Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 32
tarkanzbk

13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 02:15

Alıntı:
Asıl köprünün iki yanına ilâve edilen ek köprüler olmadan evvel geçişler sadece; 3+3 idi. Şu anda, 5+4 oldu. Yine de normal trafik akışı kârda...

Akın KURTOĞLU


ama haliç geçişi yaklaşık 12 yıl evvel 5+5 olmuştu ve o zaman duyulan ihtiyaçtan dolayı yapılmıştı bu köprüler şu an ne o günkü toplu taşıma aracı aynı sayıda nede kamu yada özel otomobil sayısı aynı.


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 02:20

Alıntı:
şu an ne o günkü toplu taşıma aracı aynı sayıda nede kamu yada özel otomobil sayısı aynı.

Elbet öyle üstadım, o konuda hemfikiriz, lâkin ortadaki o yeni "2" şerit yok mu, işte meselenin asıl bamteli de orada... Yani, ortada havaya savrulan 1+1 şerit yok, tam tersine 12.5 milyonluk İstanbul'a kazandırılmış son derece hızlı ve de yoğun bir yolcu nakline imkân veren bir toplutaşıma sisteminin zemini, farklı bir benzetmeyle "kilim"i var...

Akın KURTOĞLU


Orhan Kınık

13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 02:23

Alıntı:
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nce Topkapı’dan Zincirlikuyu’ya uzatılan metrobüs hattı, Haliç Köprüsü’nde 3 şeritli yolun 2 şeride inmesi nedeniyle trafiği tehlikeye düşürdü.
İki şeride düşürelen köprünün resmi var ama onun hemen yanındaki köprünün resmi saklanmış. Çünkü ikinci yan köprüde trafik sıkışıklığı yaşanmıyor.

İki şeride düşürülen köprüde kısmi bir sıkışıklık yaşanıyor buna bende tanıklık ediyorum. Bunun nedeni köprünün iki şeride düşürülmesi değil. İkinci yan köprüye geçişte sıkıntı yaşanmasıdır.

Okmeydanı'ndan Haliç'e doğru inen yan yoldaki çalışmlar bitmediği için ikinci yan köprüye geçiş , sorunlu şimdilik. Yan yolun bitmesiyle bu geçiş sorunu ortadan kalkacak.

Metrobus kötülünecek ya bulurlar bir kulp.

Sözüm sevgili üyelere değil.Hürriyet gezetesine.


semih89
13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 02:38



(http://wowturkey.com/t.php?p=/tr254/akmacit_metrobus_halic2.jpg Resmin orjinali)


İyi ki inşaat mühendisi değilim


Erkan YILMAZ
13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 12:44

Buradaki tek sorun Okmeydanı yönündeki ek köprünün girişinin düzgün olmaması. Eğer orayı Topkapı tarafından gelen araçların dümdüz girebileceği şekilde düzenlerlerse hiç bir sorun kalmaz.

Erkan Yılmaz



osmancık
13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 13:29

Alıntı:
İyi ki inşaat mühendisi değilim


iyi ki değilsin valla öyle her canın istediğinde köprünün üstüne köprü yapılıyor mu


ozvardar2
13 yıl önce - Pzr 21 Eyl 2008, 14:46

Anlamiyorum bu gazeteleri zaten. Hurriyet yazari cikip, neden E-5'in bir seritini kapattilar, orasi arabalara ait olmali diye yazi yaziyor ve bir editor bu yazida bir sorun gormuyor.

Hic mi bir Avrupa ulkesine gitmemis bu 'aydin' insanlar toplu tasimaciligin neler basarabilecegini goremiyorlar. Ya da hic mi ABD sehirlerine gitmemisler, karayollarini 10 serit bile yapsaniz ulasim sorununa cozum olamayacagini.

Araba kulturunden kurtulmamiz lazim.


İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Pts 22 Eyl 2008, 10:39

Evvelki gün Zaman Gazetesinde yazan bir habere göre,karayolları ile mutabakar imzalayan İBB Topkapı yönündeki eski köprüye 1 şerit ilavesi yapacak.Malum burada bir şerit eksik olduğu için girişinde kısmi yığılma oluyor.

mehmetist
13 yıl önce - Pts 22 Eyl 2008, 14:04

Alıntı:
Malum burada bir şerit eksik olduğu için girişinde kısmi yığılma oluyor.


Şerit eksikliği mi????
Köprüye kadar E-5 üç şerit geliyor. Köprüde 4 şerit oluyor!!! Yığılmanın nedeni şerit eksikliği değil. Eskiden de bu köprü tıkanıyordu. 10 şerit yapsan da gene tıkanacak.


İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Pts 22 Eyl 2008, 16:09

Bahsettiğin konuyu biliyorum onun sebebi şu idi;Edirnekapı'da tünelde yol 4 şeride düşüyor ama yoğun bir şekilde Ayvansaray'dan katılım oluyor,Edirnekapı'yada çıkış oluyordu ayrıca rampa olması sebebi ile kamyonların ağır çıkışı iniş bölümündede bazı vatandaşların aşırı temkinli inişi,yine kamyonların yavaş inişi Ayvansaray bölümünde durak yanındaki çıkışın tek şeride düşmesi idi sebep.

Günümüzdede kısmen bu geçerliliğini korumakla beraber Topkapı yönünden gelişte eski köprüdeki bir şerit eksikliği göze batmakta ve sıkışıklık yapmaktadır.

Tersi durumda ise Ayvansaray inişinde Ayvansaray-Eyüp çıkışına kadar yığılma olamktadır.Burada şartlar zorlanarak yol genişletilmeli ve yeni köprüye eğri olarak yapılan giriş düzeltilmelidir.



sayfa 32
« önceki   123 ... 313233   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM