Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
mehmetist
13 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2008, 13:16

Sistem daha çok yeni, biraz deneme yanılma ile yerine oturacaktır. Ama şikayetlerimizi bildirelim ki, gerekli önlemler alınsın.

İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2008, 13:26

Bencede akbil bu işte kullanılabilir.Akbil ücreti tahsil eder,metrobüse beleş geçilir.Tersi durumda ise metrobüse zaten basılmış olacak,aracı aldığında basarsın o gün içinde ödeme kayıtlı ise sana beleş hakkını gene tanır.

EmirOtluoglu

13 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2008, 14:03

Alıntı:
Bencede akbil bu işte kullanılabilir.Akbil ücreti tahsil eder,metrobüse beleş geçilir.Tersi durumda ise metrobüse zaten basılmış olacak,aracı aldığında basarsın o gün içinde ödeme kayıtlı ise sana beleş hakkını gene tanır.


Ben de İspark ve İBB'ye yazdığım dilekçelerde aynı fikri benzer şekilde sundum. Sabah araç bırakılır, akşam alınırken akşam alınırken Akbil basılır, şayet önce metrobüste kullanılmış ise o akbil 3YTL otopark ücreti tahsil edilir, kullanılmamış ise ya saate göre tahsilat yapılır ya da akbil cihazı uyarı verir, biletli tahsilat yapılır.


hasan77
13 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2008, 14:20
avcılar da halen ses yok


bu sistemi kullanmak istiyorum ama avcılar metrobüs istasyonunda halen ispark yok, harita yayınlandı ama somut birşey yok ortalıkta, ispark ı aradım avcılar bölgesinde böyle bir otoparkımız yok cevabını aldım, bir işi tamamlamadan neden tamamlanmış gibi reklamını yaparlar anlamak güç.

İBRAHİM DİLBER
13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 00:59

Avcılar metrobüs istasyonunda otopark bir yana besleme hatlarında çalışan otobüsler için düzgün bir peron alanı bile yok malesef. Sadece yol kenarında yetersiz durak alanları var. Aslında burada Yenibosna - Metro'daki gibi bir tesise ihtiyaç var. Otopark bir yana şu besleme hatlarıyla ilgili düzenlemelere ağırlık verilse daha faydalı olur.



korkutyil
13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 11:16

Metrobüs durakları doğrudan bağlanan büyük yeraltı otoparkları olmadan bu sistemden verim alınamaz.

Arda Moltay
13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 12:00

İBB'nin Metrobüs inşaat projelerini nasıl yönettiğini bilmiyorum ama detaylarda ortaya çıkan aksaklıklar (Park Et Devam Et sistemindeki işletme sorunları, hat ile aynı anda ince işleri bitirilememiş duraklar vb.) doğru bir proje yönetimi uygulanmadığını gösteriyor. Yetkisi olan bir proje yöneticisi /yönetim ekibi Metrobüs hattı inşaatını etkileşimde olacağı tüm diğer sistemler/süreçler ile birlikte değerlendirip hattın açıldığı anda hattın işlemesi ile ilgili her şeyin çalışır durumda olmasını temin etmiş olmalıydı. Proje yönetim ekibi müteaahhitin sahip olamayacağı İşveren tarafı bakış açısı ile işi programlamalı, gerekli gördüğü durumlarda ilave taşeronlara iş ihale ederek müteaahhite paralel çalışmalar yürütmeli, diğer birimler ile koordinasyon sağlamalıdır.

Bu durum hattın fiziki inşaatının tamamlanmış olması ancak yol genişletme çalışmalarının ihale süresi uyarınca sürüyor olması ile ilgili değildir. Eğer 77 günde Metrobüs çalıştırmak gibi iddialı bir hedef söz konusu ise hattın her durumda naıl işleyeceği çözülmüş olmalıdır ve buna uygun da organizasyon kurulmalıdır.

Örneğin, Prof. Gülsün Sağlamer'in rektörlüğü döneminde İTÜ'de kurulmuş olan Proje Yönetim Ofisi iddialı projeleri Üniversite'nin ihale sistemini ve bağışları ortak kullanarak başarılı bir şekilde tamamlamış ve kamuda Proje Yönetimi'nin başarısını kanıtlamıştır.

Aynı şekilde birçok kompleks bina (örneğin Anadolu Hastanesi), sadece bir proje yönetim ekibi altında çalışan taşeronlarca, işe bir ana müteaahhit sokulmadan inşa edilmiştir, edilmektedir.

Balmumcu otoparkı konusunda ise söyleyeceğim şudur: İSPARK abonelerin de ücretini aylık 199 YTL'den 99 YTL'ye indirirse hiç bir itirazımız olmaz "Park Et Devam Et" ücretlendirmesine... Zaten otoparkın gündüzleri ancak üçte biri şu anda doluyor, geceleri ise herhalde %5'i geçmez, 199 YTL'ye kimse abone de olmak istemiyor.


EmirOtluoglu

13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 16:37

Alıntı:
Ben de İspark ve İBB'ye yazdığım dilekçelerde aynı fikri benzer şekilde sundum. Sabah araç bırakılır, akşam alınırken akşam alınırken Akbil basılır, şayet önce metrobüste kullanılmış ise o akbil 3YTL otopark ücreti tahsil edilir, kullanılmamış ise ya saate göre tahsilat yapılır ya da akbil cihazı uyarı verir, biletli tahsilat yapılır.


Park Et Devam Et uygulaması devam ediyor

Yazdığım dilekçeye dün telefon aracılığı ile, bugünse yazılı olarak cevap geldi İspark'tan. Uygulamanın aynı şekilde devam ettiğini, yaşanan kısa süreli aksaklık nedeniyle özür dilediklerini belirttiler.

Ben de bugün tekrar arayarak ilgi ve alakalarına çok teşekkür ettim.

Bugün gelen mail'den ve yaptığım telefon görüşmelerinden gördüğüm üzere gerçekten de İspark bu projenin yaygınlaşması ve sistemin oturması için çok çaba sarfediyor ve müşterilerinin görüş ve önerilerine kıymet veriyor. Kendilerine bir kez daha teşekkür ediyorum.


erolc
13 yıl önce - Cum 03 Ekm 2008, 01:10

Konu ile ilgili fotoğraf konmamış




(+)


darkeagle
13 yıl önce - Prş 16 Ekm 2008, 20:39

http://www.ispark.com.tr/haber_detay.php?id=238
İspark'ın resmi sitesindeki haber



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM