Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
htasdemir

9 yıl önce - Pzr 27 Mar 2011, 21:22

İstanbul için en büyük sorun caddelerdeki şehir içindeki trafiğin tek sebebi kısa bir örnek vereyim ispark denen kuruluş İstanbul Fatih'de kendilerine tahsis edilen park yeri haricinde 2. şeridi'de park ettiriyor onlara'da makbuz kesiyor kanunları önce kendileri çiğniyor belediyenin yapacağı tek şey var veya Polis mensuplarının park edilmesi ukome tarafından yasaklanan yerlere araç çekenlere yüklü miktarda para cezası yazılmalı örneğin 500tl bir yaz iki yaz üçüncüde o araba oraya bidaha çekilmez. yapılması gereken tek çözüm yolu bu yoksa aracını çekeyim otoparka bunlar boş iş.

ÖZER B

2 yıl önce - Pts 02 Ekm 2017, 22:13

Sokakların içinde, zemin katta oturan veya 1 katta sakinlerin müsait alana tas, sandalye, kova vb koyarak haksızca park yeri kapatmalarına uyuz oluyorum. Tamam manzaran kapanıyor ama ne yapalım yer yok işte, bir de dükkanların cadde üzerine kap kacak koyup kapatmaları.



bahadır 0302

1 yıl önce - Cum 03 May 2019, 20:59

2 kişilik yere park edeni gördükte 4 kişilik yere park edeni yeni görüyoruz



özEbuZer
1 yıl önce - Cum 03 May 2019, 21:09

Şehir insanlar içindir, otomobiller için değil. Bu şehirde heryer otomobil işgali altında. Yollardaki yasak park engellense trafik acılır ama heryerde bir şerit park için tıkalı. Bu yetmez cogu yerde 2. sıra park var kaldırımlar park yeri olmuş. Otomobil kullanan aracını her yere park etmeyi kendine hak görüyor.
Bu şehri bir an önce insan odaklı yapmalı yollar kaldırımlar araç parkı olmaktan çıkarılmalı. Usulsuz parka Buyuk ceza verilmeli


murad_1299
1 yıl önce - Cum 03 May 2019, 21:45

Ayıptır söylemesi arabaları ne yapmayı düşünüyorsunuz?

Kentsel dönüşümde her binanın bodrumuna kendi otoparkını yapması zorunlu olmalı


osman yörükoğlu
1 yıl önce - Cum 03 May 2019, 22:34

Alıntı:
Şehir insanlar içindir, otomobiller için değil. Bu şehirde heryer otomobil işgali altında. Yollardaki yasak park engellense trafik acılır ama heryerde bir şerit park için tıkalı. Bu yetmez cogu yerde 2. sıra park var kaldırımlar park yeri olmuş. Otomobil kullanan aracını her yere park etmeyi kendine hak görüyor. 


Dediğinize katılıyorum.Yollara belli bir süre mal yükleyen veya indirenler veya yolcu alanlar gibi durumları olanlar hariç 5 -10-15 dk olabilir)üstüne park etmek yasaklanmalı.Sadece şehir merkezlerinde oturanlar değil.Şehirde yaşayanların hepsi arabalarını katlı otoparka park etmeli.Bu katlı otopark da her sokak başına bir veya iki sokakta bir olacak şekilde yapılabilinir.Böylece arabasını almak isteyen 10-20 metre yürüyüp arabasını alabilir.Bu otopark ücreti de fahiş olmamalı.Aylık 20-30 en fazla 50 lira olmalı.Zaten kaldırımlara park yasaklanıp her sokakta bir tane katlı otopark yapılırsa ve herkes de arabasını oraya bırakırsa bunu işleten de araba sayısından kazanır otopark hep dolu olur.Böylece insanlar da kaldırımda çevrede araba veya az olunca rahat eder.Herkes daha rahat yaşar


Yakup

1 gün önce - Pts 10 Ağu 2020, 18:36

Bu degenekciler büyük sorun maalesef..


Bugün para ceza kes Yarin yine gelir..

Alıntı:












amanhem
19 saat önce - 07:56 (dün)
Otopark için çözüm


İstanbul gibi eski bir şehir ve çarpık yapılaşması olan şehirin otopark icin yeterli boş alan bulma gibi sıkıntısı var. Ama aslında eldeki kaynaklar değerlendirilebilirse sorun bir nebze çözülür. Mesela kent içinde bulunan diyanete, milli eğitime, sağlık bakanlığına vb kamu kurumlarına ait yerlerde bulunan binalardan başlanarak yer altina doğru katlı otopark yapılmalı. Ben hala şunu anlayabilmiş değilim, okullar güçlendiriliyorken 4 kat yeryüzünde okul,4-5 kat yer altinda otopark olarak inşaa edilse en azından okul çevresinde ki 2-3 sokak boşalacak. Ve o çevrede sokağa park yasak olacak. Aynı zamanda otopark okulun giderlerine kısmen katkı sağlayacak, bu sayede katkı payı, aidat vb sorunlarda kendiliğinden çözülmüş olur.



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM