Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Mehmet Kasım
11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 11:58
İST » Metro'nun Bu Gidişle Biteceği Yok! Bari TAKSİM-YENİKAPI Arasına Metrobüs Yapılsın...



Bulvarın tam orta 2 şeritinden gidecek şekilde tasarlanabilir. Taksim Meydan'dan kalkacak, Unkapanı Köprüsünden geçerek, Aksaray Meydanın altından devamla YENİKAPI İDO'ya devam edecek. Metro biterse iç kısımlara hizmet verecek zaten. Bu hatta bulvar boyu hizmet verir. Kum gibi yığılan İETT hatları da iptal edilir.


(+)


Taksim'den önce BEŞİKTAŞ'tan veya LEVENT'ten başlayabilir. Hatta AKSARAY'dan bir kol açılarak AKSARAY-E6-MİLLİYET Metrobüs Projesi ile entegrasyon sağlanabilir.


(+)


Diğer Metrobüs Ağı. Kara araçları için yapılacak 2. tüp geçitten karışık düzende metrobüs geçirerek TUZLA-E5-HAREM-YENİKAPI-SAHİL YOLU-BAKIRKÖY şeklinde bir metrobüs hattı yapılabilir.


(+)


İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 12:38

69A Mecidiyeköy-Yenikapı seferini artırırsın olur biter.Metronun biteceği yok diye metrobüs talebi çok olmaya başladı ama unutmayın suriçinden lastik tekeri azaltmalıyız.



Mehmet Kasım
11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 12:43

69 A otobüslerini metrobüs standardına çekeriz. Seri seferler yapar. Metrobüs olarak izole yoldan devam eder. her durakta da durmaz. Lastikli İETT araçlarını azaltacağız. Yerine izole yoldan metrobüs...

oytunxxx

11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 13:06

İyi de, şehiriçine metrobüs koyunca, trafik ışıkları sorunu ortaya çıkıyor. Her trafik ışığında ya bekleyecek, ya da önceliği olarak geçecek.

Beklemesi olmaz, öncelik verilince de normal trafiğin akışını düzenini çok bozar. (trafik ışıklarında sağa dönenler vs) Tabi sık sefer yaptığını düşünüyoruz. Bence bunları düzenlemek hayli problem yaratır.


Mehmet Kasım
11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 13:15

Taksim, Aksaray ve Yenikapı'da yeraltı geçişleri ile geçer. Diğer yerlerde çok sorun olmaz. Unkapanı giriş ve çıkışlarında ayarlama yapılmalı birde.



Murat Caner
11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 13:29

Suriçini araç trafiğine kaparız.

abhazyalı ugur
11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 13:38

Alıntı:
Suriçini araç trafiğine kaparız

Mecidiyeköy metrobüs hattı bittigi zaman sur içine faydası olur.Fakat trafige kapatmak biraz zor
Mümkün olsa da ayasofya kavşaktan eminönü kavşaga kadar trafik kapansa tramvay aksında parkur da 10 dakikalık bir kısalma olur


halezer

11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 16:06

Bildiğim kadarıyla Taksim metrosunun tüneli haliçe kadar uzamış durumda. Kadir Topbaş'da 500m uzunluğundaki bu tünelin hazır olduğunu, haliç geçişi için anıtlar yüksek kurulundan onay beklendiğini söylemiş, tvlerde haberlere çıkmıştı birkaç sene önce. Yani yüzmüş yüzmüş kuyruğuna gelmişler. Anıtlar kurulu onay vermiş, istimlaklar yapılmış, yıkımlar yapılmış vs.vs. Bu saatten sonra bunca yatırımdan vazgeçmezler.

Mehmet Kasım
11 yıl önce - Sal 22 Tem 2008, 17:50

Köprü inşaatına bugün başlasalar en az 36 ay kaba inşatı sürecek. Yani 2011. Birde ince işler ver elini 2012. Birde benden olsun 2013'te hizmete girer metro. Arada bir de ekonomik kriz atlatırız 2014 deriz. Birde seçimler girer bu metro 2015'te açılır.

O zamana bekleyene kadar 6 ayda metrobüs yapılır

Metroyu bitirene kadar metrobüs ile devam. Metro açılınca aralarında aktarma olur.


egemens

11 yıl önce - Çrş 23 Tem 2008, 01:06

Bence İstanbul'da A noktasından B noktasına en fazla iki aktarmadan fazlasıyla ulaşmak kesinlikle kabul edilemez. Metrobüsün şu an getirdiği tek şey de bu, fazladan aktarma.

Geçici çözümlere itibar etmek yerine biraz beklemeli; geç olsun ama temiz olsun.



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM