Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
fatihyanar
13 yıl önce - Cum 20 Mar 2009, 20:33

Peki ses şiddeti yeterli seviyede mi?Yani dikkatsiz, dalıp gitmiş bir kişi, "aha Mecidiyeköy'e gelmişiz" der mi?

EMRE YILMAZ
13 yıl önce - Cum 20 Mar 2009, 20:37

Alıntı:
Peki ses şiddeti yeterli seviyede mi?Yani dikkatsiz, dalıp gitmiş bir kişi, "aha Mecidiyeköy'e gelmişiz" der mi?

ses şiddeti iyi idi fakat ben yoğun bir saatte binmedim aslında pik saatlerde bu durumu ölçmek lazım çünkü otobüs kalabalık olunca içeride ses olma durumu oluyor duyulmuyor olabilir ama ses yeterli gibi hatta müziğin sesi anons sesinden daha çok çıkıyor zaten sesinide açabiliyor şöför


Selcuklular
13 yıl önce - Cum 20 Mar 2009, 21:16

Süper yahu akyolbil bu metrobüste oturunca metrobüs tadından yenmez artık.

Vedat BEHAR

13 yıl önce - Cum 20 Mar 2009, 21:34

metrobüs hattı, avrupa yakasında silivri ve sarıyere. anadolu yakasında gebze ve beykoza kadar uzatılmalıdır.

Hakan_ank89
13 yıl önce - Pzr 14 Hzr 2009, 23:31

Bu hafta sonu İstanbul'daydım ve bu metrobüs projesine hayran kaldım, İstanbul'un trafik problemi toplu taşıma bazında yavaş yavaş tarih olma yolunda diyebiliriz, metrobüsler oldukça seri çalışıyorlar ayrıca oldukça da hızlılar, Capacity araçlar da oldukça konforlu, alçak taban olması da iniş ve binişlerde oldukça kolaylık sağlıyor. Bu ulaşım sistemini gördükten sonra İstanbullu arkadaşlarımıza bir Ankaralı olarak imrenmemek elde değil. Yalnız İstanbul'da akbilsiz dolaşmak bize bir hayli pahalıya patladı zira aktarma olanağımız olmadığı için her seferinde yeni jeton almak durumunda kaldığımızdan ücret olarak bize bir hayli pahalıya patladı ama napalım birkaç günlük İstanbul maceramız için buna da değer. Esenler otogarından Şirinevlere metro ile, oradan dametrobüs ile Avcılar'a ulaşmak oldukça rahat idi. Metrobüs sayesinde İstanbul ulaşımında yeni bir dönemin başladığına inanıyorum. Sanırım şu an için metrobüsün tek sıkıntısı üst geçitlerde yaşanan yaya trafiği...



Ercan Dikme
13 yıl önce - Pts 15 Hzr 2009, 00:09

araç trafiğinden kurtuldu yaya trafiğine girdi yurdumda trafik bitmez biri biter diğeri başlar

İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 15:05

Kadir Has Durağı sonunda yapılıyor sanıyorum.Bu hafta orada yolu bir şerit genişlettiler bugün saat 12:00 sularındada sol şeride korkuluk takıyorlardı yani durak için orta alan oluşturması.Haydi gözümüz aydın.

nedimyurteri
13 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 15:25
Metrobüs yerine neden tramvay yapmıyorlar? Bileniniz var mı?


Metrobüs yerine neden tramvay yapmıyorlar? Bileniniz var mı?
Neden bir tramvay 1000 e yakın yolcu taşırken 160 kişilik otobüsler (yokuşta tıkanan) ile bu işi çözmeye çalışıyorlar?
Neden atletik insanlar için çözümler üretiyorlar, Türklerin bebekleri, sakatları, yaşlıları yok mu?
1.Boğaz köprüsünün yanına bir tramvay hattı içeren bir köprü yapmak sorunu en az 50 yıl ötelemek mümkünken uyduruk bir sistem olan metrobüs ile sorun gerçekten çözüldü mü?
yazık oluyor bu memleketin parasına.


İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 17:37

Alıntı:
Metrobüs yerine neden tramvay yapmıyorlar? Bileniniz var mı?


Sitede yenisiniz,öncelikle hoşgeldiniz geçmiş yazıları okuyunuz.Metrobüs yolundan birebir tramvay imkansız.Çünkü %4'en fazla meylli rampalar var ve buradan tramvay çıkamaz.

İkinci olarak daralan kısımlarda var buralardaki kurp çapı tramvayın hızlı dönmesini sağlayamaz.

Üçüncüsü yapımı uzun sürer ve çok daha pahalı olurdu.

Dördüncüsü bunlar buraya metroya(trmavay değil metroluk yer burası)olan ihtiayacı kaldırmıyor.Tabiki olacak bazı projeler var zaten ama bizim bazı çözümlerede ihtiyacımız var bunlar devreye girene kadar.

Sistemin eksikleri ve hataları var ama uyduruk değil,hatta bugüne kadar niye düşünmemişler diyorum.


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 22:59

Alıntı:
uyduruk bir sistem olan metrobüs ile sorun gerçekten çözüldü mü?

Nedim, Metrobüs sistemi uyduruk bir sistem değil. Şu anda yerine oturma aşamasında olan, çok faydalı bir sistem... Öyle ki, milyon taşıma kapasitesini kaldırma amaçlı çalışmalara gebe hatta. Hat üzerinde 300 kadar mafsallı otobüs çalışıyor ve bu sayı bu sene zarfında 400'e ulaşacak. Trafik ışığı ve yaya geçidi olmayan, aralarda dur-kalk gibi istenmeyen gecikmelerden arındırılmış, sapmaları ancak dakika bazında olan, çabuk hızlanan ve çabuk yavaşlayan, son derece önemli ve İstanbul için gerekli bir sistem... Siz bakmayın bazı basın organlarının taş atmasına ve uyduruk yaftasını yapıştırmasına. Nedenini bilemediğimiz birtakım sebeplerden ötürü çamur atılan, aslında bunu daha evvel yapamayanlar tarafından gıptayla takibedilen bir toplutaşıma sistemi... 1 sene içinde sistemin bütünüyle yerine oturacağını tahmin ediyorum.

Akın KURTOĞLU



sayfa 4
« önceki   12345 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM