sarmış olan ağaçlar ve yabani otlardan manastır temizlendi. İlerleyen günlerde alanın mevcut rölevesi doğrultusunda sistemli bir kazı yapabilmek için arazi karelere bölündü. Mevcut kotlar çıkarılarak arazide kazıya başlanacak alan tespit edildi.

ESKİ TEKEL BİNASI YERİNE
BELEDİYE SARAYI VE ALIŞ-VERİŞ MERKEZİ YAPTIRIYORUZ
İSMAİL HAKKI BERKMEN TARİH MÜZESİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
Trabzon Belediyesi tarafından Trabzon tarihini 5 ayrı dilde anlatacak olan İsmail Hakkı Berkmen Tarih Müzesi inşaatı hızla devam ediyor.
Atapark'ta bulunan Zağnos Burcunda hizmet verecek olan İsmail Hakkı Berkmen Tarih Müzesinde Trabzon'un tarihi binanın çeşitli yerlerine yerleştirilecek olan plazma TV'lerde Türkçe'nin yanısıra, İngilizce, Almanca, Rusça ve Fransızca olarak anlatılacak.
http://www.trabzon.bel.tr/Projeler/Projeler.html
|
 |
Sadettin Odabaşı
14 yıl önce - Pts 08 Arl 2008, 15:58
Trabzon çok değişti. Gün geçtikçe güzelleşiyor. Bu projeler Trabzon'un turizmine önemli katkı sağlayacaktır ve şehirde yaşam standartını yükseltecektir. Raylı sistem Trabzon'un en önemli ulaşım aksı olan Akçaabat-Yomra arasında olsaydı daha iyi olurdu. İleride oraya da uzatırlar inşallah. Zağnos Vadisi çok güzel oluyor. Ben oraadyken ikinci etabın da yıkımlarına başlamışlardı. Şimdiye epeyce mesafe alınmıştır herhalde.
Trabzon'u iyi bir gelecek bekliyor.
|
 |
Volkan Soner
14 yıl önce - Cmt 28 Şub 2009, 16:14
Atapark Alışveriş Merkezi İnşaatı
(+)
|
 |
murat muratoglu
14 yıl önce - Cmt 28 Şub 2009, 19:32
demir yolunun gelmesi Trabzon a başka bi kimlik kazandırır
|
 |
PINAR DEMİR
13 yıl önce - Prş 28 May 2009, 23:42
İstanbul-Trabzon hızlı trenle 7 saat
AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, Demiryollar, Limanlar, Havameydanları İnşaatı (DLH) Genel Müdürlüğü, Erzincan'ın Trabzon'a, Gümüşhane ve Tirebolu üzerinden konvansiyonel demiryolu ile bağlanması için 1983'te İstanbul Teknik Üniversitesine proje çalışması yaptırdı. Hurşit Çayı'nı takip eden bir demiryolu öngören bu proje ile hızlı tren işletmeciliği yapılamayacağını öngören TCDD Genel Müdürlüğü, Erzincan'ı Trabzon'a konvensiyonel demiryolu yerine, geliş-gidiş hızlı tren hattıyla bağlamayı öngördü. Bunun üzerine Karadeniz Teknik Üniversitesi ile ''Trabzon-Erzincan Hızlı Tren Projesi''ne ilişkin güzergah çalışması yapan TCDD Genel Müdürlüğü, proje için Erzincan-Bayburt-Çaykara-Of-Trabzon rotasının daha uygun olduğu görüşüne vardı.
-EN UZUN TÜNEL-
Erzincan-Trabzon Hızlı Tren Projesi kapsamında, Bayburt-Çaykara arasındaki Doğu Karadeniz Dağları'nın 35 kilometre uzunluğunda bir tünelle geçilmesi amaçlanıyor. Bölgenin coğrafi şartlarının, tünel açılmadan hızlı tren işletmeciliğinin yapılmasına izin vermeyeceğine dikkati çeken TCDD yetkilileri, inşaat teknikleri ile 35 kilometre uzunluğunda bir demiryolu tünelinin yapılmasının mümkün olduğunu belirtti.
Proje güzergahındaki zorluklar nedeniyle, projenin işletme hızı saatte 200 kilometre olarak planlanıyor. Çift hat olarak planlanan Trabzon-Erzincan hızlı tren hattında yük taşımacılığı da yapılabilecek.
Trabzon-Erzincan Hızlı Tren Projesi için çalışmalarını tamamlayan TCDD Genel Müdürlüğü, fizibilite raporlarını DLH Genel Müdürlüğüne gönderdi. DLH Genel Müdürlüğü, bu yıl içinde Trabzon-Erzincan Hızlı Tren Projesi için proje ihalesine çıkarak, proje için en iyi güzergahı detayları ile belirleyecek. Projenin hazırlanmasının ardından DLH'nın yapım ihalesine çıkması bekleniyor.
-İSTANBUL-TRABZON HIZLI TRENLE 7 SAAT OLACAK-
Yapımı devam eden Ankara-İstanbul ve Ankara-Sivas hızlı demiryolu projeleri ile bu yıl içinde yapım ihalesine çıkılması amaçlanan Sivas-Erzurum hızlı demiryolu projesinin tamamlanmasının ardından, İstanbul'dan Trabzon'a hızlı tren ile seyahat 7 saat sürecek. İstanbul'dan yola çıkacak hızlı tren, Eskişehir, Ankara, Sivas ve Erzincan üzerinden Trabzon'a ulaşacak.
TCDD yetkilileri, İstanbul'un yanı sıra Doğu Anadolu ile Güneydoğu Anadolu'yu da Karadeniz'e bağlayacak Trabzon-Erzincan hızlı tren hattıyla bölge ticaretinin canlanacağını ve Trabzon limanına yük taşımacılığının artacağını kaydetti.
AA
|
 |
-mert-
13 yıl önce - Cum 29 May 2009, 11:36
way bee ben bilmiyodum böyle bi proje.Mükemmel bişey ya.Desenenize artık doğu karadenize trenle ulaşabilcez.Çok güzel bişey.İstanbul ile Trabzon'un zaman farkının 7 saat olmasıda ayrı bi değer.
|
 |
Yağızhan Sağnak
13 yıl önce - Prş 02 Tem 2009, 15:26
Trabzon, Dubai'ye Rakip
İran İslam Cumhuriyeti Trabzon Başkonsolosu Muhammet Rafiei, İran ile Trabzon’un İran için önemi üzerine konuştuk. günebakış Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Yoloğlu’nun sorularını cevaplayan Rafiei, Trabzon’un dünyada gelişen ticaret hacminden fazla pay almak için zamanı iyi kullanamadığını ve gerilerde kaldığını söyledi. Trabzon’un bulunduğu alanın ticaret açısından İran, Afganistan, Çin ve Orta Asya için çok önemli olduğunu ifade ene Rafiei, İran’ın ticaretinin önemli bir kısmının Dubai üzerinden yapıldığını, Trabzon Limanı’na demiryolu ile ulaşım sağlanması ve kapasitenin yükseltilmesi durumunda Dubai yerine İran’ın Trabzon’u tercih edeceğini kaydetti. İşte Rafiei ile yaptığımız ropörtaj;
Yoloğlu: Öncelikli olarak burada bizi misafir ettiğiniz, röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Rafiei: Buraya geldiğimden buyana bir yıl oldu. Böylesi bir fırsat hiç bulamamıştık. Bu sizinle oldu. Ben sizlere teşekkür ediyorum.
Yoloğlu: Türkiye için İran hem dost hem de komşu bir ülke. Hem inançsal olarak hem de sosyal olarak ortak noktalarımız çok. Son dönemlerde iki ülke arasındaki ilişkiler de çok olumlu bir seviyede. Bundan sonra herkes bu ilişkilerin ticarete daha fazla yansımasını bekliyor. Bunun içinde önemli etken Trabzon Limanı’nın İran tarafından daha fazla kullanılması. Bu konuda da müspet gelişmeler var. Türkiye ile İran arasındaki ilişkiler nasıl?
Rafiei: İki ülke arasındaki dostluk görüşlerinize katılıyorum. İki ülke birbiri için önemli olan ülkedir. Büyük devletlerde biliyorlar ki Türkiye ile İran olmadan hiçbir şey olamaza. Uzun yıllardır Türkiye ile İran arasında hiçbir konuda bir problem olmamıştır. Dünyada komşu ülkeler arasında tarihten bu yana hiç sorun olmayan ender ülkelerden biriyiz. İran’ın hemen hemen yarısı Azerice ve Türkçe konuşuyor. Rehberimiz Ayetullah Hamaney’in kendisi Azeri’dir ve Türkçe’yi ana dili gibi konuşmaktadır. İran’da inkılap yapıldıktan sonra oluşturulan Bakanlar Kurulu’nun çoğu Türkler’den oluşuyordu. Bunu İran’da bir ayrımın olmadığını belirtmek için söylüyorum. İki ülkenin birbirinden farkı yoktur.
Yoloğlu: İki ülke arasındaki ticaret istenilen ölçüye gelemiyor. Özellikle Trabzon şehri için İran çok önemli. Trabzon’un bir limanı var. Limanın aktif hale gelmesi Trabzon şehrine ekonomik katkı sağlar. Bu konuda güzel mesajlar veriliyor. Ama somut olarak istenilen noktaya gelemedik. Bunun nedeni olarak neleri görüyorsunuz?
Rafiei: Son zamanlarda İran özellikle ticari alanda önemli gelişmeler sağlamıştır. Bu gelişmelerde Türkiye biraz geride kalmıştır. Trabzon’la İran arasında 600 senedir bir irtibat vardır. Zaman zaman bu ilişkiler çok iyi yoğunlaşmış, zaman zamanda azalmıştır ama hiçbir zaman kesilmemiştir. İki ülke yetkilileri son zamanlarda özellikle İran ile Trabzon arasındaki ticari ilişkilerin gelişmesini arzulamaktadırlar. Trabzon’u faal duruma geçirmek istiyorlar. Bunun işaretleri son zamanlarda görülmeye başladı. Yaklaşık bir ay önce Tebriz’de yapılan Yatırım Fırsatları Semineri’ne Trabzon ve Karadeniz’den yaklaşık 100 işadamı katıldı. Böyle bir ticari heyetin ziyareti İran tarihinde görülmemiştir. Tebriz’in çevresinde Sufyan adında bir belde var. Orada 20 bin metrekarelik alan verdik. Trabzon’dan gelen TIR’ların orda kalması ve depolama yapılabilmesi için Trabzon Limanı İşletmesi’ne verilmiştir. Trabzon Limanı 100 milyon dolarlık yatırım yapacak. Bu yatırım Trabzon Limanı’nın orada yapacağı bir rakamdır. Öyle bir alan ki aynı zamanda 100 gemi yükleme ve boşaltma işlemini yapabilecek bir alan verilmiştir. Trabzon Limanı orda soğutma salonları kuracak, yapılan depolarda da gemi ve TIR’larla getirilen mallar orda depolanacaktır.
Yoloğlu: Peki burası ile ulaşım ne şekilde sağlanacak? Trabzon Limanı nasıl daha aktif bir hal alacaktır. Bunun için bir zaman verebilir misiniz?
Rafiei: Ulaşım karayoluyla sağlanacak. Tebriz Ticaret Odası ve Trabzon Ticaret Odası arasında yapılan protokol çerçevesinde Tebriz Ticaret Odası’ndan bir kişinin Trabzon Ticaret Odası’nda, Trabzon Ticaret Odası’ndan bir kişinin Tebriz Ticaret Odası’nda yerleşmesi kararlaştırıldı. Başlangıç yapılmıştır ve inşallah yavaş yavaş yoğunlaşacak ve zirveye ulaşacaktır. Büyükelçimiz, Trabzon Milletvekili Cevdet Erdöl ile Ankara’da görüşme yapmıştır. Her iki yetkilide Trabzon Limanı’nın faaliyete geçmesi için görüşmede bulunmuştur. Bence yakın bir gelecekte faaliyetlerin yoğunlaşmasına, Karadeniz Bölgesi’nin ve bilhassa Trabzon Limanı’nın faal duruma geçme sürecine tanık olacağız. Bize göre Trabzon, İran’ın Batı’ya açılan kapısı ve İran da Türkiye’nin Orta Asya’ya yayılması için açılan bir kapıdır.
Yoloğlu: Bu arada İran’a taşımacılık yapan TIR’ların önemli sorunlarından bir tanesi de yakıt sorunu. Bu sorun da uzun bir süredir gündemi meşgul ediyor.
Rafiei: Yakıt meselesi konusunda Hem Türk yetkililer hem de İranlı yetkililer bu konuyu görüşmeye devam ediyor. Bu engel aşılacaktır. Sorun çözülse de çözülmese de irtibatımız ve ticari ilişkilerimiz kesilmeyecektir.
Yoloğlu: Trabzon Limanı’nın sizin için ne tür avantajları var?
Rafiei: Trabzon ile İran arasındaki mesafe buradan 600 kilometre. Trabzon’un Batı Azerbaycan’ın merkezi olan Tebriz’e uzaklığı yaklaşık 900 kilometredir. Tahran ile Trabzon arası bin 400 kilometredir. Trabzon’dan İstanbul’a kadar da olan mesafede bu kadar sayılır. Yani Trabzon’un Tahran ile mesafesi İstanbul’a yakındır. Bunu niçin söyledim biliyor musunuz? Bizim yıllık ithalatımız 180 milyar dolardır. Bunun büyük bir kısmı Birleşik Arap Emirlikleri kanalıyla Dubai’den yapılıyor. Gemiler Dubai’den Avrupa limanlarına 35 günde gidiyor. Trabzon’dan aynı Avrupa limanlarına ise 15 günde gidiyor. Yani bunu geniş bir şekilde ele alırsak bizim güneyde Tebriz’de en büyük limanız Bender Abbas Limanı vardır. Bu liman ile Tebriz arası 2 bin kilometredir. Aynı limanla Tahran arası bin 300-bin 400 kilometredir. Siz şimdi böyle bir ilişki içersinde karar verecek olsanız hangi kanaldan çalışmayı tercih edersiniz? Buraya gemi 20 gün önce geliyor. Bin 500 km Karadeniz’e yakın. Ama şimdiye kadar Trabzon’dan istifade edemedik.
Yoloğlu: Neden Trabzon’u bu zamana kadar tercih etmediniz. Bunun nedenleri nelerdir? Sizin Türkiye’den beklentileriniz nelerdir?
Rafiei: Trabzon’un altyapı kapasitesi yeterli değildi. Önemli meselesi tren yoludur, yoktur. Liman kapasitesi küçüktür. Mülkiyet hususunda bir sorunumuz var. İranlı bir yatırımcı bir büro, bir ev sahibi olamıyor. Kanunlar işadamının burada mülkiyet sahibi olmasına müsaade etmiyor. Bütün bunlar görüşülüyor ve çözüm yolları aranıyor. Hem sizin üst düzeydeki yetkilileriniz Trabzon’un altyapısını tamamlamaya çalışıyor, hem de geleneksel demiryolu düşünülüyor Trabzon için. Gümrük meselesi ve yakıt meselesinin de çözülmesi gerekiyor. Bunlar zamanla olacak işler. Trabzon bunları sadece İran için yapmıyor. Trabzon’un altyapısı iyi olursa Dubai’den çok daha iyi noktaya gelir. Orada işadamlarına her türlü kolaylıklar sağlanıyor. Trabzon altyapısını hazırlarsa sadece İran’a değil bölgeye hizmet verebilecek hale gelir. Afganistan’a ulaşabilir. İran kanalı ile Pakistan’a, Türkmenistan ve 14 Türkçe konuşan ülkeye açılabiliyor. Çin, Hindistan’a İran demiryolu kanalıyla açılabiliyor. Çin’e de açılabilir. Demiryolu Van’a kadar gelmiş. Demiryolu birbirine bağlanırsa bir anlaşma da yapılmış ki demiryolu Erzincan’a ulaşırsa Erzincan, Erzurum ya da Van’a kadar olan demiryolu hattını da İran bu işi yapacak. Mallar Trabzon kanalıyla Erzincan’a, Erzincan’dan da İstanbul kanalıyla diğer ülkelere, hem doğu hem de batı ülkelerine bağlanıyor. Biz Van’a ulaşırız. Bizim limanlarımız kuzey ve güney kısmından demiryolu Van’a kadar ulaşıyor. Yani o kısımlar dağlık bölgedir. Bu demiryolu olursa Türkiye’de, Trabzon kanalıyla büyük bir değişiklik meydana gelir.
Yoloğlu: Trabzon’un İran ihracat ve ithalatındaki yeri nedir? Demiryolu bağlantısı olması durumunda altyapının da düzenlemesiyle Trabzon’dan İran ne kadar ithalat ve ihracat yapar?
Rafiei: Şu anda İran’ın Türkiye üzerinden yaptığı ihracat ve ithalatın %70’i İstanbul’da yapılıyor. Trabzon’un payı düşük? Trabzon’un altyapısı geliştirilir ve limanda geliştirilip demiryolu bağlanırsa Trabzon sadece İran için değil bütün Batılı ülkeler için cazip hale gelir ve önemli bir noktaya gelip, böylece İstanbul ile rekabet eder konuma gelecek. Çünkü Trabzon böyle bir pozisyona sahip. Şu anda ticaret tam olarak özelleşmedi. İthalat mallarının % 70’i devlet kanalıyla gelmiş. Biz bunun bir bölümünü Trabzon’a getirirsek Trabzon’da da büyük bir değişim meydana gelecektir. Şu anda ithalat güney tarafından yapılıyor. Şimdi özel sektör gelecek, hadi özel sektör gelmesin diyelim eğer devlet elindeki olan kendi malını Trabzon’dan taşısa Trabzon için yeter. Trabzon’un altyapısı geliştirilirse ve düzeltilirse hem bizim devlet elindeki tüccar hem de Trabzon’daki devlet eksenindeki tüccar Trabzon’a gelecektir.
Yoloğlu: Trabzon’un Dubai’ye karşı avantajları var mı?
Rafiei: Trabzon çok güzel bir iklime sahip. Dubai’de yılın 9 ayı hava sıcaklığı 50 derecenin üzerinde oluyor. Oraya gelen malların büyük çoğunluğu kapalı hava alanlarında ve soğuk hava depoların da muhafaza ediliyor. Trabzon için böyle bir şart söz konusu değil. Trabzon’da yazın bile serin hava bulmak mümkün. Dubai son 20 yıl içerisinde bütün altyapılarını tamamladı. Limanlarının kapasitelerini yükseltti. Dubai, Trabzon’dan daha küçük bir kent. Trabzon oraya göre çok büyük. Limanın kapasitesinin büyütülememesi, altyapının hazırlanmaması ve idare gümrüklerdeki sorunlar nedeniyle Trabzon geride kalmıştır. Bunun için Trabzon’un acele etmesi gerekiyor. Eğer Trabzon acele etmezse diğer şehirler Trabzon’un yerini almak istiyor. Bu konuda her geçen gün önemli gelişmeler yaşanıyor.
Yoloğlu: Zaman ayırdığınız için teşekkür ediyoruz?
Rafiei: Bize bu fırsatı verdiğiniz için biz teşekkür ediyoruz.
http://www.gunebakis.com.tr/haber.php?id=17803
En son Yağızhan Sağnak tarafından Prş 02 Tem 2009, 15:46 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
|
 |
Sadettin Odabaşı
13 yıl önce - Çrş 02 Eyl 2009, 11:00
Alıntı: |
TRABZON Belediye Başkanı O. Fevzi Gümrükçüoğlu, büyükşehir olamayan Trabzon’un Denizli modelindeki gibi özel bir statüye kavuşturulması için çalışma başlattı. Gümrükçüoğlu, bu proje ile Akyazı, Akoluk, Çukurçayır ve Pelitli belde belediyelerinin merkeze bağlanmasını önerdi. Eski başkan Volkan Canalioğlu, gündeme getirdiğinde tepki gösteren belde belediye başkanları bakalım Gümrükçüoğlu’nun önerisine ne diyecek?
Trabzon Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu Trabzon’un daha güzel bir görünümün ortaya altyapı ve imar uygulamalarını tek elden yapılması için Trabzon Belediyesi’nin çevresinde bulunan belde belediyeleri ile merkez köylerinin Trabzon Belediyesi’ne katılması gerektiğini bu konuda çalışma yapacaklarını söyledi.
Daha önce eski Belediye Başkanı Volkan Canalioğlu tarafından da gündeme getirilen ve belde belediye başkanlarının tepkisine neden olan aynı teklifin Trabzon için bir zorunluluk olduğunu ifade eden Gümrükçüoğlu, "Trabzon Belediyesi kendi sınırları içerisinde düzenleme yapıyor. Ama yanındaki bir başka belediye kendi çıkarları için farklı bir uygulama yapıyor. Öyle olunca da bütünlük bozuluyor. Bizim belediyemiz ile Akyazı Belediyesi’nin uygulamaları aynı değil. Biz Boztepe’de 2.5 kat izni veriyoruz. Hemen arkadaki Çukurçayır Belediyesi belediyenin çıkarları doğrultusunda 10 kat izni veriyor. Böyle olunca da bizim belediyenin sınırları içinde kalan vatandaşlar tepki gösteriyor ve bütünlük bozuluyor. Bu yüzden Trabzon Belediyesi’nin çevresinde bulunan belediyeleri Trabzon Belediyesi’ne katmamız gerekiyor. Bu konuda hazırlık yapıyoruz. Bunu başarabilirsek Trabzon’un gelinde bir bütünlük sağlanacak ve kararlılıkla kararlar uygulanacak" dedi.
Söz konusu uygulamanın olabilmesi için kurumların da onayı gerektiğini ve daha önce bunun Denizli’de uygulandığını ifade eden Gümrükçüoğlu, "Biz başvurumuzu Trabzon Valiliği’ne iletiriz., Valilik bunu uygun bulursa İçişleri Bakanlığı’na gönderir. Bakanlık Danıştay’dan görüş sorar. Danıştay olumlu görüş sunarsa İçişleri Bakanlığı Başbakanlık ve Cumhurbaşkanlığı’nın onayıyla birlikte çevre belediyeleri bize katılabilir. Biz bunu siyasi parti ayrımı yapmadan tüm belediyeler için düşünüyoruz. Kamuoyu bunu tartıştıktan sonra nihai karar ortaya çıkacak" şeklinde konuştu. |
Bu projenin gerçekleşmesi çok iyi olur. Hatta Akçaabat ile Kavaklı ve Söğütlü de birleşmelidir. Zaten bunlar içiçe olan yerleşim yerleri. Yanyana iki ayrı belediye olması saçma bir durum. Destekliorum.
|
 |
Mert Ateş35
13 yıl önce - Çrş 27 Oca 2010, 23:07
Trabzon'a Hilton oteli yapılacağı yönünde bir haber okudum bir sitede. Doğru mudur bu haber, Trabzonlu arkadaşlar yanıtlayabilirse sevinirim.
|
 |
Adem Hotaman
13 yıl önce - Sal 16 Şub 2010, 15:09
Haber kesin olmamakla beraber böyle bir söylenti var hatta yeride belliymiş.Yeni yapılan pelitlideki spor salonunun alt tarafında bulunan köy hizmetleri binasının yerine yapılacakmış.
|
 |
sayfa 1  |
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
|