Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 294
ali454545
1 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 21:55

İki üstteki mesaj Sahibi vatandaşın Ekim’de max’ların havada olacağına dair şiddetli bir fantezisi var, ne kadar kaynak gösterilirse gösterilsin sanıyor ki iOS gibi bir güncelleme gelecek (sihirli değnek) ve hepsi havalanacak. Başlıkta bu Ekim-Kasım diye iddia eden tek kişi, kaynak göster deniyor yok, çünkü sadece kendi dilek ve temennileri

Efe Elaldı

1 ay önce - Pzr 28 Tem 2019, 01:56

Evt fantezim var sen uçaklarla ilgili cok bilgilisin ne zaman kalkar bu meret 2022 2023 vs boingin icinde calisiyorsun galiba uçaklara yazilimida sen mi yükluyorsum ali bey

Alıntı:
Boeing CEO’su Dennis Muilenburg, şirketin ikinci çeyrek konuşmasında, MAX’lere dördüncü çeyrekte hizmete döneceğini belirtti. Eğer her şey planlandığı gibi giderse şu an ayda 42 olan üretim sayısı, 2020’de ayda 57’ye çıkacağını da ekledi.


Kaynak kokpit aero

Boeing ceosu 2.çeyrek değerlendirmesinde söyledi heralde onada bi sözün yoktur artik


ali454545
1 ay önce - Pzr 28 Tem 2019, 12:56

Alıntı:
Evt fantezim var sen uçaklarla ilgili cok bilgilisin ne zaman kalkar bu meret 2022 2023 vs boingin icinde calisiyorsun galiba uçaklara yazilimida sen mi yükluyorsum ali bey

Alıntı:
Boeing CEO’su Dennis Muilenburg, şirketin ikinci çeyrek konuşmasında, MAX’lere dördüncü çeyrekte hizmete döneceğini belirtti. Eğer her şey planlandığı gibi giderse şu an ayda 42 olan üretim sayısı, 2020’de ayda 57’ye çıkacağını da ekledi.


Kaynak kokpit aero

Boeing ceosu 2.çeyrek değerlendirmesinde söyledi heralde onada bi sözün yoktur artik


1-olay sadece yazılım olayı değil bunu anlamadın işte. sanıyorsun ki iOS güncellemesi gibi birşey atılacak sorun çözülecek yok öyle birşey. ingilizcen yok sanırım o yüzden okumuyorsun anca airport kokpit vs ne yazarsa onları kabul ediyorsun hatan bu. yurtdışı havacılık forumlarını oku, çeviri programlarını kullan öğrenirsin neyin ne olduğunu...

2-boeing ceo'su açıklamasına göre olur mu ya. bu şuna benziyor. maliye bakanımız çıkıyor, ülkede herşey yolunda enflasyon yok, dolar karşısında tl değer kazanıyor, 2000 senesinden beri tl en yüksek değere sahip dolar ve euro karşısında diyor. ama sende biliyorsun ekonomide neyin ne olduğunu, ama maliye bakanı bunu söyledi diye inanıyor musun? adam şirketin ceo'su elbet yoğurdum ekşi demeyecek

"KULLANDIĞIN ALINTININ SONRASINDA İSE EĞER HAVAYA KALDIRAMAZSAK ÜRETİMİ SONLANDIRIYORUZ DİYOR" onu niye belirtmiyorsun?

3-MAX ile yolculuklarım oldu TK'da yolcu olarak sorunu hiç anlamazsın tependeki maskeler açılmadıkça, asıl sorun kokpitin de sorunu anlamaması veya anlasa da elinden birşey gelmemesi. Etiyopya ve Lion kazaları elden birşey gelememesinden sebep oldu, TK'nın Amsterdam 738 kırımı ise kokpitin anlamamasından...

4-Herkes Airbus ile dalga geçer otomatik olduğu için, ancak neticede sistemsel açıdan boeing'e göre daha avantajlı. Boeing'in hatası 320-321 NEO'ya pazarı kaptırmamak için MAX'ın motor büyümesi sonucu oluşan sorunu iyi analiz edememesi oldu...

5-şu an EASA MAX'ın yere indirilmesi kararını vermese, şirketlere bıraksa, kuzey Amerika ve afrika sahaları açık kalsa (Avrupaya söz geçiremez amerika ama özellikle afrikaya yaptırım vs tehdidi ile bunu yapabilirdi) emin olun ki ekim için nasıl TK tüm MAX'lara afrika uçuşu döktü, aynen kullanmaya deva ederdi o uçakları. gerekirse Avrupa hava sahasına girmez (orta-batı afrika seferlerinde kullanıyorlar) bir şekilde havada tutardı o uçakları



Efe Elaldı

1 ay önce - Pzr 28 Tem 2019, 13:20

Alıntı:
1-olay sadece yazılım olayı değil bunu anlamadın işte. sanıyorsun ki iOS güncellemesi gibi birşey atılacak sorun çözülecek yok öyle birşey. ingilizcen yok sanırım o yüzden okumuyorsun anca airport kokpit vs ne yazarsa onları kabul ediyorsun hatan bu. yurtdışı havacılık forumlarını oku, çeviri programlarını kullan öğrenirsin neyin ne olduğunu...


twitter hesabım var bir çok yabancı hesabı takip ediyorum ingilizcem çok iyi değil çeviriyi kullanıyorum.evt aynen uçakları kaldıramazlarsa uçakların üeritimini durduracaklarınıda söyledi.burdaki olay sizin benim hiç birşey bilemden bunları yazıyor olmamı düşünmeniz.oysaki bir çok haberi yabancılarda dahil takip ediyorum ben bunuda belirteyim.haber görmeden bişey konusunda da iddaa etmem ben. ceo bu şekilde dedi he kalkar kalkmaz onu FAA ve diğer söz sahibi kurumlar karar verecek zaten onlardan yapılmayan her açıklama aslında birer görüş ve iddaa sadece


oguzgel
1 ay önce - Pzr 28 Tem 2019, 15:35
iddaa vs iddia


Cok ozur dileyerek konu disina cikiyorum. Malum bir grubun Turkce'deki (Tabii Arapca'dan gelme) "iddia" kelimesini carpitarak "iddaa" diye bir sirket kurmasinin sonucunda, yanlisin yayilarak Turkce'nin (Arapca kokenli kelime de olsa) nasil katledildigini goruyorsunuz.

Bilgi guzel sey. Yanlis bilgi kotu sey.

Bilgi gibi, yanlis bilgi de yayiliyor iste.



En son oguzgel tarafından Pts 29 Tem 2019, 01:33 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


acatalkaya
1 ay önce - Pzr 28 Tem 2019, 18:27

Alıntı:
Bodrum için bu sene geniş gövde planlaması hiç yapılmadı nerdeyse, gün içinde dar gövdeler yeterli oluyor. İGA kalkışlı Atlas ve Onur seferleri de olduğundan talep eskisi gibi değil, geçen sene 777 planlanmıştı misal



Bodrum için bu planlamanın ne kadar yetersiz olduğunu 1hafta 10 gün sonrasına bilet bakan bizler görebiliyoruz.1 saat içinde 2 dar gövde kalkarken, yoğun gün ve saat için 400lük 777 ya da yeni gelen 333 ler planlanabilirdi.


ali454545
1 ay önce - Pzr 28 Tem 2019, 22:44

Alıntı:
Bodrum için bu planlamanın ne kadar yetersiz olduğunu 1hafta 10 gün sonrasına bilet bakan bizler görebiliyoruz.1 saat içinde 2 dar gövde kalkarken, yoğun gün ve saat için 400lük 777 ya da yeni gelen 333 ler planlanabilirdi.


Doğrusu haklısınız ancak bu sene hem filonun istenilen şekilde kullanılamaması (meşhur Max mevzusu) üstüne hac seferleri de eklenince mümkün olamadı 777 ya da 330 planlaması...



memq14
1 ay önce - Sal 30 Tem 2019, 00:26

Alıntı:
5-şu an EASA MAX'ın yere indirilmesi kararını vermese, şirketlere bıraksa, kuzey Amerika ve afrika sahaları açık kalsa (Avrupaya söz geçiremez amerika ama özellikle afrikaya yaptırım vs tehdidi ile bunu yapabilirdi) emin olun ki ekim için nasıl TK tüm MAX'lara afrika uçuşu döktü, aynen kullanmaya deva ederdi o uçakları. gerekirse Avrupa hava sahasına girmez (orta-batı afrika seferlerinde kullanıyorlar) bir şekilde havada tutardı o uçakları


Koca EASA yani Avrupa havacılık emniyet ajansı uçak iki kere düşmüş ama güvenli olup olmadığını şirketlere bırakıyorum isteyen ucursun diyebilir mi peki?

TK afrika seferlerini bu uçaklarla yapsa Afrika ya giden uçaklarda afrikalilardan çok Avrupalı Amerikalı Çinli var. EASA Avrupa hava sahası hariç nerede ucurursaniz uçurun deme lüksüne de sahip değil.


ali454545
1 ay önce - Sal 30 Tem 2019, 01:21

Alıntı:
Koca EASA yani Avrupa havacılık emniyet ajansı uçak iki kere düşmüş ama güvenli olup olmadığını şirketlere bırakıyorum isteyen ucursun diyebilir mi peki?

TK afrika seferlerini bu uçaklarla yapsa Afrika ya giden uçaklarda afrikalilardan çok Avrupalı Amerikalı Çinli var. EASA Avrupa hava sahası hariç nerede ucurursaniz uçurun deme lüksüne de sahip değil.


zaten sivil havacılığın başlamasından bu yana iki tane uçak kırıma uğradı onlar da MAX'lar değil mi? TK kaç kırıma uğradı 1990'dan sonra bir araştırın bakalım, aynı mantıkla TK'ya da binilmesin mi diyeceksin.

Sen herkesin hangi uçakla uçuyoruz acaba diye araştırdığını mı sanıyorsun. motor farkına dikkat etmesen Split wingletli 800 ile Max arasındaki farkı kim bilecek?komik olmayın yorum yapmak için

Alıntı:
İkisininde wingleti yeni nesil


her 800NG fabrika çıkışlı olarak Split acimitar winglete sahip değil Max gibi...Sunexpress TC-SEJ'den itibaren fabrika çıkışlı filosuna kattığı uçakları normal winlget ile alıp daha sonra Belgrad'da değiştirdi. O yüzden her ikisine de yeni nesil demek doğru olmaz. Bunun haricinde evet dediğiniz gibi, motor farklılığı haricinde dışardan bakınca kolay kolay anlamaz normal yolcu uçak 800'mü MAX'mı diye


En son ali454545 tarafından Sal 30 Tem 2019, 08:02 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


İlhanYıldırım

1 ay önce - Sal 30 Tem 2019, 01:34

737-800 NG ile 737 Max 800 arasındaki farkı motordan başka hiçbirşeyde anlayamayız.. İkisininde wingleti yeni nesil. Sanırım bundan bahsettiniz Ali bey



sayfa 294
ANA SAYFA -> ULAŞIM