Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
mustafa mavi

14 yıl önce - Sal 29 Tem 2008, 18:31

Alıntı:
Tuzla'dan Beylikdüzü'ne sanırım hergün bir otobüs dolusu bile adam gitmez. Böyle uzun bir kuşak boşa kaynak israfı olur.


İşte söylemeye çalıştığım bir anlamda bu
Ara duraklardaki yolcular düşünülerek hat gereksiz yere uzatılacağına yoğunluğun hareketleri göz önüne alınarak en kestirme hatlar kullanılmalı...


C. H. Engin Er

14 yıl önce - Sal 29 Tem 2008, 19:41

Alıntı:
Tuzla'dan Beylikdüzü'ne sanırım hergün bir otobüs dolusu bile adam gitmez


İşte profesyonel yöneticilik, acil durum yöneticiliği burada ortaya çıkıyor Tuzla'dan Beylikdüzü'ne ayrılmış yol ya da izole yol adına ne derseniz ondan yapılmalı,ama Tuzla'dan Beylikdüzü ne kadar çalışan metrobüsler olmamalı;

1-Tuzla-Mecidiyeköy
2-Beylikdüzü-Mecidiyeköy
3-Kozyatağı-Topkapı

metrobüsleri olmalı, fırsat kaçırılmamalı İstanbul'un en önemli ulaşım aksı olan E-5 üzerinde bir uçtan diğerine toplu taşıma için özel bir kuşak oluşturulmalı sonradan vahlanmamak için...


abdullah37

14 yıl önce - Çrş 30 Tem 2008, 13:37

Tuzla-Beylikdüzü yine bişey değil İBB daha şehrin ana merkezlerine tek bir ray döşememişken Silivri'ye metro yapılacağını söylüyor...

vestaerhan
14 yıl önce - Prş 04 Eyl 2008, 13:07

Alıntı:
Tuzla-Beylikdüzü yine bişey değil İBB daha şehrin ana merkezlerine tek bir ray döşememişken Silivri'ye metro yapılacağını söylüyor...


Bu konu defalarca tartışıldı ama gene sormadan edemeyeceğim;

- Bir metropolde şehrin merkezi tanımını neye göre yapıyorsunuz?
- Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisindeki her yer adil bir şekilde yatırım almayı haketmiyor mu?
- Altyapı kurmak için geç kalınmamış bölgelere şimdiden yatırım yapmak gelecekte çok daha pahalıya malolacak projelerden bizleri kurtarmayacak mıdır?


-*-

Ben Beylikdüzünün dördünce aşamaya atılmasını anlayabilmiş değilim. 3. aşama kapsamında hem Zincirlikuyu - Kozyatağını hem de Avcılar - Beylikdüzünü birlikte yapmak neden düşünülmüyor? Aceba yürüken sakız çiğnemeyen insanlarca mı yönetiliyoruz!


Perersin

14 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 12:12

İşin ilginç yanı Beylikdüzü'ne er ya da geç metrobüs yapılacağı biliniyorken, E-5 kenarına koca koca binaların dikilmesine nasıl izin veriliyor bunu anlayabilmiş değilim.

Bu durum yol genişletme çalışmalarını zorlaştırmakla kalmayacak, bazı noktalarda imkansız hale getirecek. Zaman geçtikçe de daha kötü hale geliyor.



mehmetist
14 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 12:16

Alıntı:
Tuzla'dan Beylikdüzü'ne sanırım hergün bir otobüs dolusu bile adam gitmez. Böyle uzun bir kuşak boşa kaynak israfı olur.


Bu mantıkla dünyada "ring sefer" diye birşey olmaması gerekirdi.....


Kaç kişi başladığı yere gitmek için otobüse biner?????

Demek ki arada inip binenler için konuluyor bu hatlar. Yoksa bir ucundan diğer ucuna kaç kişi gidecek diye hesaplanmıyor. Toplu taşımacılığı hiç anlamamışınız....


M.Mustafa Yıldırım
14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 01:17

Metrobüs'ün Beylikdüzüne uzatılması için yapılacak ihale 5 Mayıs'ta imiş. İBB Başkanı Mecidiyeköy bölümünü tanıtırken gazetecilere duyurmuştur.

Kaynak: TÜRKİYE GAZETESİ


Perersin

14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 12:26

Şubat ayında Söğütlüçeşme etabı bitirileceği belirtiliyor. Beylikdüzü ihalesinin Mayıs ayına uzatılması kötü. Bu durumda, ki yetişirse, seneye okulların açılacağı zamana planlıyorlar herhalde açılışı.

mehmetist
14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 12:27

Oysa Söğütlüçeşme etabı ile aynı anda yapılabilirdi....... Niye sıra ile yapmak gerekiyor aceba?????

recep demirbas
14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 12:29

söğütlüçeşme etabıyla aynı anda yaparlarsa nasıl aynı firmaya verecekler ihaleyi. ibb için varsa yoksa kalyon inşaat. kıllanmamak elde değil bu durumdan.



sayfa 2
« önceki   123 ... 181920   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM