Ana Sayfa 882 bin Türkiye Fotoğrafı
İstanbul Mecidiyeköy metrobüs durağı ile M2 Şişli metro istasyonu arası altgeçit bağlantısı
Sayfa: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Sonraki
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
inancgs05

5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 18:39
İstanbul Mecidiyeköy metrobüs durağı ile M2 Şişli metro istasyonu arası altgeçit bağlantısı


Mecidiyeköy Metrobüs ile M2 (Taksim-4.Levent) Şişli İstasyonuna Hatta İstasyonun İçine Turnikelerin Hemen Önüne Bir Bağlantı Projesi Tasarladım İstanbul'un Kalbinin Attığı Bu Bölgede Böyle Bir Tasarrufun Uygun Olacağını Düşündüm.Yorumlarınızı Bekliyorum



(+)


Açık mavi : mevcut yürüme yolu
Yeşil Alt geçitle kısalan yol
Kırmızı : Metro Turnikeleri
Mor : Metrobüs Durağı


En son inancgs05 tarafından Prş 13 Ksm 2008, 18:49 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Burç

5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 18:52

Ben bu projeyi tam 2 sene önce tasarlamıştım :
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=378690#378690


İSMAİL ÇELİK

5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 19:07

Ben İbb yazmıştım bile.

fatihyanar
5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 19:07

Çok mantıklı.Yol %40 civarı kısalıyor.Ama tünel maliyeti %40'lık bir kısaltmaya değecek mi bunuda düşünmek lazım.Maliyet hakkında herhangi bir fikrim yok.Hem sadece metro için değil diğer insanlar içinde bir yürüme yolu olur.Şuan ana duraktan inip Teknosa'ya gitmek için çok kez karşıdan karşıya geçiyoruz.Altgeçidin Teknosa'yla alakası olmasa.Sözkonusu Mecidiyeköy anadurağı olunca zaten yolcu sayısı tahmin ediliyordur.Ama T1'deki Çapa durağının altındaki altgeçit gibi işportacıların mesken tutması engellenebilr.Hoş ordaki işportacı teyzeden bizde birşeyler aldık ama İstanbul trafiğini yer altına alma çalışmaları kapsamında insanların bir kısamı da yer altına inmiş olur.Ama meydandaki simitçi ve tuvaletçi bu işe kızar.Aynı ÖHO'ların metrolara kızdığı gibi:)

Fatih Yanar Beylikdüzü/İstanbul


inancgs05

5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 19:10

Alıntı:

Burç
site denetçisi
Çrş 22 Ksm 2006 23:43

Otobüs durakları yeniden bu yolun altına taşınmalı bence.
şu anda ana duraklar 4 ayrı yere dağıtılmış vaziyette ve aralarındaki mesafe çok uzun,
kaldırımlar da yetmiyor. Bir otobüsten inip diğer durağa geçiş 15 dakika alıyor.

Alternatif olarak mezarlığın altından E-5'e bir tünel ile duraklar Cevahir'in alt katına
alınabilir, hem gene üstü kapalı olur, hem de dışarı çıkmadan metroya da bağlantı olur.


Aynı Mantıkdan yola çıkmışız ama sen başlığı attığın zamanlarda Metrobüs denilince akıllara Bisküvi markası geliyordu şimdi emlak fiyatlarını etkileyen bir ulaşım ağından bahsediyoruz.


Alıntı:
Ben İbb yazmıştım bile.


İsmail Hocam Devrik Cümle Olmuş Bende Panelde Söylemiştim z.kuyuya çevirdiler cevabı mezarlıkdan çekiniyo olabilirler gayri müslim mezarlığı nede olsa

Ayrıca metro girişinde de uzun bir tünel var sadece müvisyenlee izin veriliyor bunda da farklı olmaz


mcagri
5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 19:38

Her gün bu yolu yürürken aklımdan geçirdiğim bir proje. Yolun kısalmasından ziyade, esas getiri yaya trafiğinin rahatlaması. Karşıdan karşıya geçen ve kaldırımlara sığmayan yayalar, ciddi bir güvenlik riski oluşturuyor, yanı sıra buralarda resmen yaya trafiği sıkışıyor.

Tez elden yapılması gereken bir proje.


bilalunal

5 yıl önce - Prş 13 Ksm 2008, 20:14

Bu durum buyuksehirin "yuzupte kuyruguna geldikten sonra birakiverme" ozelliginin orneklerinden bir tanesi sadece.Sistemler arasi disa kapali ve mumkun en kisa bir yaya baglantisi sart olmali. Hatta sistem icinden cikilmadigi muddetce bilet kontrolu olmadan hizlica gecis saglansa en guzeli.

İSMAİL ÇELİK

5 yıl önce - Cum 14 Ksm 2008, 10:46

Faydası var kesin olarak.Düşünün Cevahir önünden ve metrodan direkt olarak dolaşmadan metrobüse o yöndeki duraklara ayrıca Çağlayan yönüne giden otobüslerin durduğu durağa ulaşım olacak ve yayalar için yol bayağı kısalacağı gibi yaya geçitlerindeki yükte biraz azalacak.

01/04/2004 tarihinde köprü altı duraklarının kaldırılmasını mukabil ben bunu yazmıştım.Elcevapları ışıklı geçiş öngörüyoruz.

Sizde panelde söyledim laf Zincirlikuyu'ya geçti diyorsunuz bazen anlamak zor gerçekten İbb mantığını.


inancgs05

5 yıl önce - Cum 14 Ksm 2008, 11:46

Alıntı:
Faydası var kesin olarak.Düşünün Cevahir önünden ve metrodan direkt olarak dolaşmadan metrobüse o yöndeki duraklara ayrıca Çağlayan yönüne giden otobüslerin durduğu durağa ulaşım olacak


Aslında tam olarak Cevahire girişe el vermiyor şekilde çizdiğim gibi tünel en kısa girişe yönelmiş yani Mecediyeköy Meydan Giriş-Çıkış önüne Cevahire oradan direk gidemiyorsunuz akbil basmanız lazım cevahir Metro Giriş-Çıkışı ters yönde kalıyor Ben aylık yüklediğim zamanlar bazen yapıyorum M.köy Meydandan girip akbil basıyorum Trene binmeden karşı yönden Cevahire giriyorum yağmurda karda iyi oluyor paralı altgeçit



(+)


Açık mavi : Mevcut yürüme yolu
Yeşil : Alt geçitle kısalan yürüme yolu
Kırmızı : Metro Turnikeleri
Mor : Metrobüs Durağı


Erkan YILMAZ
5 yıl önce - Cum 14 Ksm 2008, 12:28

Daha önce defalarca dile getirilmişti ama yineleyelim.

D100'ün diğer tarafında bulunan Trump Towers projesinin resmi sitesinde bulunan elektronik broşürde Metro bağlantısı olacağından bahsedilmektedir.

Trump Towers'dan metro istasyonuna düz bir çizgi çekildiğinde hemen hemen mevcut metrobüs alt geçidinin oradan çeçiyor. Tabi bu bağlantı biraz daha derinde olacaktır.

Bu durumda mevcut alt geçitten bir merdiven ile rahatça bu metro bağlantısına entegrasyon sağlanır. Hatta bunu Trump Towers isteyecektir. Çünkü binaların alt katı AVM olarak tasarlanıyor. Metrobüs entegrasyonu onlarında işine gelir.

Bu bağlantının maliyetini kim üstlenecek bilmiyorum ama bence tamamını Trump Towers üstlenmeli. Bu sayede yapılarının değerine değer katacaklar.

Bizde beleş bağlantının keyfini süreriz.

Erkan Yılmaz


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM