Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
mehmetist
10 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 12:33

Açık ihale yapılıyor, kıl tüy sorununu bilemem.... . Kalyon inşaat iki ayrı inşaatı bir arada götüremeyecek mi sanki????? Ankarada, Gaziantepte, Adanada bile mega projeleri yapıyorlar şimdi aynı anda. Biraz paranoya var gibi.

Mustafa Köseoğlu
10 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 12:38

Alıntı:
Metrobüs'ün Beylikdüzüne uzatılması için yapılacak ihale 5 Mayıs'ta imiş. İBB Başkanı Mecidiyeköy bölümünü tanıtırken gazetecilere duyurmuştur.


Hattın bu bölümü de 2009 Eylül ayından evvel bitirirler. En iyisi bu hattı en az Büyükçekmece'ye kadar uzatılmalı diye düşünüyorum. Hatta daha da öteye uzatılmasından yanayım. Ancak o bölgelerde(Büyükçekmece'nin batısı) fazla doluluk olmaz...


volkantutkun
10 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 15:24

Büyükçekmeceye uzayabilir tabii. Ancak Büyükçekmece Avcılar arası çalışması ve Avcılardan ücretsiz aktarma yapılması daha sağlıklı olabilir kanaatindeyim bu hattın.



mehmetist
10 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 15:29

Ne bakımdan "daha sağlıklı" olur???? Egzersiz olarak mı????
Yahu niye aynı hat üzerinde inip inip tekrar bineyim ki? Parası neyse verelim, indirmeyin zorla....


Orhan Kınık

10 yıl önce - Çrş 17 Eyl 2008, 13:42

Alıntı:
Niye sıra ile yapmak gerekiyor aceba?????
Parayla olmasın

Bütce imkanlarından dolayı etap etap yapıldığını düşünüyorum. Sadece yolu yapmak yetmiyor bir yığın da araç almanız gerekiyor.

Bilhassa Beylükdüzü hattı, içlerinde yapımı en kolay hattır. Yan yollar nerdeyse hazır. Köprü ihtiyacı iki noktadan fazla değil. Kısa sürede devreye alınacak bir hat. Keşke Zincirlikuyu ile birlikte yapılmış olsaydı.



hasan77
10 yıl önce - Sal 30 Eyl 2008, 12:44
herşey rant için


Alıntı:
İşin ilginç yanı Beylikdüzü'ne er ya da geç metrobüs yapılacağı biliniyorken, E-5 kenarına koca koca binaların dikilmesine nasıl izin veriliyor bunu anlayabilmiş değilim.


anlayamamış olduğum şey keşke sadece bu olsa, belediye ihaleyi aynı inşaat firmasına vereceği ve o firmanında aynı anda iki etabı yapacak yeterliliği olmadığı için beylikdüzü nü sonraya alıyorlar.

2 milyonluk avrupa şehirlerinde bile 4-5 metro hattı varken bizim 12 milyonu aşmış istanbulumuzda 8 km lik tek hattımız var sadece.

istabul için ne yapılıyor ve ne yapılmıyorsa tek nedeni var o da RANT.

halka hizmet aşkı ile yanıp tutuşan belediye başkanları tiyatroculara taş çıkartacak bir oyunculuk sergiliyorlar.

raylı sistem projelerinin güzergahı ve önceliği rant getirisine bakılıp belirleniyor.

metrobüs denen ilkel ulaşım sistemi 4-5 sene sonra bir şekilde iptal edilecek ve harcanan milyon dolarlar ile yeni zenginler ortaya çıkmış olacaktır.

İstanbul raylı sistem projeleri yap-işlet-devret modelleri ile yabancı firmalara verilebilir ama o zamanda rant ortadan kalkmış olur. Japonya dan gelen teklifleri işletme süresi ve gelir modeli cazip değil diyerek reddedenlerin zihniyetinde trafikte mağdur olan vatandaşın çileşine yer yok.

karamsar olmak istemiyorum ama ne yazık ki bir umut ışığı göremiyorum.

önümüzdeki seçim döneminde yine birbirinin kopyası ensesini kalınlaştırmak isteyen belediye başkan adayları karşımıza çıkacak ve bunun adı demokrasi olacak.


mehmetist
10 yıl önce - Sal 30 Eyl 2008, 13:44

Alıntı:
herşey rant için


Böyle ranta can kurban. Ne olur biran önce Beylikdüzü rantı da yapılsın. Halk olarak rica ediyoruz..... Al rantını ver metrobüsümü.



Mehmet Kasım
10 yıl önce - Sal 30 Eyl 2008, 15:06

Rant meselesi.

Metrobüs hattının kalyon inşaat tarafından yapılması eleştiri konusu. Eleştirilebilir de.

Peki hiç düşündünüz mü, metroları hep farklı şirketler yapıyor. Hangisi daha karlı?

Gülermak, Doğuş, Alarko, Makyol, Yüksel İnşaat, Yapı Merkezi, vs...

Bu şirketler daha çok rant elde etmiyorlar mı? Ne diyeceksiniz.


Semih Yaşar

10 yıl önce - Sal 30 Eyl 2008, 22:04
Metrobüs


Alıntı:
metrobüs denen ilkel ulaşım sistemi 4-5 sene sonra bir şekilde iptal edilecek ve harcanan milyon dolarlar ile yeni zenginler ortaya çıkmış olacaktır.

İstanbul raylı sistem projeleri yap-işlet-devret modelleri ile yabancı firmalara verilebilir ama o zamanda rant ortadan kalkmış olur. Japonya dan gelen teklifleri işletme süresi ve gelir modeli cazip değil diyerek reddedenlerin zihniyetinde trafikte mağdur olan vatandaşın çileşine yer yok.


Metrobüs'ü eleştirirken insaflı olmak lazım, bu sistem E-5 ulaşım aksına nefes aldırmıştır.
Çok kısa sürede bitirilmiştir. Durakları eleştirin, seçilen araç modelini eleştirin ama bu
sistemin faydalarını da gözardı etmeyin. Bütün dünyada senelerdir varolan Metrobüs
sistemi neden çağdışı olsun?

Rant meselesine gelince, Yerli inşaat firmalarının iş yapmasının neresi kötü? Japon firmasının
yaptığı işlerde paranın çoğu Japonya'ya gitmiyor mu? Hiç olmazsa benim işçim çalışıyor
bu inşaatlarda.


Mehmet Kasım
10 yıl önce - Sal 30 Eyl 2008, 23:13

Metrobüse ilkel demek çok insafsızca. Lütfen.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 181920   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM