Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 12
İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Pts 27 Nis 2009, 15:37

Alıntı:
Aksaray-İstoç (Milliyet Sitesi)
· Beşiktaş-Levent
· Edirnekapı-Vezneciler.


Aksaray-İstoç elzemdir inanılmaz bir kapasitesi olacak hat.Bu kadar kapasiteyi göster Asya Yakasında orayada yapalım.


Son ikisi yalıtılmış yoldan ziyade ayrı şeritten gidecek bir tatbik.Vezneciler'in sebebi Cebeci tramvayının suriçine sokulmayışı.

Beşiktaş-Levent'e ilk söylendiğinden beri yazdım sıcak bakmıyorum,çünkü istediklerini elde edemeyecekler .


Güray Noyan
13 yıl önce - Pts 27 Nis 2009, 17:34

D100 ve minibüs caddesinin yolcu kapasitesi herhalde o bölgeye denktir. Gerçi D100 konusunda beklentimiz yok. 5 yıl sonra metro açılacak diye metrobüs falan yapmazlar. Minibüs caddesinde minibüsçüler ayaklanır diye orayada birşey yapmazlar. 5 yıl sonra 10 yıl sonra 15 yıl sonra açılacak metrolar var, 20 yıl sonra inşaatına başlanacak metro projeleri var o yüzden Anadolu yakasında metrobüse falan gerek yok...

C. H. Engin Er

13 yıl önce - Pts 27 Nis 2009, 18:48

Alıntı:
Aksaray-İstoç elzemdir inanılmaz bir kapasitesi olacak hat.Bu kadar kapasiteyi göster Asya Yakasında orayada yapalım.


İsmail bey, bahsettiğiniz güzergah zirve saatlerde mevcut 34 nolu hattan bile fazla yolcu taşır, ona söyleyeceğim hiç bir şey yok. Ama gün içerisinde de sinek avlayacak seviyelere düşer. Bu mantıkla 24 saat esaslı düşünürsek minibüs yolu buradan daha fazla yolcu taşır. D-100 ü söylemiyorum çünkü fazla olduğu kesin ve metro yapılıyor...


İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Sal 28 Nis 2009, 09:30

Alıntı:
24 saat esaslı düşünürsek minibüs yolu buradan daha fazla yolcu taşır


Bu güzergaha başından beri metrobüs istiyorum zaten,kaç kere yazdım.

d100 metro yapıldığı için hiç dillendirmedim,ama İBB ortaya attığı Harem-Kozyatağı'da Üsküdar-Bostancı olmalıdır Harem'de biterse güdük kalır.


tolga555
13 yıl önce - Sal 28 Nis 2009, 10:08

ulaşım konusunda ne yazıkkı anadolu yakası cok daha problem o bölgenin daha ağırlıklı olarak incelenmesi lazımavrupa yakasını nerede ise 3 katı sarı minübüsler mevcut ve daha faszlasıda mevcut



İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Sal 28 Nis 2009, 11:12

Bakın Asya Yakası daha düzenlidir ,aslında çözümü daha kolaydır.İkinci olarak gene kısır tartışmalara dönmeyelim şehrin nüfusunun %65 Avrupa tarafında ve gündüz bu oran dahada artıyor.Turistik yerlerin ve resmi kurumların çoğu Avrupa tarafında bundada sebep şehrin önce bu tarafta kurulması ve gelişmesidir.1980'li ve 90'lı yıllara kadarda işin doğrusu Asya Yakasına sadece ikametgah gözüyle bakılmış.

C. H. Engin Er

13 yıl önce - Sal 28 Nis 2009, 11:54

İsmail bey dediklerinize itiraz eden yok ki zaten, dediğninz doğru şehrin 3 de 2 si avrupada yaşıyor gündüz oran daha da artıyor turizmin yoğun olduğu tarafta avrupa. Zaten bu yüzden ulaşım yatırımlarının önceliği avrupada olmalı ama bu avrupaya yapılıp bırakılacağı anlamına gelmiyor, önce avrupa yakasıda yapılsın, daha sonra anadolu yakasında yapılsın, buradan da anadolu yakasının Kadıköy den ibaret olmadığını unutmamak lazım...

Güray Noyan
13 yıl önce - Sal 28 Nis 2009, 12:53

İBB artık 'Önce Avrupa Yakası bitsin sonra Anadolu Yakasına geçeriz, hallederiz' mantığından bir an önce kurtulmalı. Avrupa yakasını rahatlatmak için bir metrobüs projesine başlıyorlarsa eş zamanlı olarak anadolu yakasındada başlayabilmeliler keza metro konusundada öyle. Türkiyenin en büyük ekonomiye sahip belediyesinin herahalde böyle bir gücü vardır diye düşünüyorum. Anadolu yakasını 5 yıl sonra(tahmini) açılacak Kadıköy-Kartal metrosuna mahkum ettiler. Sonra çıkıp Harem-Kozyatağı metrobüsü planlıyorlar. Bu nasıl saçmalıktır hangi akla hizmet böyle bir proje. Amaç ne anlayabilmiş değilim.

Ercan Dikme
13 yıl önce - Çrş 29 Nis 2009, 22:37

metrobüs dışındaki filosuna bakınız diyorum ben citaro körüklü 345K araçların hepsi anadolu yakası ağırlıklı

Gökçe

13 yıl önce - Prş 30 Nis 2009, 01:08

Alıntı:
metrobüs dışındaki filosuna bakınız diyorum ben citaro körüklü 345K araçların hepsi anadolu yakası ağırlıklı


Konu bu değil ama, konu Metrobüs sistemi ve planlanan Metrobüs sistemleri.

Anadolu yakasının ikinci planda düşünüldüğü gayet açık. Şu an Avrupa yakasında 3 det Tramvay hattı, 1 adet Hızlı tramvay hattı, 1 metro hattı ve iki tane de feniküler hat ve yaklaşık 26 duraklık metrobüs var ancak anadolu yakasında sadece inşaat halinde olan bir metro ve küçücük bir metrobüs hattı var. Şimdi denebilir ki Ümraniye-Üsküdar hattı ihalaye çıkacak ama onu da uzunca zaandır bekliyoruz, parası hazır deniyor ama ortada ihale yok.

Şu anki Metrobüs hattı da ne yazık ki Anadolu yakasının çok küçük bir alanına hitap ediyor. Aradaki fark çok açık, Avrupa yakasında 26, Anadolu yakasında 6 istasyon.

Ne yazık ki Sn Topbaş seçime yetiştirmek ve için projeyi Söğütlüçeşme ile kısıtlı tuttu, halbuki hat Uzunçayırda çatal yapmalı ve bir hat Söğütlüçeşmeye giderken diğer hat da Bostancıya kadar gitmeliydi (mümkünse tünel yolla Bostancı sahiline kadar). Seçim hesapları yüzünden anadolu yakası son derece faydalanabileceği sistemden kısıtlı fayda sağlayabiliyor.



sayfa 12
« önceki   123 ... 1112131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM