Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Orhan
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 01:22

Taha bunun AKpyle MHpyle ilgisi yok toplum olarak o kadar yozlastik ki, kimse kimsenin gozunun yasina bakmiyor. Donen alavere dalaverenin haddi hesabi yok.

Bak eskiden istanbulda tranwaylari soktuler, millet otobus ihalelerinden parayi goturdu. Simdi orada rant kalmadi, tekrrardan sokulen raylar doseniyor. Yani olay kaldirimlar icinde, niye her sene kaldirim sokulup yapiliyor zannediyorsun.

Burada tek umudumuz, bu isleri yapan birinin sutu bozuk biri olmamasi


Taha
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 01:29

Merak etme orhan insallah ben sahsen kendim bu hukumetten umitliyim onumuzdeki gunlerde gorucez eger bu humettede sutu bozuklar varsa o zaman birdaha hic bir kimseye inanmayacagim.

Birde mevcut izmir-bandirma hattinin haritasi varmi ?



ismail+
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 04:57

Yapilacak olan is 35 Trilyon degerinde yani 30 milyon dolar kadar. Bu parayla yeni hat
yapilmasi ya da mevcut hattin cift-hat haline getirlimesi imkansiz. Demiryollari mevcut hatlardaki raylarini yenilemek zorunda. Bir cok hatta ki buna yukaridaki haberde bahsedilen Bandima-Balikesir hatti da dahil 60-70 senelik raylar mevcut. Bu raylardaki
temel problem kisa olmalari (<10m), bu sebeple de suratli seyahata imkan vermemeleri.
Yakin zamanda Karabuk Demircelik yaptigi yeni haddahane yatirimlariyla uzun ray (18-20m) uretebilir hale getirdi. Demiryollari da Karbuk'le anlasti ve su anda Turkiye sathinda
kademe kademe hatlardaki raylarin iyilestirilmesi ve kisim kisim elektrifikasyon isleri
yapiliyor. Bandirma-Izmir hattinda yapilacak olan calisma da budur. Meraklilarina duyurulur.


Mehmet CK
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 08:22

AB kriterleri disinda bir elestirim olmadi Taha, ustelik o elestirim de tamamen AB ye yonelik, akp ye degil.

Ben burada mevcut projeleri anlattim ki, bu projeleri destekliyorum, gayet yararli buluyorum. Bandirma-Balikesir-Izmir hattinin modernizasyonu, Bandirma-Bursa-Eskisehir-Ankara ve Bandirma-Bursa-(belki Bilecik)-Izmit-Istanbul hatlari ile entegre olmus olacak bu da cok olumlu bir haber. Boylelikle Izmir-Istanbul demiryolu hattimiz gerceklesmis olacak. Yani bu cok iyi bir durum.



(+)



BUrada Kuzeybati Anadolu demiryolu hattinin haritasini kabaca cikardim, bu hatlarin Bandirma-Balikesir-Izmir haric hepsi cift hat olacak. Yani hizli bir yolculuk olacak.

Sari hat Ankara-Eskisehir-Bursa-Balikesir-Izmir
Yesil hat Istanbul-Izmit-Bilecik-Bursa-Bandirma-Balikesir-Izmir
Mavi hat Istanbul-Izmit-Bilecik-Eskisehir-Ankara
Kirmizi hat Ankara-Afyon-Usak-Izmir

hatlari, toplam dort hat, bolgenin bir cok onemli sehrine ugruyor, Belki ileride Eskisehir-Kutahya-Afyon hatti da yenilenir...

Yesil ve sari hatta, yazmayi unuttugum istasyon hatlari soldaki Bursa, sagdaki Ayazma...


Ufuk

16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 08:48

Alıntı:
Hani bir dolu zamazingo "AB uyum yasaları" çıkartırlar ya,
yok azınlık vakıflarının mülk edinme hakkı falan, hepsi hikaye.
Hani nerede AB'ye uyum için her şehire tren gitmesi zorunluluğu?
Bunu asla dayatmazlar, çünkü bizim %5'ten çok büyümemizi istemezler.
"sürdürülebilir büyüme" adı altında dizginleri çeker dururlar.




Bizi bize bıraksalar neler yaparız neler...

(Bir şeyi belirtmedende geçemeyeceğim. Uzay çağında yaşarken yaptıklarımızı; yeni kurulmuş, hiçbirşeyi olmayan, fakir, yokluklar içerisindeki bir milletin döşediği binlerce kilometrelik demiryollarıyla kıyaslama basitliğini göstermeyelim. Unutmayın, biz yeni kurulan TC'nin çok kısıtlı imkanlarıyla binlerce km demiryolu yaparken, bizimle aynı demiryollarını yapanlar şu anda uzaya gidip geliyor. Eğer kıyaslanacaksa bu durum kıyaslanmalı)



Erkmen
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 13:24

Mevcut tren hatlarında rehabiliteden bahsettigi rayların yeniden düzenlenmesi.. Bunun için ayrı bir yeni hat çekilmiyor, mevcut hatda onarım yapılıyor.. Eski kütük ray altları, betonlarla degişiyor ve ray bağlantı noktaları geliştiriliyor..

TCDD şu anda yeni lokomotifler alıyor.. Bunlar saatte 145 Km hız yapabiliyor ancak eski hatlarda çalışması problemli.. Hatları yenileyerek bu yeni Lokomotifler vasıtası ile daha hızlı bir taşımacılık yapılacak.. aynı sistem Istanbul-Ankara içinde geçerli..

TCDD halen en kötü çalışan devlet kuruluşu ama bir nebze kıpırdanma var.. Feribot ile aktif hale gelen Yenikapı-Bandırma hattını düşünürsek, iyilestirilen Bandırma - Izmir hattı sonrasında Tren+Feribot ile Izmir Istanbul 6 saatte alınabilir...


Orhan
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 13:37

Tahmin ettigim gibi bu yapilan yenileme hizli tren dedigimiz satte 200 km ve uzeri hizlarda seyahat eden trenlere uygun degil

melih
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 13:49

Ben ulkemizin hızlı trene daha hazır olmadıgı gorusundeyim!Dusunsenize 200 ile giderken trenin onune inek surusu cıkıyor veya bazı muzip cocuklar bakalım nolacak diye rayların ustune tas yerlestiriyor...Olmaz oyle sey demeyin;koprulaltlarından gecerken koprunun ustunden iple tas sarkıtan ve bu yuzden otobuslerin camını tuz-buz eden olaylar yasandı!Allah vermesin o hızla sonuclarını dusunmek bile urkutucu!Sahsen ben guvenip binmem bu kosullarda!Turkiyenin her tarafı demiryollarıyla donatılsın tabiki fakat onlemlerinde alınması sarttır!

Chackal
16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 15:14

Alıntı:

@ Burc: ben bu haberin doğru olmadığını söyleyebilirim..

çünkü geçen sene Izmir'e trenle gitmeye karar verdim ve bir bilet almak
istedim, ama Istanbul'dan Izmir'e giden tren olmadığını öğrendim.


Burc dostum sen yanlis bilgi almissin,Istanbul izmir hatti yillardan beri var,aslinda bu hat Izmir Bandirma olarak geciyor Bandirmadan gemiye biniliyor.Ben 10 sene önce gittigimi biliyorum,ama cok eski ve yavas trenlerle gidiliyordu.!Insallah yazilan dogrudur ve bu hat modernlestirilmistir.Yoksa eskisi gibi ise kagni arabasi hiziyla cok SIKICI oluyordu....
Buradaki(Almanya) gibi su demiryolu hatlarini modermize edip ICE serisi hizli trenleri hic degilse 3 büyük sehir arasina koymayi basarabilirlerse hem kazalar önlenir hemde bizlerde ICE keyfini ülkemizde de yasayabiliriz.Ahhh keske demek geliyor icimden.....


(+)





(+)





(+)


messiah_haktan

16 yıl önce - Sal 13 Nis 2004, 16:12

Cakal,Izmir-Istanbul arasi hat oldugu dogru ama bu hattin kullanildigi yalan.Yaziya göre günde bir kere tren kalkiyormus,1 bile olsa cok az 15 ile 5 milyonluk bir yerlesim bölgesi arasindaki ray trafigi.Bence günde 1 tren kaldirma zahmetine girmiyorlardir,hic kaldirmiyorlardir.Burc bu olayi önceden de anlatmisti cok iyi hatirliyorum,Izmire trenle gitmek istediginde tren kalkmiyor demislerdi,sanirim 7-8 ay oluyor bunu anlatali.

P.S= Bu arda ICE'lerdeki wowturkey logosu hosuma gitti,bi an Türkiyemis gibi hayal ettimde



sayfa 2
« önceki   123 ... 121314   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara