Ana Sayfa  



Ankara toplu taşımaya AnkaraKart [ANK]
Sayfa: Önceki  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 165, 166, 167  Sonraki
cevap yaz Ana Sayfa -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
Ali Dağlaroğlu



Cum 30 Arl 2011, 00:16  

Belediye Sayıştay'a keyfinden sormamış herhalde, yasal bir zorunluluk. Böyle bir zorunluluk olduğuna göre, diğer belediyeler de sormuş olmalı. İBB'de neden uygulama devam ediyor?


 mesajı beğendiniz mi?
İ.Hakkı Erdoğan



Cum 30 Arl 2011, 00:20  

Alıntı:
Belediye Sayıştay'a keyfinden sormamış herhalde, yasal bir zorunluluk. Böyle bir zorunluluk olduğuna göre, diğer belediyeler de sormuş olmalı. İBB'de neden uygulama devam ediyor?


Çünkü Sayıştay'ın görüşü bağlayıcı değil. Sayıştay yapamazsın, yasak demiyor. İnisiyatif alırsın yaparsın.


 mesajı beğendiniz mi?
Cihan91



Cmt 31 Arl 2011, 00:20  

Yaşlı kartı, Sayıştay dan çok belediyeyi ilgilendiren birşey. Bir kere zarar ediyoruz diye feryat eden EGO yönetiminin oturup düşünmesi lazım bu uygulama bu haliyle ne kadar iyi diye, bunu nasıl daha adil ve işletme açısından nasıl daha faydalı hale getirebiliriz diye yeni yollar, çözümler düşünmeleri lazım.

Bence yaşlı ve engelliler için ortak bir tarife oluşturulup öğrenciler gibi indirimli tarife üzerinden kullanmaları lazım otobüsleri.
Öyle ysenelik 65 liraya sınırsız in-bin yapma ve bunu olabildiğine kullanıp otobüsleri meşgul etmelerine ve taşınan o kadar yolcunun çoğunun bedava binen yolcu olmasında dolayı EGO nun zarar etmesine engel olmaları lazım. Nasıl ki toplu taşımayı hergün kullanmka zorunda olan öğrenciler için indirimli tarife varsa, toplu taşımaya ihtiyacı o kadar da sık ve fazla olmayan 60 yaş üzeri insanların da indirimli kart kullanması lazım.


 mesajı beğendiniz mi?
Emre2001



Cmt 31 Arl 2011, 08:55  

Otobuslerdeki validatör dene cihazları programlayarak indirimli kartlari sadece 09:00 - 16:00 arası saatlerde indirim verecek şekilde ayarlamak mümkün ve hatta böyle yapılan yerler var. Bu da belediyenin daha az yoğun saatlerde toplu ulaşıma talebi canlı tutmasını sağlıyor.

 mesajı beğendiniz mi?: +1
erdoğan06tr



Cmt 31 Arl 2011, 15:30  

Alıntı:
Otobuslerdeki validatör dene cihazları programlayarak indirimli kartlari sadece 09:00 - 16:00 arası saatlerde indirim verecek şekilde ayarlamak mümkün

EGO böyle yaparsa öğrenciler mağdur olur. İlla olacaksa onun yerine yaşlılar yaşlı kartını 40-50 TL civarına almalı ve daha sonra indirimli kart kullanmalılar. Ücrete 40-50 TL civarı dedim çünkü eğitim için toplu taşıma araçlarını kullanan öğrenciler bandrol ücreti olarak 25, çok değerli fakat bizim ülkemizde değer görmeyen öğretmenler için ücret 35 TL iken çoğu zaman birkaç durak sonra inen, sırf zevk olsun diye oraya buraya ekmek almaya giden yaşlılar için 50 TL uygun olur.
Ama uygulama hp böyle gidecekse %100 kaldırılması taraftarıyım. Bence gereksiz bir uygulama.


 mesajı beğendiniz mi?
çağan kudal



Pzr 01 Oca 2012, 11:33  

Alıntı:
Bu aptal kart sistemi ne zaman kullanıma girmişti bilmiyorum ama artık çok çağ dışı kalıyor.Acayip zaman kaybı yaratıyor.Bir de aynı otobüste indirimli kartı ikinci kere bastığımızda İstanbul'da olduğu gibi tam bilet ücreti alsınlar, şoförlerle hiç muhattap olmak istemiyorum.Geçen gün bunun yüzünden kavga ediyordum adamla.


Ankara'da şu an kullandığımız ulaşımsal ücret toplama sistemi 1994 yılında EGO Araçlarına sistemin entegre edilmesiyle başladı.17 yıldır kullanılan bu sistem artık yolcu için de sürücü için de sorun olmaya başladı.sürücü tam/indirimli kartların takibini yapamıyor,yolcu ise kartları kulllanırken hem zaman kaybediyor,hem de indirmli kart kullanan tam yolcu sıkıntı yaşıyor( indirim belgesi [paso] hususunda) yeni elektronik sistemin gelmesiyle artık zamandan,paradan ve enerjiden tasarruf edebiliriz.
benim düşüncem geç olsun güç olmasın.biraz zamana bırakalım belki EGO hiç olmazsa bu işi alnının akıyla tamamlayabilir.
Aynı otobüste tam biniş ücreti alınması bazı kesimler tarafından hoş karşılanmayabilir.malum bizim insanımız ne istediğini pek bilmez.


 mesajı beğendiniz mi?
çağan kudal



Pzr 01 Oca 2012, 11:39  

Alıntı:
çok değerli fakat bizim ülkemizde değer görmeyen öğretmenler için ücret 35 TL


nedense ben öğretmenlerin toplu taşıma aracı kullandığını hiç görmedim.kendi bildiklerimden örnek vermek gerekirse çoğu öğretmenimizin ya kendi özel aracı var, ya da evi okula yakın.bana sorarsanız yaşlı ve öğretmen pasoları tamamen kaldırılmalı,yaşlılar da tam kart kullanmalı...


 mesajı beğendiniz mi?
Cihan91



Pzr 01 Oca 2012, 15:20  

Alıntı:
benim düşüncem geç olsun güç olmasın.biraz zamana bırakalım belki EGO hiç olmazsa bu işi alnının akıyla tamamlayabilir.


Daha ne zamanı, ne beklemesi. Diğer bütün şehirler geçti elektronik karta, bir Ankara geçemedi.

1994 den beri kullanılan manyetik bantlı kağıtları son teknoloji ürünü sayan kafadaki adamların pek acelesi olmaz zaten, onlar çoktan zamanın akışına bırakmış işi.


 mesajı beğendiniz mi?
çağan kudal



Pzr 01 Oca 2012, 18:00  

Alıntı:
1994 den beri kullanılan manyetik bantlı kağıtları son teknoloji ürünü sayan kafadaki adamların pek acelesi olmaz zaten, onlar çoktan zamanın akışına bırakmış işi.



cihan bey bir ayrıntıyı belirtmek isterim.ihale yapılmış,kazanan firma üretime geçmiş biraz daha bekleyecek taakatiniz yok mu sizin? kimden duydunuz diye soracağınızı biliyorum. bizim de EGO ve otobüs dairesinde hatırlı dostlarımız var.bizim de kaynağımız sağlamdır yani.


 mesajı beğendiniz mi?: +1
Bugutay



Pts 02 Oca 2012, 16:08  

Alıntı:
cihan bey bir ayrıntıyı belirtmek isterim.ihale yapılmış,kazanan firma üretime geçmiş biraz daha bekleyecek taakatiniz yok mu sizin?


Çok güzel bir haber öyleyse İnşallah aktarım süresi, ücreti gibi detaylar da halkın lehine güncellenir.

Yaşlı taşınma sistemine gelince, bence tamamen kaldırılmamalı ama başkent kartla birlikte buna da bir takım sınırlar konulmalı, mesela ayda 30 kere kullanma hakkı, sadece belli saatlerde kullanma hakkı vs. Böylelikle gereksiz kullanmaların önüne geçilmiş olur. Özellikle öğlen saatlerinde bazı otobüsler bu sistem yüzünde mesai başlama-bitiş saatlerini aratmıyor


 mesajı beğendiniz mi?
Mesajları seç: