Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 11
inanç09
8 yıl önce - Cmt 12 Tem 2014, 20:10

Çevirmesinler altta metro üstte Metrobüs olsun her metrobüs durağında istasyon olmaz Metro ile hızlı ulaşım olur ara duraklar için aktarma yapılır misal M.köy-Okmeydanı-E.kapı-C.bağ'da durur metro ara duraklar için metrobüse aktarma yapılır

AhmetDemir

8 yıl önce - Pzr 13 Tem 2014, 18:51

Arkadaşlar dün nette bu resime takıldım.Apts tek körüklü aracı hala varmı istanbulda ben hiç görmedim



erginboz
8 yıl önce - Pzr 13 Tem 2014, 23:34
Metrobüs


Mecidiyeköy merkezden Metrobüs inişine kadar olan kısa mesafe ama yazın cok sıcak oluyor.Etraf taş ve beton...Öğlen saatleri bir yetkili bu arada yürümemiş herhalde...Neden oraya bir tente vs . konmaz. Böylece yağmurdan da yolcu korunur. Çok yoğun yolcu akışı var bu aradaki yolda. Kimse metro ile bağlantıyı kullanmıyor çünkü uzun kalıyor.

Cemoli D18
8 yıl önce - Pts 14 Tem 2014, 03:25

Avcılar'Daki metrobüs durağında su püskürten o havacıklar çok şahane insanı serinletiyor .
-Metrobüs sisteminin alternatifi metro olacak ! Lakin metrobüs sistemini kapatmayacaksın.. Her iki sistem birbirini desteklemeli aksi durumda bir anlam ifade etmez bu metro yatırımı.
İnanç Bey'in yazdığına katılıyorum.


Gorkem.

7 yıl önce - Prş 21 May 2015, 13:42

MEtrobüs hattında zeincirlikuyu duragında anadolu yakasından gelenlerin indikleri alanda bu şekilde bir konteyner wc kurulmuştu gecen yıl. bu yıl da gectigimiz gunlerde üzeri otobus reklamı ile kaplandı.

etkileyici olmuş.



(+)




asanhasan
7 yıl önce - Prş 21 May 2015, 14:52

Alıntı:


Bu araçtan 150 tane alınsa metrobüs hattına ve pik saatlerde kullanılsa insan gibi yolculuk yapılır.


bilmem farkettiniz mi aracın arkasında iki kanca var bunun manası elektrikle çalışmasıdır

doğalgaz yahut akaryakıt ile bu kadar büyük bir araç çalışır mı?


Misafir 5e3

7 yıl önce - Çrş 22 Tem 2015, 18:16

Metrobüs asfaltı rahatsız edici, takır tukur, sürekli türbülansa giren uçak gibi yolculuk

inanç09
6 yıl önce - Sal 07 Hzr 2016, 09:44

Alıntı:
Sorun metrobüs sistemine değil. Sorun kamyonların E5 üstünde ceza almadan dolaşmaları. Manyak gibi de hız yapıyorlar.


Ben M1 ve M2 hatlarını da kullanıyorum mesela M1 hattında iki kişilik iki koltuk söktüler her bölümden ayakta yolcu sayısı %20 arttı zaten kapıları metrobüse göre en az %50 daha fazla açılıyor inme binme çok rahat bana kalsa 4 koltuk daha söksünler. M2 hattında ise koltukların ayakta olan yolculara bir etkisi hiç yok ama Metrobüste koltuklar direk etkiliyor kapılar ise daha küçük inme binme çok daha sıkıntılı.

En azından okullar tatil olunca 500 ile 75Ç hatları tekrar konmalı Edirnekapıdan sonra alternatif olur Metrobüse

Birde E5'e takacaksın ogs giriş 1TL (Ticari araçlar hariç) metrobüsü çift gidiş çift geliş yapacaksın ordan gelen parayla Metrobüs hattını metroya dönüştüreceksin hem toplu ulaşıma teşvik olacak hemde ek gelir.


Misafir 0d5

6 yıl önce - Sal 07 Hzr 2016, 10:13

Kamyonları ve minibüsleri metropolitan alan içine sokmamak lazım !!

Gidin Paris'e gidin Londra'ya ve etrafınıza bakın. Şehir içinde o kadar fazla A sınıfı ekonomik mini otomobil kullanılıyor ki... Neden??


polat demirbaş
6 yıl önce - Cmt 24 Eyl 2016, 15:25

2017 sonunda metrobüsler trafiğin akış yönüne dönücekmiş,tüm metrobüs hattındaki otobüslerde normal hatlara verilecekmiş,ayrıca e-5 güzergahı dışında yeni metrobüs hattı gelecekmiş.
Alıntı:
Metrobüs'te yeni dönem başlıyor
24 Eylül 2016 10:52

Metrobüs'te yeni dönem başlıyor
İETT Genel Müdürü Arif Emecen, Metrobüslerle ilgili çok önemli açıklamalarda bulundu ve '‘İngiliz’ trafiğinin bitirileceğini söyledi.

İETT Genel Müdürü Arif Emecen, açılacak yeni bir ihale ile, metrobüs hattına sol tarafında da kapıları olan yeni otobüsler alınacağını ve tersine akan metrobüs trafiğinin, 2017 sonundan itibaren trafiğin akış yönüne döneceğini söyledi.

Metrobüs sürücülerinin trafiğin akış yönünün tersinde hareket etme konusunda bir sıkıntıları olmadığını, bunun verilen yoğun eğitimlerle aşıldığını söyleyen Emecen, buna rağmen açılacak yeni bir ihaleyle mevcut metrobüs hattında hizmet veren otobüslerin sol tarafında da kapıları olan araçlarla yenileneceğini ve 2017 sonundan itibaren D-100 karayolu üzerinde metrobüslerin trafiğin akışı yönünde hareket edeceklerini söyledi.

KAZA NEDENİ GİDİŞ YÖNÜ MÜ?

Metrobüs hattı, D-100 ya da eski adıyla E5 karayolunun şehir içinden kısmına, karayolundan şerit alınarak ve gidiş gelişin ortasına yapıldı. Ancak bu yeni toplu ulaşım yolu için satın alınan otobüslerin sol taraflarında kapı olmadığından, sağdan akan trafiğin ortasındaki bölünmüş alanda körüklü otobüslerden oluşan ve ters yöne hareket eden bir başka trafik oluştu.

Otobüs sürücüleri başlangıçta oldukça zorlandılar. Habertürk'ün haberine göre, bu zorluk zaman içinde alınan eğitimlerle aşıldı, ancak, bu bölünmüş yol üzerinde, trafik olmadığı halde, kazaların meydana gelmesine engel olmadı. Her ne kadar kazaların önemli bir kısmı bambaşka nedenlerden olduysa da, metrobüs kazaları hep daha keskin bir mercekle incelendi. Otobüslerin ters yönde gitmek zorunda olmaları da, nedenlerden biri olarak görülüp tartışıldı.




535 OTOBÜS 870 BİN KİŞİ TAŞIYOR

İstanbullular, 2007 yılı sonuna doğru tartışmalarla devreye giren metrobüsü kullanmaya kısa sürede alıştı. 18.3 km olarak açılan metrobüs hattı, 9 yıl içinde 52 kilometreye ulaştı. Bugün Beylikdüzü-Söğütlüçeşme arasında toplam 44 istasyon ve 535 adet körüklü otobüsten oluşan hat, normal günlerde 100 dakika içinde geçilebiliyor. Günde ortalama 870 bin yolcu taşıyan metrobüs, İstanbul toplu ulaşımının yüzde 6.5’ini oluşturuyor.

YENİ METROBÜS HATLARI GELİYOR

Habertürk Gazetesi’ne konuşan İETT Genel Müdürü Arif Emecen, mevcut metrobüs hattından çıkacak olan körüklü otobüslerin kent içi taşımacılığında kullanılmaya devam edeceğini ve gelecek yıldan itibaren İstanbul’da D-100 karayolu dışında da yeni metrobüs hatlarını devreye almak için çalışmalar yürüttüklerini söyledi.




sayfa 11
« önceki   123 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM