Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
mehmetist
13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 18:58

Alıntı:
o yoldan 2 tanesi 80 km ile giden 3 otobüs geçmez, geçemez

80 km ile gitmiyor ki.... Geçilen otobüs sağa çekip tümüyle duruyor.... Üçüncü otobüs de zaten yok.


Orhan Kınık

13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 19:03

Bu haliyle pratikte ekspres seferler çok zor görünüyor. Duraklar cift şeritli olsaydı bu mümkün olabilirdi. Ekspres otobüsler duraklarda bir önceki aracı beklemeden yoluna devam edebilirdi. Duraklarda bir önceki otobüsü bekledikten sonra bir espirisi kalmıyor. Bu hat uzadıkça otobüs yoğunluğu artacaktır, sollama fırsatı olmayacaktır.

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 19:07

Alıntı:
Böyle bir hizmet verilse, sizce hangi duraklarda durması gerekir?

Raylı sistemlere ve lastik tekerlekli taşımacılığa aktarma yapılan bütün duraklar ekspres kapsamına girerdi: Mecidiyeköy, Topkapı, Cevizlibağ, Zeytinburnu, Yenibosna...vs...

Akın KURTOĞLU


Serhat Atan

13 yıl önce - Prş 18 Eyl 2008, 19:29

Bu durumda Ana olarak tabir edilen duraklarda durur diyebiliriz eğer gerçekleşirse bu proje.Ama metrobüs zaten yeterince hızlı gidiyor.Gerçekleşmesine gerek yok bence.

Zira bu proje gerçekleşirse bile şöyle bir fikrim var;metrobüste nasıl olsa diğer otobüs hatları gibi gece olunca sefer sayısı azaltılıyor.Sadece belli duraklarda duracak şekilde daha da hızlı bir şekilde yoluna devam edebilir.
Ama bu durumda araca binip mesela ömür durağında inmek isteyen de olacaktır..
Yine başa döndük galiba..


inanç09
12 yıl önce - Pts 19 Nis 2010, 00:20

Bu sene içinde hattı beylikdüzüne uzatmayı planlıyormuş iett eğer uzatırlarsa mesafede epey uzayacak o zaman ekspres seferler gündeme gelebilir

İSMAİL ÇELİK

12 yıl önce - Pts 19 Nis 2010, 08:38

Tatbiki çok zor bunun.Hattı 3'e bölersin.

34T Beylikdüzü-Topkapı ;34 Zincirlikuyu-Avcılar ve 34A Söğütlüçeşme-Cevizlibağ çalışır.


sazanhayko
5 yıl önce - Pts 13 Mar 2017, 03:05

Daha düşünce aşamasındayken bile uygulanabilmesi imkânsız bir proce, gündüz saatlerinde her iki yönde de sürekli araç işlediği için normal seferi bile gereksiz yere geciktirir.
Gece metrobüsleri ise bütün duraklarda yolcu alışverişi olmadığından, daha doğrusu bazı duraklarda inen binen pek olmadığından zaten durmadığı için hâl-i hazırda uygulanabiliyor.
Ekspres olması için yol boyunca sadece üç adet durakta araçların birbirlerini sollaması için yeteri kadar genişlik şeridi var: Avcılar, Cevizlibağ, Zincirlikuyu. Ama bu duraklar da ana durak olduğu için aracın durmaması ihtimâli yok.
Bir aracın diğerini sollayabilmesi için öndeki aracın sağ şeride geçmesi, arkadaki aracın ileri geçip de öndekinin kendi şeridine geri gelirken karşı yönden araç gelmemesi gerek, ki bu da çok zor. Bu uygulama zirve saatlerinde kaza riskini beraberinde getirir.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM