Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
mcagri
13 yıl önce - Çrş 10 Eyl 2008, 02:32

Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Yahu benim başım kel mi? Ben de gayet mantıklı talebimi dilek ağacına asayım bari.

İBB Metrobüs projesi kapsamında oldukça uzun ve güzel bir Çağlayan durağı tasarlamış. Proje kapsamında olup olmadığını bilmiyorum ama yapılacak küçük bir düzenleme İzzetpaşa, Hürriyet Mah. hatta Şişli'nin bir bölümüne çok büyük fayda sağlayacak.

Çağlayan durağının bir üst geçitle Abide-i Hürriyet parkına bağlanmasını istiyorum. (Mevcutta Çağlayan durağı uzun tutulmuş olup rahatlıkla bu parka inilmesi mümkündür. ) Bu sayede İzzetpaşa metrobüse çok ama çok yakınlaşacaktır.

İsteyenin bir yüzü, istemeyenin iki yüzü kara. .



Düşünceniz güzel beğendim üstelik İETT duraklarına yakın olur ama bu seferde Mecidiyeköy İstasyonu'na yakın oluyor hatta istasyon zaten yeterince fazla bu seferde hattın sefer süresi daha çok yükselecek.


Yanlış anlama olmasın benim talebim yeni durak gerektirmiyor. Sadece Çağlayan Durağının Mecidiyeköy tarafına bir üst geçit yapılması ve turnike konulması yeterli olacak. Durak zaten Abide parkının karşısına kadar uzamış durumda. Yani hem durağın Batı ucunda, hem doğu ucunda çıkış olacak, tıpkı Şişli-Mecidiyeköy metro çıkışı gibi.

Yarın print screen çalışan makinemde çizerek anlatacağım.


semih89
13 yıl önce - Çrş 10 Eyl 2008, 02:33

Öncelikle şu üstgeçitlere bir çözüm bulmak gerekiyor. Nasıl yapılabileceğine dair fikrim yok ama özellikle kalabalık saatlerde insanlar inip binerken resmen ekmek kuyruğu gibi . Mecidiyeköy hattında sanırım geçitleri daha geniş yaparak iyileştirmişler resimlerden gördüğüm kadarıyla. Bunun dışında 1 sene geçmesine rağmen hala araçlarda akbil basma işlemine son veremediler , üstüne üstlük hat da uzadı.

mcagri
13 yıl önce - Çrş 10 Eyl 2008, 02:37

Aslında ben tüm herşeyin bırakılıp sadece bir şeyin yapılmasını istiyorum:

ARAÇLARDA AKBİL KULLANIMINA ARTIK SON VERİLSİN!

Bu bir başarılsın ki başarılınca hat adına bir devrim olacak, diğer şeylere daha sonra bakılır.

Fakat tekrar tekrar ısrarla hattın başarısına gölge düşüren bu gerçeği vurgulamak istiyorum:

METROBÜS HATTINDA ARAÇ İÇİNDE AKBİL KULLANIMINA SON!

Ne durak için ne üst geçit için, bunun için eylem yapılmalı. İstanbulluyum diyen Akbil'ini almalı, belediyeyim diyen bu sistemi kurmalı.

Bu, sistemin şu anda en öncelikli ve acil sorunudur.


Ufuk Şanver

13 yıl önce - Çrş 10 Eyl 2008, 02:43

Değerli üyeler,malumunuz Merter metrobüs(Şel) durağında personel olmadığı için
akbiller araçlarda kullanılıyor.Ancak yolcuların bir kısmı turnikelerin berisinde ;bir kısmı da turnikelerin ilerisinde bekliyor.Böyle olunca da araçlar 2 defa duruş-kalkış yapmak zorunda kalıyor.

Şöförlerin (ve benim de)ricası yolcuların yağmurlu havalar haricinde üst geçidin ayaklarının olduğu yerde beklemesi.Yani turnikerin gerisinde.

iyi akşamlar


Hamit UÇAR
13 yıl önce - Çrş 10 Eyl 2008, 22:10

HAREM KOZYATAĞI METROBÜS PROJESİ ÜSKÜDAR'A UZATILMASI ÖNERİSİ

İBB'nin Harem Kozyatağı Metrobüs Projesi var. Bu proje çok önemli olduğuna inaıyorum. Ancak hattın Harem'de son israsyon yerine Üsküdar'a uzatılmasından yanayım nedeni şöyle söyleyebilirmi. Üsküdar çok yakın zamanlarda en önemli entegre noktası olacak bence bu hat Üsküdar'a uatılırsa eğer başta Marmaray olmak üzere Beykoz Üsküdar Metrosu, Üsküdar Dudullu Çekmeköy Metrosu'yla entegre sağlanması için büyük bir avantaj olacak.



Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Prş 11 Eyl 2008, 06:26

Doğukan, zaten böyle bir hat ihdas edilirse, zaman içinde sahilden Üsküdar bağlantısını bir şekilde yaparlar. Ama öncelikle Üsküdar'daki çalışmaların bitmiş olması gerekir...

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 13 Eyl 2008, 04:17

Metrobüslerde de; cadde tramvayları, LRT ve metroda olduğu gibi "Anons" yapılsa ya... Millet yaklaşan durağı bilir böylelikle...

Akın KURTOĞLU


Erkan YILMAZ
13 yıl önce - Cmt 13 Eyl 2008, 12:22

HAYAD projesinin ilk önce metrobüste uygulanacağını söylemişti başkan. O devreye girerse bu sorun ortadan kalkar.

Erkan Yılmaz


:BARIŞ:

13 yıl önce - Sal 17 Mar 2009, 01:42

Belli yerlere aktarma merkezi yapılırsa, Mesela Altunizade Köprüsü üzerine Zincirlikuyu'da oluğu gibi biraz uzun bir tünel üstünede Metrobüs peronları koyulup Söğütlüçeşme arabaları yoğun saatle Altunizade'de ineceği yoksa alttan Ekpres geçsinler. Altunizade'yede Zincirlikuyu gibi Metrobüs için özel yer yapılınca Normal hat arabaları için (Kadıköy, Üsküdar'dan gelen vs.) Altunizade Köprüsü üzerine Kadıköy Çarşı durağındaki gibi duraklar konur, gelen hat arabaları orada yolcu alır, indirir vs Altunizade Metrobüs yolcusu için şu işkence bitmiş olur.

İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Sal 17 Mar 2009, 13:45

Altunizade durağındaki üstgeçitleri birbirine bağlayıp in çık azaltılmalıdır.Metrobüsten Hyundai'nin önüne gelmek için 3 üst geçidi inip çıkıyorsunuz.Yerde müsait burada üstgeçitler birbirine bağlansın.



sayfa 2
« önceki   123 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM