Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
cihan20

8 yıl önce - Pzr 28 Hzr 2009, 23:46

İzmirB.Belediyesinin aldığı son model,yere yakın körüklü otobüsleri temin edilirse otobüslerde sıkışıklık önlenebilir.Hem İzmir'den ilimize gelen misafirlerin küçük şehir sendromundan kurtarmış oluruz

Yasin Efesoy

8 yıl önce - Pts 29 Hzr 2009, 15:08

Gariptir, Belediye nedense körüklü otobüs kullanılmasını istemiyor!
Aklım almıyor valla. Belirli hatlarda pik saatlerde gerekli oluyor körüklü araç.

Yasin EFESOY


TURAN YUNUS
8 yıl önce - Pts 29 Hzr 2009, 18:34

Alıntı:

Gariptir, Belediye nedense körüklü otobüs kullanılmasını istemiyor!
Aklım almıyor valla. Belirli hatlarda pik saatlerde gerekli oluyor körüklü araç.


nasıl oluyor bu iş zamanında şehre körüklü otobüs sokan aynı belediye değilmiydi saçma ve beence oyalamak için söylenen birşey gibi geldi bana ama şimdi bırakın körüklüyü elimizde düzgün 12m. arac yok bunun harici okulların açılcağı zamana kadar bu konserve otobüslerle idare edilebilir malüm yaz tatil zamanından yolcu sayısında azalma olur ama okullar açıldığında sıkışıklığı tahmin bile edemiyorum (Allah'tan ben kurtuldum artık )



mehmet20
8 yıl önce - Pts 29 Hzr 2009, 18:45

Daha önce vardı körüklülerimiz. Bunun için erken diyenlere şaşıyorum. Belki yoğun caddelere giremez ancak ekspres seferlerde ihtiyacımız var bu otobüslere

Çetin Gökbulut
8 yıl önce - Cmt 04 Tem 2009, 22:21

Evet 5-10 yıl önce körüklülerin kullanıldığını bilmeyen arkadaşlarımız erken diyor gariptir.

Yasin Efesoy

8 yıl önce - Pzr 05 Tem 2009, 12:17

Şuraya bir not düşüyorum:

Körüklü otobüsler, Denizli'ye ilk kez 1986 yılında geldiler. Toplamda 8 adet Man SG-220. O yıllarda şehirde taksi-dolmuş ve BOİ çalışırdı toplu taşımada. Takip eden 3-4 yıl içinde taksi-dolmuşların yerini minibüsler aldı. Minibüslerin sayısı ve taşıdığı yolcu miktarı artmakta, ama buna rağmen bazı hatlarda körüklü otobüsler kullanılmaktaydı. Kapasite körüklüye göreydi çünkü. 1990'dan 2005'e kadar körüklü kullanılan hatlara bakarsak:
7 | Karşıyaka - Kampüs (Sabah ve akşam "TAKVİYE" servisi.) (2000-2005)
14 | Bayramyeri - Tekkeköy (1990-1997 arasında sabit, 2000-2005 arasında belirli saatlerde "TAKVİYE" servisi.)
18 | Bayramyeri - 1200 Evler (1990-2000 arasında sabit, 2000-2005 arasında belirli saatlerde "TAKVİYE" servisi.)
19 | Bayramyeri - Tekkeköy (Sabah ve akşam "TAKVİYE" servisi.) (1999-2005)
20 | Çınar - Pamukkale (Sabit servis, 2 araç.) (1990-1996)
20 | Bayramyeri - Yenişehir (Belirli saatlerde "TAKVİYE" servisi.) (1997-2000)
26 | Kampüs - Karşıyaka (Sabah ve akşam "TAKVİYE" servisi.) (2000-2005)
30 | Bayramyeri - Yenişehir (Sabit servis, tek araç. İhtiyaç durumunda "TAKVİYE" servisi ile 2. araç.) (2002-2005)

Yasin EFESOY



serdardemirel
8 yıl önce - Pzr 05 Tem 2009, 13:49

2-3 tane olsa zaten yeter ama 12 metrelik otokarın yeni çıkan kent araçlarından alınırsa ilerde körüklüye ihtiyaç kalmaz

Yasin Efesoy

8 yıl önce - Pzr 05 Tem 2009, 13:53

Alıntı:
kent araçlarından alınırsa ilerde körüklüye ihtiyaç kalmaz

Nasıl bir hesaptır bu? KENT 12 metrelik, Belde de 12 metrelik, şu anda 34'te Belde çalışıyor ama yetersiz geliyor, körüklü istiyor.

Diğer hatlar için sözüm yok ama "34" için hem İşletme açısından hem de yolcu açısından daha yararlı olacaktır körüklü araç.

Yasin EFESOY


serdardemirel
8 yıl önce - Pzr 05 Tem 2009, 13:55

evet 34 için gerekli 1-2 tane olsa yeterli olur

Yasin Efesoy

8 yıl önce - Pzr 05 Tem 2009, 14:00

Alıntı:
1-2 tane olsa yeterli olur

Yeterli olmaz. 2 hafta önce açılan "34/1"in hedef potansiyelini biliyor musun? 1 yıl sonra o da "34" gibi olacak. O zaman da mı yalvaracağız "körüklü" diye. Neden 10 adetlik bir filomuz olmasın? Bundan 5 yıl önce BOİ'deki körüklü filosu 9 adetti. Her zaman için büyük düşünmek zorundayız. Bugün bazı konularda küçük düşünmenin cezasını çekiyor ve telafi edemiyoruz.

Yasin EFESOY



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege