Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Ramazan ARICI

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 17:28

Anadolu tarafına bir haksız yapılmasından ziyade işlerin böyle işlemesi en mantıklı olduğundan anadolu yakası sonradan metrobüs sistemine dahil olmak zorunda kalmıştır.
Anadolu yakasında olanlar mutlaka haklılar ama işin bu kısmını da düşünmek gerekir.
Avrupa yakası sabretti şu anda rahatlama evresinde sıra şimdi anadolu yakasında...

Avrupa yakasında metrobüsün Beylik düüznden ileri gidememesinin sebebi benim bildiğim kadarıyla eğimi çok fazla olan Büyükçekmece rampasıdır.Anadolu yakasında bu tür sorun teşkil edecek bir rampa söz konusumudur?


En son Ramazan ARICI tarafından Pts 08 Eyl 2008, 17:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


C. H. Engin Er

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 17:36

Aanadolu yakasında metrobüsün çıkmasına sorun teşkil edecek bir rampa yok.

Ramazan ARICI

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 17:40

O zaman anadaolu yakasında istanbul il sınırının en son uç noktasına kadar metrobüs belki ileriki yıllarda gidebilir
Belki böylece anadolu halkına da bir şekilde şimdiye kadar büyük haksız yapılmış olduğu düşüncesi için bir telafi olabilir


En son Ramazan ARICI tarafından Pts 08 Eyl 2008, 17:42 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


mehmetist
13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 17:40

Zaten Büyükçekmece rampası yüzünden, Beylikdüzünden sonra yaşayan yüzbinlerce İstanbullu için tek çözüm metrobüs. Raylı sistem yapılması imkansız görünüyor, metrobüs ise yavaş da olsa o rampayı çıkabilir.

Mustafa Köseoğlu
13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 17:54

Alıntı:
Avrupa yakasında metrobüsün Beylik düüznden ileri gidememesinin sebebi benim bildiğim kadarıyla eğimi çok fazla olan Büyükçekmece rampasıdır.Anadolu yakasında bu tür sorun teşkil edecek bir rampa söz konusumudur?


Doğru. Az önce uydu haritasından baktım. Büyükçekmece Gölü'nün oralarda biraz viraj var. Ama o virajdan metrobüs geçemeyecek diye bir tabir kesinlikle yoktur. Metrobüs Gümüşkuyu'danda geçer,Tuzla Şifa Mahallesindende geçer.



İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 18:09

Avrupa Yakası nüfus ve iş hareketliliği yönünden daha yoğundur,o yüzden bazı şeylerin önce buraya yapılması normaldir.Bunda şehrin asıl kurulu olduğu merkezin Avrupa tarafında olması etkili olmakla birlikte zamanında şehrin hep Avrupa Yakası eksenli düşünülmesi neticesi büyümeside etkili.Bunda buradaki hiç kimsenin suçu yok!

İkinci olarak şu an sıra Asya Yakasında artık.Beylikdüzü'nü küçümsemeyin Büyükçekmece ile birlikte müthiş bir nüfusu var ve sanayi kuruluşları oldukça yoğun.Türkiye'nin ikinci Gebze-İzmit arası diyebiliriz Beylikdüzü ve çevresine.(Kıraç bilhassa)

Üçüncü olarak yazılarımı okuyorsanız Asya Yakası içinde epey çabam vardır,orasıda İstanbul'dur elbetteki orayada yapılacaktır ve şanslı yönünüz var,daha tertipli yerleşim olduğu için daha kolay çözüm var .Mesela inşa ve proje halindeki metro projeleri bile bitse Asya Yakası ciddi nefes alacaktır.Tuzla'ya uzatma mevzuna gelince metro Kartal'a kadar yapılıyor zaten Pendik-S.B.G v.s mutlaka uzayacak,ayrıca Marmaray var.D100'de Asya Yakasında hem metrobüs hem metroya yolcu çıkmaz.Ama ileride orayı tercihli otobüs yolu v.s kullanma amaçlı bir proje olursa belki şu an için yapılabilir.


Mak.Tek.Mehmed

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 18:26

Anadolu yakasında metrobüsü engelleyecek bir durum yok ve Nüfus bakımında G.O.P tan sonra en kalabalık ilçe Ümraniyedir. Acilen bu konuda çözüm gerekir ve Anadolu yakasına üvey evlat muamelesi yapılması yadırganacak bir durum.

tolgahanturhan
13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 18:44

İBB, Anadolu yakasında ki raylı tek ulaşım aksı olan banliyöler yılsonu kalktığı zaman bu talebi 17ler ile karşılamayı düşünüyorsa büyük hata içerisindeler.

Metro Kartala varacak deniliyor ama ne zaman?Marmaray olacak deniliyor ama ne zaman?

Madem 77 günde 10km lik bir hattı bitirebiliyorsun bunu neden Anadlu yakasında ki temel akslar için projelendirmiyorsun?


osmancık
13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 18:44

şu haritaya bir bakın.
bu arada ben de sorumu tekrar sorayım.



metrobüs, ulaşıma kalıcı çözüm bulana kadar, raylı sistemi getirene kadar, ulaşım problemini rahatlatmak, nefes aldırmak için düşünülmüyor muydu?

metrobüs görüldü ki, klasik otobüs ulaşımına da iyi bir alternatif ve daha insani.
çünkü
- daha konforlu
- daha hızlı

şimdi neden, avrupa yakası bekledi, karşılığını aldı, anadolu yakası da beklesin deniyor.
elbette beklemekten başka çare yok ama avrupa beklerken anadolu yakası başka birşey mi yapıyordu?

üstelik neyi bekleyeceğiz?
kozyatağına gelmesini mi?
karşıya geçmek isteyenler zaten kozyatağına gelmeden 500es veya 500t'yi kullanıyor.
kozyatağına gelen ise 129t 129m ve 129k ile karşıya geçiyor.
zaten kozyatağına gelen metrobüs harem'e gidecekmiş.

otobüse bin kozyatağına git
kozyatağından bin uzunçayıra git
uzunçayırdan bin karşıya geç.
ölme eşşeğim ölme.


Canas
13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 19:09
Anadolu yakasinda Metrobus


Anadolu tarafinda ikamet eden biri olarak, onceligin Avrupa tarafina verilmesini mantikli buluyorum. Iki nedenden dolayi. Avrupa tarafinda,

1) Nufus yogunlugu daha fazla,
2) Mevcut altyapi (yollar, kavsaklar vs…) nufusa gore daha yetersiz.

Ayrica, haksizlgi bir nebze olsun giderecek bir proje de mevcut : Harem-Kozyatağı güzergahı :

Kadir Topbas’in aciklamalarina bakarsak :

Alıntı:
Proje çalışmaları devam eden Avcılar-Beylikdüzü güzergahı ile Harem-Kozyatağı güzergahının her biri yaklaşık 10 kilometre uzunluğunda olacak ve 9’ar istasyonu bulunacak.


Bu durumda Sogutlucesme’ye gelecek olan Metrobus hatti ile Harem-Kozyatağı, muhtemelen Hasanpasa civari bir yerde kesisecek. Guzel bir aktarma sistemi yapilirsa, Metrobus, Asya kisminda da cok is yapabilir.

Anadolu tarafindaki Istanbullulari tam anlamiyla tatmin etmek icin, Harem-Kozyatagi uzerindeki Metrobus sisteminin Tuzla’ya kadar uzatilmasi sarttir. Bence onumuzdeki sene gundemde bu konu olacaktir.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM